• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Omg ik was animal royal helemaal vergeten, sorry :$, mag ik een kleine samenvatting zodat ik met Rae kan inspringen? ]

    [Is goed cuties :D]

    [Uhm, belangrijkste is dat Cam auditie gedaan heeft en daar tegen Fedea en Atreyu het hele Faunielenverhaal uit de doeken gedaan heeft en hen ingelicht heeft over wat ze zijn. Atreyu en Fedea zijn vergeten een condoom te gebruiken waardoor ze nu denken dat ze zwanger is. Voor de rest heel veel seks zoals gewoonlijk :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Fedea neukt me alsof ze het al jaren doet. Ze kreunt op de juiste momenten waardoor ik alleen maar meer opgewonden raak. Ik druk haar lichaam dichter tegen het mijne aan en beweeg mee met haar ritme. Ik zet het puntje van mijn tong onderaan haar hals en lik naar boven toe tot ik aan haar oor kom.
    "Geil," fluister ik hees wanneer er weer een kreuntje over haar lippen rolt.

    Camargue

    Ik voel hoe mijn hele lichaam zich ontspant door Liam's handen.
    "En wanneer wil je naar New-York gaan?" vraagt hij dan.
    Ik leg mijn haar over mijn ene schouder zodat het hem niet in de weg ligt en zeg dan zuchtend
    "Zo snel mogelijk. Volgend weekend?"
    Mijn stem schiet op het einde van de zin iets de hoogte in omdat hij net op het juiste plekje drukt.

    Irial

    "Heb je het ooit wel aangegeven? Zijn ze er voor gestraft?" vraagt Madeline terwijl ze me stevig vasthoudt.
    "Ja maar toen liep de zaak nog, zelfs de politie geloofde dat ik dat meisje-dus ze besteedden er niet veel aandacht aan dat ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis."
    Mijn stem klinkt wat killer, bitterder dan voorheen. Madeline's kusje op mijn wang jaagt weer wat warmte door mijn lichaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Zo snel mogelijk. Volgend weekend?" Aan het einde van de zin schiet haar stem ventjes de lucht in. Ik grinik. 'Klinkt leuk.'
    Antwoord ik en ga verder. 'Wie wil je alleemaal mee nemen?'
    Ik strijk een verloren plukje haar naar voren waar de rest van haar haar ook ligt.

    Madeline

    "Ja maar toen liep de zaak nog, zelfs de politie geloofde dat ik dat meisje-dus ze besteedden er niet veel aandacht aan dat ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis." Ik schud niet begijpend mijn hoofd. 'Ik vind het vreselijk voor je.' Momepl ik en druk mijn gesicht dicht tegen hem aan.

    Fedea

    "Geil," fluistert hij met een sexy hese stem.
    De opwinding giert door mijn lichaam, en ik voel het tot in de puntjes van mijn vingertoppen. Ik besluit het tempo wat te verhogen, en iets luider te kreunen. Ruw druk ik mijn lippen weer op de zijne en ik hijg opgewonden tegen zijn lippen aan wanneer ik hem even loslaat. Ik geef hem een passionele tongzoen en bijt deze keer zachtjes op zijn lip, voor ik mijn tong weer een spel laat spelen met de zijne. Ik duw hem zachtjes achteruit, zodat ik helemaal op hem lig en het ritme helemaal zelf onder controle heb, zonder het kussen te stoppen. Ik versnel het tempo een beetje en plaats een extra zuigzoen in zijn hals, waarna ik weer naar zijn lippen ga. Mijn ene hand verstrengel ik met de zijne, en zijn andere hand leg ik op mijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Klinkt leuk. Wie wil je allemaal meenemen?" vraagt hij terwijl hij nog een lokje haar bij de rest brengt. Ik maak van de gelegenheid gebruik om me om te draaien.
    "Iedereen," zeg ik zacht. "Maar nu heb ik even alleen oog voor jou," ga ik met een ondeugende blik in mijn ogen verder. Ik zet mijn lippen in zijn hals en bijt er even in. Dan kus ik me een weg naar beneden over zijn blote borstkas. Ik duw de rand van zijn broek en boxer wat verder naar beneden en geef daar ook wat kusjes. Dan doe ik ze uit en geef een kusje op zijn penis voor ik hem in mijn mond neem en Liam begin te verwennen.

    Irial

    "Ik vind het vreselijk voor je," mompelt Madeline terwijl ze haar gezicht tegen me aandrukt.
    "Ik heb het overleefd," zeg ik zacht. "Ik ben sterker dan zij."
    Ik til haar gezicht op en zoek troost op haar lippen. Hoewel ik haar niet dichter tegen me kan aantrekken probeer ik toch nog even.

    Atreyu

    Zodra de laatste letter over mijn lippen rolt voel ik Fedea sneller gaan. Haar kreunen vullen nu de hele kamer en doen mijn hart op hol slaan. Het kleine beetje bloed dat ik nog in mijn hersenen had stroomt naar beneden en ik voel mijn erectie harder worden wanneer onze tongen in een strijd om dominantie verwikkeld raken. Hierdoor kan Fedea me makkelijk achterover duwen waardoor ze even de volledige controle heeft. Terwijl ze zachtjes in mijn hals zuigt geef ik haar een klapje op haar billen. Niet te hard, maar zeker niet te braaf. Dan verstrengelt ze haar ene hand met de mijne terwijl ze mijn andere op haar borst leg. Met al mijn macht ga ik weer rechtzitten en haal mijn hand van haar borst om mijn mond in de plaats te zetten. Heel traag lik ik haar tepel terwijl ik met mijn vrije hand stevig in haar billen nijp.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sla mijn hoofd achterover en kreun luid met gesloten ogen. Mijn ene hand heeft nog steeds de zijne vast, en de andere gaat door zijn haar. Langzaam maar zeker voel ik mijn hoogtepunt komen, en ik vertraag het tempo weer een beetje. Mijn hand verplaatst zich van zijn haar naar zijn kin, en ik dwing hem zachtjes me aan te kijken, en zijn hoofd weer op mijn hoofdlengte te brengen. Ik druk mijn lippen passioneel tegen de zijne, net op het moment dat ik mijn hoogtepunt voel opkomen. Ik kreun luid tegen zijn lippen aan en voel hoe ik trillend bijna ineen zak.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ik ben sterker dan zij." Ik knik instemmend voor hij zijn lippen
    op die van mij drukt. 'Nog steeds vind ik je perfect.'
    Fluister ik tegen zijn lippen aan en neem zijn hand vast.
    Ik had gedacht dat zijn piercing in de weg zou zitten maar tot
    mijn verbazing is dat niet zo. Plots ben ik me er erg van bewust
    dat hij nog steeds zijn shirt niet aan heeft.

    Liam

    "Maar nu heb ik even alleen oog voor jou," Ik glimlach tevreden.
    HEt was nooit verkeerd zoiets te horen toch? Ze zet haar lippen in
    mijn hals en bijt even. Ik maak een vaag 'hmm' geluidje voor ze haar
    weg naar beneden kust. Tot mijn verbazing weet ze mijn jeans en
    boxer gemakkelijk uit te trekken en voor ik iets kan doen neemt ze
    mijn penis in haar mond. Ik ben volledig van haar en ik weet niets
    anders te doen dan kreunen.

    Atreyu

    Ik kan niet lang mijn zin doen voor ze me dwingt haar aan te kijken en haar lippen op de mijne drukt. Plots kreunt ze tegen mijn lippen aan en ik voel al haar spieren samentrekken. Ik sla mijn armen om haar middel en duw haar volledig achterover. Ik stoot nog een paar keer veel harder dan mijn gewoonte en voel dan ook de extase. Compleet uitgeput laat ik op haar neerzakken. We liggen met ons hoofden aan het voeteinde maar dat kan me niks schelen. Wanneer ik ietwat bekomen ben glijd ik uit haar en ga naast haar liggen.
    "Volgens mij moet ik eens condooms bij zo'n groothandel bestellen," zeg ik hijgend met een grijns.

    Irial

    "Nog steeds vind ik je perfect," fluistert Madeline tussen het kussen door tegen mijn lippen aan. Haar hand glijdt in de mijne. Ik bijt zacht op haar onderlip terwijl mijn ene hand naar haar kont zakt en daar blijft liggen.
    Ik word een beetje duizelig wanneer ik het bloed uit mijn hersenen naar ergens anders voel stromen.

    Camargue

    Liam's kreunen sporen me alleen maar aan om verder te gaan. Af en toe haal ik hem even uit mijn mond om er met het puntje van mijn tong over te gaan of even alleen op zijn eikel te zuigen terwijl ik met mijn hand een beetje verder doe. Als het even lukt kijk ik met een stoute blik naar boven terwijl ik mijn handen over zijn lies laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Volgens mij moet ik eens condooms bij zo'n groothandel bestellen," zegt hij hijgend en grijnzend. Ik wil best wel antwoorden, maar ik ben nog zo onder invloed van mijn orgasme, dat ik er amper een handgebaar af krijg dat lijkt op iets van 'jaja, mij best'. Ik slik even en kijk hem aan, hoewel ik alleen maar de contouren van zijn gezicht kan zien. Ik druk mijn lippen op de zijne, maar anders dan daar net. Liefdevol, zacht en teder.
    "Ik hou van je," fluister ik wanneer ik een beetje bekomen ben. Ik kruip tegen hem aan en veeg wat zweetdruppels weg van zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [xD Dit topic bestaat voornamelijk alleen maar uit sex, dacht ff terug te lezen... ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Je meent 'm :W Afscheidseks tussen Fe en Trey. Ze weten het alleen nog niet :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ Wel, ze maken er meteen het beste van ;P ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Voila, zo moet het :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.