• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Ik ben mijn t-shirt beneden al kwijtgespeeld" Ik bloos. 'Dan mag je wat anders uit doen hoor.' Ik kijk hem aan en wacht af tot hij iets gaat doen. Ik vraag me af of hij weet hoe leuk hij er nu uitziet. Zijn haar zo door de war en shitless.

    Liam

    'Goed jij wilde in de regen zoenen dit wil ik doen.' Ik trek haar samen met mij overeind ik neem de moeite niet me aan te kleden, in mijn boxer trek ik haar eme naar buiten. Het sneeuwt maar het maakt me niet uit. 'Ik ben verliefd op Camargue!' Roep ik

    Fedea

    Ik knik begrijpend.
    "Ik voel precies hetzelfde. Het voelt zo natuurlijk en volwassen. Alsof het echt zo hoort."
    Ik druk een luchtige kus op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Dan mag je wat anders uit doen hoor," zegt ze terwijl ze me aankijkt.
    Ik trek een wenkbrauw op en laat mijn tong even over mijn piercing gaan terwijl ik even in mijn haar krab. Waar is dat verlegen meisje naartoe?
    Ik haal mijn schouders op en stap uit bed waar ik heel traag mijn broek uitdoe. Dan ga ik weer naast haar liggen en sla zo snel mogelijk het deken over mijn opgespannen boxer.
    "Zo goed?" grijns ik.

    Camargue

    "Goed, jij wilde in de regen zoenen, dit wil ik doen."
    Voor ik ook maar iets kan grijpen om om mijn benen te slaan trekt Liam me mee naar buiten. Ik spring wanneer ik koude sneeuw onder mijn blote voeten voel. Daar sta ik dan, in een onderbroekje en een t-shirt van hem in de winterkou. Ik sla mijn armen over elkaar en begin als een gek te wrijven om het warm te krijgen.
    "Ik ben verliefd op Camargue!" roept hij uit.
    "C-C-Camargue heefffft k-k-k-oud," zeg ik met klapperende tanden waarop ik mijn armen naar hem uitsteek.

    Atreyu

    "Ik voel precies hetzelfde. Het voelt zo natuurlijk en volwassen. Alsof het echt zo hoort," zegt ze waarop ze me kust.
    "Ik had nooit gedacht-" ik krijg het even moeilijk en slik voor ik verder ga. "Ik had nooit gedacht dat je zoveel van me zou kunnen houden."
    Ik schud met mijn hoofd om te voorkomen dat ik weer zou huilen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Heel goed.' Ik kruip dicht tegen hem aan. Zijn ademhaling voel ik in mijn nek en ik sluit even mijn ogen. 'Je bent lief.' Mompel ik zachtjes.

    Liam

    "C-C-Camargue heefffft k-k-k-oud," Ik grinnik. 'Watje.' Ik trek haar naar me toe en til haar op zodat haar voeten de sneeuw niet meer raken. 'Maar dit wilde ik dus doen.' Glimlach ik en druk een kusje op haar zachte lippen.

    Fedea

    Ik druk mijn lippen weer op de zijne.
    "Ik heb nooit gedacht dat ik überhaupt in zo'n relatie zou terechtkomen."
    Mijn hand rust even op zijn borst.
    "Zo... Gemakkelijk, snap je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Heel goed," glimlacht ze terwijl ze dichter tegen me aankruipt. "Je bent lief," voegt ze er nog mompelend aan toe. Ik voel mijn erectie nog harder worden.
    "Oh, kom.op!" zeg ik terwijl ik geïrriteerd onder het laken naar de flinke bobbel in mijn boxer kijk.

    Camargue

    "Watje," grinnikt hij terwijl hij me naar zich toe trekt.
    "Ja, maar wel jouw watje," antwoord ik wanneer hij me optilt.
    "Maar dit wilde ik doen," glimlacht hij voor ik een kusje krijg. Wanneer hij wil stoppen druk ik mijn lippen zacht weer tegen de zijne.
    "Ik kan ook iets opnoemen dat ik nu wil doen," lach ik tegen zijn lippen aan.

    Atreyu

    "Ik heb nooit gedacht dat ik überhaupt in zo'n relatie zou terechtkomen. Zo... Gemakkelijk, snap je?"
    Ik leg mijn hand op die van haar.
    "Jou vijf maanden lang proberen duidelijk maken wat ik voor je voelde was niet bepaald makkelijk," zeg ik zacht. "Ik was zo bang je kwijt te raken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Het spijt me," fluister ik.
    Vanbinnen voel ik me schuldig.
    "Waarom heb je het me nooit verteld?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Oh, kom.op!" Ik kijk hem niet begrijpend aan. Had ik iets verkeerds gezegt? 'Wat is er?' Vraag ik zacht terwijl ik naar zijn gezichtsuitdrukking kijk.

    Liam

    "Ik kan ook iets opnoemen dat ik nu wil doen," Ik grinnik. 'Nou vertel maar dan.' Ik kijk haar uitdagend aan. Het kon me niet schelen hoelaat het nu wel niet was. En hoe koud ik was.

    Atreyu

    "Waarom heb je het me nooit verteld?" vraagt ze.
    "Omdat ik bang was je kwijt te raken," herhaal ik nog een keer. "Als ik dan al flirtte ging je er amper op in en ik wilde echt dat het jou keuze zou zijn om een stapje verder te gaan dan vriendschap. Jij hebt de touwtjes in handen, Fé."

    Irial

    "Wat is er?" vraagt ze met een niet begrijpende blik.
    Ik schrik op en duw het laken weer naar beneden.
    "N-niks," zeg ik schor. "Jij bent ook lief," probeer ik van onderwerp te veranderen. Voor het geval dat het niet zou lukken breng ik alvast mijn hoofd dichter bij het hare en kus haar nog een keer.

    Camargue

    "Nou vertel maar dan," grinnikt hij met een uitdagende blik.
    Als antwoord bijt ik zacht in zijn oorlel. Dan kus ik en bijt in zijn hals voor ik mijn lippen passievol op die van hem druk. Ik laat het puntje van mijn tong over zijn lippen gaan terwijl ik mijn koude lichaam dichter tegen dat van hem duw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kan het niet laten even te lachen.
    "Trey, je kent me. Je weet dat ik dat niet zie..."
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Het belangrijkste is dat we elkaar nu hebben."
    Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan, en wrijf over zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "N-niks," zegt hij schor. "Jij bent ook lief," Ik kijk hem aan en kus hem opniuew. Ditkeer zachtjes en teder. 'Wat is er?' Herhaal ik nu iets strenger en kijk hem aan. Hij was echt een hele slechte leugenaar.

    Liam

    Ze zet haar tanden zacht in mijn oorlel. Daarna beet ze in mijn hals. Haar lippen drukte vol passie op die van mij. 'Misschien moeten we dan maar naar binnen gaan?' Vroeg ik hees.

    Atreyu

    "Trey, je kent me. Je weet dat ik dat niet zie..." ze geeft me een klein kusje. "Het belangrijkste is dat we elkaar nu hebben."
    "Dames en heren, mijn vriendin is blind," zeg ik tegen een ingebeeld publiek waarna ik even applaudisseer. Dan lach ik tegen haar lippen aan en geef haar dan ook een kusje.

    Irial

    "Wat is er?" vraagt ze iets strenger.
    Ik had het natuurlijk wel kunnen denken dat ze me niet zou geloven, maar probeer zelf maar eens overtuigend te liegen wanneer het bloed uit je hersenen naar onder gestroomd is.
    Oude dame met een veel te grote hoed, banaan met bruine plekken, vuile toiletten in een louche café.
    Alweer helpt het niet.
    "Mijn verstand kan wachten, maar mijn lichaam wil niet mee," zeg ik terwijl ik mijn ogen gegeneerd op mijn kruis richt.

    Camargue

    "Misschien moeten we dan maar naar binnen gaan?" vraagt hij hees.
    Ik moet hem vaker hees maken.
    "Misschien maar beter wel," zeg ik glimlachend zonder mijn lippen al te ver van de zijne te houden. Heel licht druk ik ze er opnieuw tegen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Mijn verstand kan wachten, maar mijn lichaam wil niet mee," Ik glimlach vertederd. Hij was zo lief. 'Maar ik wil niet wachtend.' Zeg ik zachtjess en kijk hem aan terwijl ik zijn hand vast pak.

    Liam

    Terwijl ze haar lippen op die van mij drukt til ik haar helemaal in de lucht. Ze slaat haar benen rond mijn middel en samen met haar loop ik terug naar binnen. Niet de hele wereld hoefde ons zo te zien.

    [Muhh, mijn mensjes (staan) zijn een beetje (vast) levenloos....]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Maar ik wil niet wachten," zegt ze zacht met een glimlach.
    Haar hand glijdt in de mijne. Alsof er een stoplicht op groen springt trek ik haar tegen me aan en druk mijn lippen tegen de hare.
    "Kan je dat in het vervolg iets eerder zeggen?" vraag ik grijnzend tegen haar lippen aan terwijl ik mijn handen over haar lichaam laat glijden en zo haar broek naar beneden schuif.

    Camargue

    Ik blijf hem de hele weg naar boven kussen terwijl ik hem stevig vasthoud. Even moet ik lachen bij het idee wat de anderen zouden zeggen mochten ze ons zo door het gebouw zien lopen. Wanneer we weer in zijn appartement zijn schop ik de deur achter hem toe.
    "Ik hou van je," prevel ik nog een keer tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.