• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Huh ? Ik snap het niet x'D Wil je dat eerste idee nog eens uitleggen?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha :'D Sure.

    Yasmin komt somehow Jonah tegen. Misschien stuur ik haar als kat het hotel voor onderdak en komt ze op de een of andere manier in zijn kamer terecht, ze heeft gave nog niet echt onder de knie dus veranderd terug. Jonah denkt; Handige gave, misschien handig bij mijn plan.
    Yasmin; Tssk,w aarom zou ik jou helpen? --''
    Jonah; Ben je soms bang? -wbw-
    En dan gaat ze wel mee omdat ze zichzelf altijd wilt bewijzen.

    Faal idee, maar ik weet het anders ook niet :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    lol, hij zal d'r niet mee nemen aangezien hij haar niet kent en het nogal een delicate situatie is, maar hij zal haar wss wel proberen paaien aangezien ze een geweldige gave heeft _O_

    Anders doe je dat Yasmin Yue al een tijdje op afstand volgt en haar nu wilde redden en dus in Jonah's plannen mengt ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ze weet niet dat ze een zus heeft.

    Hmm, dit is lastig. Ik kan wel doen dat ze Jonah al een poos volgt omdat ze heeft gemerkt dat hij ook een vampier is...

    Ik stuur haar morgen wel gewoon het hotel in en dan verzinnen we wel iets ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laat haar daar als schoonmaakster oid een baantje hebben genomen :'D
    En dan komt ze Jonah's kamer in en merkt hij dat ze vampier is etc etc.

    Haha, sorry, maar ik zag zo'n vet droge scene tussen hen twee voor me :')

    Zeg anders dat ze zich in Jonah's hotel heeft verschanst omdat ze een jonge vamp is gevolgd en dat ze de boel een beetje in de gaten houdt _O_ Want 't lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat ze dat via Jonah himself te weten is gekomen ofzo c: Zeg dat ze Andrea al een tijdje in de gaten hield of zo... Op die manier is het logisch dat ze bij Jonah terechtkwam.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, zit me al te verheugen op die scene (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Vluuv schreef:
    Laat haar daar als schoonmaakster oid een baantje hebben genomen :'D
    En dan komt ze Jonah's kamer in en merkt hij dat ze vampier is etc etc.

    Haha, sorry, maar ik zag zo'n vet droge scene tussen hen twee voor me :')

    Lijkt me sterk dat Jonah iemand aanneemt waarvan hij niet weet of die persoon van vamps weet of niet _O_ Dat hotel is nl maar een cover. Er zitten daar geen mensen, behalve degenen die hij voor voedsel gebruikt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja haha, ik probeer ook maar wat te verzinnen ;p
    Wie is Andrea? Random naam of is 't een personage?
    Anders lijkt me dat ook wel een prima plan :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andrea is Jonah's ex-batsmaatje _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    Ja haha, ik probeer ook maar wat te verzinnen ;p
    Wie is Andrea? Random naam of is 't een personage?
    Anders lijkt me dat ook wel een prima plan :Y)

    Andrea was een jonge vampier die door Jonah gebruikt werd voor de seks _O_ Jonah was 'm beu en heeft -ondertussen een paar uur geleden- naar Italië gestuurd op een missie die hij waarschijnlijk niet overleefd c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Batsen, omfg, ik moe(s)t altijd lachen om dat woord.

    Jonah klinkt als een klootzak, dit kan nog leuk worden ;p

    Dus ze volgde Andrea omdat ze erachter was gekomen dat ie vampier was, dan wordt ie weggestuurd en besluit ze Jonah maar te volgen? Lol. Heb even heel random scène waarin Yasmin als kat perongeluk in Jonah's badkamer opgesloten zit terwijl hij besluit te douchen. Haha, wtf :A

    Ik zal sowieso morgen pas posten, moet Frans leren. Jottum.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Batsen, omfg, ik moe(s)t altijd lachen om dat woord.

    Jonah klinkt als een klootzak, dit kan nog leuk worden ;p

    Dus ze volgde Andrea omdat ze erachter was gekomen dat ie vampier was, dan wordt ie weggestuurd en besluit ze Jonah maar te volgen? Lol. Heb even heel random scène waarin Yasmin als kat perongeluk in Jonah's badkamer opgesloten zit terwijl hij besluit te douchen. Haha, wtf :A

    Ik zal sowieso morgen pas posten, moet Frans leren. Jottum.

    Kan zijn dat ze Andrea eens is gevolgd naar Jonah's kamer en nu ze Andrea niet meer vindt, is Jonah het enige uitgangspunt...
    Hij is inderdaad een vrij grote klootzak, maar toch is hij awesome :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oké, dan schrijf ik dat morgen wel :Y)

    Ohja, Yasmin heeft haar gave nog niet echt lekker onder de knie ofzo, dus niet dat jullie denken dat ze nu soort God is omdat ze in elk dier kan veranderen of iets in die richting. Nee, ze faalt er nog hard in [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Avenger schreef:
    (...)
    Lijkt me sterk dat Jonah iemand aanneemt waarvan hij niet weet of die persoon van vamps weet of niet _O_ Dat hotel is nl maar een cover. Er zitten daar geen mensen, behalve degenen die hij voor voedsel gebruikt.


    Oja, even vergeten dat het geen "echt" hotel was ;x

    Batsen.. Dat woord doet me altijd denken aan de eerste keer dat ik op een feest was met dronken mensen D: Kwam er ineens een van die dronken gastjes naar buiten stormen: "OMFG, HENK, PIET EN LOES LIGGEN TE BATSEN IN JOUW BED!" Dus Henk, die hield dat feest, vet snel naar boven om Piet en Loes uit dat bed te slepen =-= Volgens mij had er ook nog iemand in z'n prullenbak gekotst, alleen er zaten gaten in dus toen stroomde het eruit. Tja tja.