• Ik heb hier al eerder een topic gestart over dat een van mijn vriendinnen niet meer met me wilden praten om dat ik haar aan het ""stalken was"...

    Iedereen zei tegen mij dat ik haar met rust moest laten en 1-2weken later opnieuw sorry zeggen,...

    Maar ik ben erachter gekomen van mijn vrienden en vriendinnen dat ze totaal niks meer met mij te maken wil hebben,....

    Ik heb er zo spijt van dat ik dit heb gedaan,... :'(

    Je hebt haar gestalkt? Sorry, maar dan snap ik dat ze niets meer met je te maken wilt hebben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    Je hebt haar gestalkt? Sorry, maar dan snap ik dat ze niets meer met je te maken wilt hebben.


    Het at zo,... We zijn nog niet zo lang bevriend,... 2maanden denk ik,...
    In het begin waren we net beste vrienden...
    Maar later werd ik verliefd op haar,...
    En ik volgde haar vaak....

    Dat is de eigenlijke reden,... Ik heb haar gezegd om mij te vergeven en om mij een 2de kans te geven om opnieuw bevriend te worden,...
    Maar ze zegt dat ze me nu nooit meer zal vertrouwen???

    khalsa schreef:
    (...)

    Het at zo,... We zijn nog niet zo lang bevriend,... 2maanden denk ik,...
    In het begin waren we net beste vrienden...
    Maar later werd ik verliefd op haar,...
    En ik volgde haar vaak....

    Dat is de eigenlijke reden,... Ik heb haar gezegd om mij te vergeven en om mij een 2de kans te geven om opnieuw bevriend te worden,...
    Maar ze zegt dat ze me nu nooit meer zal vertrouwen???

    Ik vind het erg voor je, maar je moet begrijpen dat mensen ruimte willen hebben, privacy. Maar ga anders toch even naar haar toe om sorry te zeggen, want je hebt het van je vrienden gehoord en misschien hebben zij het verkeerd begrepen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    Ik vind het erg voor je, maar je moet begrijpen dat mensen ruimte willen hebben, privacy. Maar ga anders toch even naar haar toe om sorry te zeggen, want je hebt het van je vrienden gehoord en misschien hebben zij het verkeerd begrepen.


    Ik heb al sorry gezegd,... Ik probeer haar nu ruimte te geven en zal het volgende week weer proberen,...

    khalsa schreef:
    (...)

    Ik heb al sorry gezegd,... Ik probeer haar nu ruimte te geven en zal het volgende week weer proberen,...

    Succes ermee (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    khalsa schreef:
    (...)

    Ik heb al sorry gezegd,... Ik probeer haar nu ruimte te geven en zal het volgende week weer proberen,...

    Misschien kun je het beter wat langer met rust laten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    volgens mij kun je haar beter gewoon met rust laten. Het is duidelijk dat ze niets meer met je te maken wilt hebben.


    Ex astris, sciencia

    Tempesta schreef:
    (...)
    Misschien kun je het beter wat langer met rust laten.


    Hoe lang precies denkt u?

    Oké...
    - loopt langzaam achteruit -
    Creepy stuff, stalking! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    khalsa schreef:
    (...)

    Hoe lang precies denkt u?

    Ehm, je mag jij zeggen hoor. :/
    En aan je uitleg te horen denk ik niet dat ze je zo snel terug als vriendin gaat zien. Zeker niet als je achter haar aan blijft lopen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nou, ze wil het je niet vergeven, dus dan is het klaar? 't is alleen maar fucking irritant als je gaat blijven proberen het goed te maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    khalsa schreef:
    (...)

    Ik heb al sorry gezegd,... Ik probeer haar nu ruimte te geven en zal het volgende week weer proberen,...

    Ik denk juist dat dát helemaal niet zo handig is als je het volgende week weer gaat proberen. Dan ziet ze het nog steeds als 'stalken', denk ik. Tenminste, dat zou ik wel doen. Als ze er een beetje 'over heen' is dan neemt ze toch echt zelf wel contact op, dus zou ik gewoon wachten totdat zij weer contact opneemt. En als dat na een hele lange tijd [Lees: een héle lange tijd, en niet na 1 á 2 weken ofzo] nog steeds niet zo is, zou ik proberen vanzelf contact op te nemen en het gewoon proberen uit te leggen.
    Maargoed, ergens snap ik haar ook wel; no offence.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 19:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ehm, je mag jij zeggen hoor. :/
    En aan je uitleg te horen denk ik niet dat ze je zo snel terug als vriendin gaat zien. Zeker niet als je achter haar aan blijft lopen.


    Ik zal haar dan heel wat tijd geven,...
    Ps: Ik ben een jongen :p

    Ik denk dat dit niet echt meer te fixen is..
    My advice? Leave her alone..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    khalsa schreef:
    (...)

    Ik zal haar dan heel wat tijd geven,...
    Ps: Ik ben een jongen :p

    - Facepalm -
    Nee, serieus, dat had ik niet door. Maar eigenlijk maakt het dat niet "minder erg". Meisjes kunnen er niet tegen als ze achterna worden gelopen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.