• Heeii iemand die dit leest,
    Ik lees heel veel stories tegelijkertijd dus mijn bladwijzerlijst staat overvol. Ik beneen storie tegengekomen Die ik superleuk vond, alleen ik weet de naam niet meer. Ik weet ook niet meer wie hem. Heeft geschreven. Kunnen jullie helpen? Het is "ft" Harry Styles. Het gaat over een meisje die gaat bij haar vriendin op bezoek in homes-chapel. Maar op keerstavond breekt er brand uit in het huis. De familie kan slapen bij de buren, alleen het meisje en haar vriendin niet. Harry neemt hun dus in huis. Emiliy (volgendsmij heette zo de hoofdpersoon) mocht bij Harry in bed slapen. Uit de brand redde de brandweer haar One Diction boek en eeen tas vol spulletjes. Het zusje van Harry in het verhaal heet Gemma. Alvast bedankt!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Thoughts aren't reality, honey"

    Nee, niet gezien. *bumpbump* (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Typ anders wat je weet bij zoeken en kijk dan weet je vind, sorry weet niks beters


    Physics is awesome

    MissSharp schreef:
    Nee, niet gezien. *bumpbump* (A)

    Aangezien het aardig klote is als je midden in een verhaal zit en hm kwijt raakt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat is wel rot voor je!
    En ik heb echt geen flauw idee wie dat geschreven heeft.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Het in je geschiedenis gaan terug zoeken is waarschijnlijk onmogelijk hé? =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Paramouse schreef:
    Dat is wel rot voor je!
    En ik heb echt geen flauw idee wie dat geschreven heeft.

    Paramouse schreef:
    Dat is wel rot voor je!
    En ik heb echt geen flauw idee wie dat geschreven heeft.

    Miss idd in je geschiedenis terug zoeken?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Alle story's met harry in je bladwijzers bekijken en hem in he vervolg bij favorieten neerzetten?


    (Be)lieve in (you)rself

    Het staat niet in mijn bladwijzers, en ook niet meer in mijn geschiedenis
    ;-o


    "Thoughts aren't reality, honey"

    MissSharp schreef:
    Nee, niet gezien. *bumpbump* (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer