• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn admehaling is oncontroleerbaar en hijgerig. Af ent oe moet ik mijn
    ogen sluiten. Ik merk dat Camargue soms naar me omhoog kijkt en dan grijns
    ik naar haar. Soms haalde ze hem even uit haar mond om er speels over
    te likken. Ze maakte me gek met alles wat ze deed. Haar vingers streelde
    mijn lies en ik voelde langzaam mijn hoogte punt komen.

    Madeline

    Hij bijt zacht en speels op mijn onderlip en zijn hand zakt af naar mijn
    kont. Bij elke andere jongen had ik dit erg gevonden maar niet bij Irial.
    Omdat ik zo dicht tegen hem aanlag voelde ik dat er in zijn broek iets
    anders aan de gang was en ik glimlachte even. Ik kon zelf ook niet ontekken
    dat dit opwindend was.

    Atreyu

    Fedea wappert even met haar hand als antwoord terwijl ze nog naar adem ligt te happen. Dan drukt ze haar lippen heel liefdevol op de mijne.
    "Ik hou van je," fluistert ze na een tijdje. Dan kruipt ze tegen me aan en laat haar hand over mijn borstkas gaan. Ik weet niet hoe het komt of hoe het überhaupt kan maar mijn 'kleine' vriend staat alweer parraat.
    "God, mens je vermoord me nog!" fluister ik tegen haar lippen aan.

    Camargue

    Wanneer Liam's ademhaling opmerkelijk veel sneller gaat hou ik me klaar voor zijn hoogtepunt. Nog één keer neem ik hem volledig in mijn mond en plots voel ik een warm goedje door mijn keel glijden. Ik kan niet anders dan het door te slikken. Ik smak even met mijn lippen terwijl ik mijn neus optrek en hem aankijk.
    "Een kleine waarschuwing was fijn geweest," zeg ik zacht waarop ik me tegen hem aanvlei.

    Irial

    Wanneer ik haar zie glimlachen merk ik dat ze mijn 'probleempje' in de gaten heeft.
    "Sorry," zeg ik hees. "Ik kan het niet helpen."
    Ik ga een klein beetje verder van haar zitten en kijk haar even in de ogen om haar reactie te kunnen zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kan het niet laten even te lachen wanneer ik Trey Junior tegen mijn kruis voel tevoorschijn komen.
    "God, mens je vermoord me nog!" fluister ik tegen haar lippen aan. Ik grinnik en druk mijn lippen op de zijne.
    "Nog een rondje? Om het af te leren?" fluister ik zwoel.
    "Maar deze keer neem ik de leiding."
    Ik krabbel recht, en neem weer een condoom uit het nachtkastje, dat ik al wat behendiger omdoe. Ik zorg ervoor dat hij nog steeds op zijn zij ligt, en ik sla mijn ene been om zijn middel, zodat hij makkelijk bij me naar binnen kan. Ik beweeg langzaam mijn heupen heen en weer en druk mijn lippen teder op zijn huid. Op zijn borst, in zijn hals, onder zijn oor, op zijn kaaklijn en op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik trek haar naar me toe terwijl mijn ademhaling weer iets rustig word.
    'Ik zal het onthouden.' Glimlach ik. 'Ik ga zo maar even douche.'
    Voeg ik er aan toe en kijk haar aan. 'Ga je mee?'

    Madeline

    "Sorry," zegt hij hees. "Ik kan het niet helpen." Ik kan niet anders
    dan eventjes giechelen. Dan glimlach ik en kijk hem aan. 'Geeft niet'
    Ik kus zijn lippen weer en trek hem terug naar me toe. Ik wilde niet
    dat hij verder weg van me ging zitten.

    Atreyu

    Nog voor ik kan tegenspreken heeft ze me alweer een condoom omgedaan.
    Ze slaat een been over mijn heup en ik help even om bij haar binnen te komen. Dan beweegt ze haar heupen.
    Dankbaar dat ze het rustig aan doet kus ik haar teder terug.
    "Ik hou van je," prevel ik tegen haar lippen aan.

    Camargue

    "Ik zal het onthouden," glimlacht hij. "Ik ga zo even douchen, ga je mee?"
    "Als ik jou daar blij mee maak," zeg ik met een lieve glimlach en een verliefde blik voor ik mijn lippen op de zijne druk.

    Irial

    "Geeft niet," zegt Madeline waarop ze me opnieuw kust en me dichter tegen zich aantrekt. Ik maak mijn lippen los en raak een beetje geïrriteerd wanneer mijn stem opnieuw zo hees -nog hezer dan gewoonlijk- klinkt.
    "I-ik weet niet hoe ver ik met je mag gaan."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Als ik jou daar blij mee maak," Ik glimlach. 'Laat ik het zo zeggen,
    ik vind het leuk als mee gaat maar zo niet dan ga ik zo snel douchen
    en dan ben ik binnen een paar minuten weer bij je terug.' Ik kijk haar
    aan en druk een kusje op haar wang.

    Madeline

    "I-ik weet niet hoe ver ik met je mag gaan." Ik glimlach.
    'Dat weet ik zelf eigenlijk ook niet, maar ik zal het je zeggen als
    het te ver gaat goed?' Ik kijk hem aan en hou mijn hoofd een beetje
    schuin. 'Weet je trouwens dat je stem echt heel schattig is zo.'
    Ik kan het niet laten het te zeggen.

    Fedea

    "Ik ook van jou," fluister ik glimlachend en druk teder mijn lippen nog op de zijne, terwijl mijn heupen zachtjes heen en weer bewegen. Dit vind ik veel ontspannender dan net, hoewel het daarnet wel passioneler en opwindender was. Zo heb ik Trey het liefst. Lief, zacht en teder. Zo ben ik op hem verliefd geworden, vanaf de eerste minuut dat ik hem zag. Ik beweeg mijn heupen iets meer naar voor en herleg mijn onderlichaam een beetje, zodat hij wat dieper komt. Ik verstrengel weer een hand met de zijne, en leg zijn andere hand op mijn borst. Ik kus hem teder op zijn lippen, en zuig zachtjes op zijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ga maar," zeg ik met een glimlachje. "Ik blijf even zitten als je het niet erg vindt."
    Ik ga wat opzij zodat hij makkelijk uit de zetel raakt en wikkel het deken om me heen. Ik staar naar de televisie maar zie de beelden niet. Voor mijn ogen spelen zich beelden af van hoe anders mijn leven had kunnen zijn mocht dit niet mijn lot geweest zijn. Ik maak mezelf wijs dat ik dan ook met Liam weg gelopen was.

    Irial

    "Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ik zal het je zeggen als het te ver gaat, goed?" Heel lief houdt ze haar hoofd een beetje schuin. "Weet je trouwens dat je stem echt heel schattig is zo."
    Ik kijk haar aan en grinnik.
    Schattig, precies wat een jongen wil horen.
    Voorzichtig til ik haar op en draag haar naar boven. In de logeerkamer leg ik haar op bed neer en vlei me tegen haar aan waarop ik de lakens over ons heen sla. Heel teder druk ik mijn lippen op die van haar.

    Atreyu

    "Ik hou ook van jou," fluistert ze glimlachend terug waarna ze haar lippen op de mijne drukt. Dan duwt ze zichzelf iets verder naar beneden om me dieper te voelen. Opnieuw voel ik haar vingers tussen de mijne glijden en legt ze de andere hand op haar borst terwijl ze me kust. Zachtjes zuigt ze op mijn lip en ik wacht even om de kus af te breken. Terwijl ik haar in de ogen kijk leg ik mijn hand op haar wang. Ik laat haar blik niet los.
    Zo intiem zijn we ondanks de passionele seks nog nooit geweest.
    Heel zachtjes beweeg ik mijn heupen een beetje mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit heel even mijn ogen, maar open ze weer om hem aan te kijken. Ik leg mijn hand op de zijne, op mijn wang. Zachtjes wrijf ik erover. Teder kus ik hem weer, en ik voel hoe hij mee zijn heupen beweegt. Ik voel nu al dat het langer gaat duren eer ik ga komen, maar het kan me niets schelen. Dit is veel te gezellig om me bezig te houden met orgasmes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Het verbaast me hoe gemakkelijk hij me op tilt en mee naar boven draagt. Daar legt hij me voorzichtig op het logeer bed en gaat tegen me aan liggen. Vervolgens trekt hij de lakens over ons heen en drukt een kus op mijn lippen. Ik leg mijn armen in zijn nek en streel door zijn haar. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en heb mijn ogen nog altijd gesloten.

    Liam

    'Is goed.' Ik sta op en loop de badkamer in. Daar draai ik de kraan open en ga onder de douche staan. Ik was mijn haar en lichaam. Als ik klaar ben met mijn snelle douche droog ik me af trek een schone boxer aan en werp een geiriteerde blik in de spiegel. Ach laat maar Camrgue vind het toch sexy als mijn haar vreselijk vind.

    Atreyu

    Ze legt haar hand op de mijne en wrijft er zachtjes over. Haar lippen kleven heerlijk aan de mijne wanneer ze me kust.
    "Ik wou dat ik kon zeggen hoeveel je voor me betekent, hoeveel ik van je hou," fluister ik zacht. Ik leg een hand op haar buik terwijl ik haar blijf aankijken.

    Irial

    Ik voel haar tegen mijn lippen aan glimlachen en doe automatisch hetzelfde. Ik leg mijn ene hand op haar wang terwijl ik de andere heel rustig onder haar hemdje laat glijden. Ik heb geen haast. Mijn lippen lijken aan de hare vastgelijmd tot er plots weer een prangende vraag in me opkomt.
    "Heb je al-?" vraag ik zacht.

    Camargue

    Wanneer hij terug komt ligt zijn haar weer vreselijk sexy. Ondertussen heeft slaap wat vat op me gekregen en ik lach hem lief toe zonder iets te zeggen. Ik sta op, neem Liam's hand en wandel naar de slaapkamer. Ik trek hem bij me in bed en vlei me tegen hem aan onder de lakens.
    "Je hebt geen idee hoeveel ik van je hou," zeg ik terwijl ik mijn hoofd op zijn borstkas leg, nog steeds triest om de verloren jaren.

    [Ik ga slapen liefjes]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach en kijk hem verliefd aan.
    "Ik wou dat ik dat ook kon, je hebt geen idee hoe ik me voel als je bij me bent."
    Ik druk mijn lippen op de zijne, en breng mijn hand tussen mijn benen om me verder wat te stimuleren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    We belanden half slapend in de slaapkamer waar we dicht tegen elkaar onder een deken op het bed liggen. Haar hoofd rust op mijn borstkas. "Je hebt geen idee hoeveel ik van je hou," Ik glimlach triest. 'Vast niet zoveel als ik van jou.' Ik kus haar voorhoofd. 'Ga maar slapen je bent moe.' Fluister ik er achter aan.

    Madeline

    "Heb je al-?" Ik kan zijn vraag wel raden. Ik bloos even. 'Ik ben nog maagd.' Fluister ik dan en haal lichtjes mijn schouders op. Hopelijk vond hij dat geen probleem. Dit was allemaal nog behoorlijk nieuw voor me. Op het knuffelen en kussen na dan.

    Atreyu

    Ik beantwoord haar verliefde blik met eentje van dezelfde soort.
    "Ik wou dat ik dat ook kon, je hebt geen idee hoe ik me voel als je bij me bent."
    "Ik denk van wel," zeg ik met een glimlach voor ze haar lippen op de mijne drukt. Haar hand neemt de mijne vast en duwt hem tussen haar benen. Heel traag en teder wrijf ik over haar plekje.

    Camargue

    Met een trieste glimlach antwoordt hij
    "Vast niet zoveel als ik van jou."
    Hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd en ik voel mezelf fronsen.
    Hoe durf je?!
    "Ga maar slapen, je bent moe," fluistert hij nog.
    Ik heb geen zin in een discussie of om hem te kwetsen en terwijl ik mijn ogen sluit zeg ik
    "Met heel mijn hart, Liam, liefje."

    Irial

    "Ik ben nog maagd," fluistert ze blozend. Ik slik even. Hier heb ik geen ervaring mee en plots word ik overvallen door een schrik haar pijn te zullen doen.
    "We kunnen nog even wachten," stel ik voorzichtig voor "als je nog niet klaar bent."
    Ik druk mijn lippen teder op de hare om te laten merken dat ik het meen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Met heel mijn hart, Liam, liefje." Ik glimlach en trek de deken
    nog wat verder over ons heen. 'Met meer dan mijn hart Cam, veel
    veel meer dan dat' Ik sluit vermoeid mijn ogen. De laatste
    tijd was ik veel sneller moe dan normaal.

    Madeline

    "We kunnen nog even wachten," stet hij voorzichtig voor "als je nog
    niet klaar bent." Ik kan nog niet antwoorden want hij drukt zijn
    lippen teder op die van mij. Als mijn lippen los zijn kijk ik hem
    aan. 'Misschien heb je wel gelijk.' Fluister ik en kus hem opnieuw.