• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Doe jij het dan even?"
    Ze drukt een kusje op mijn borst en er trekt een aangename rilling over mijn lichaam. Ik blijf nog even liggen en sta dan recht. Terwijl ik toch recht sta gooi ik alvast de gebruikte condooms even in de vuilbak en dan ga ik op zoek naar mijn broek om mijn mobiel er uit te halen. Ik ga terug naast haar liggen.
    "7 uur?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun.
    "Zo vroeg?"
    Ik zucht.
    "Allez dan, omdat het echt moet."
    Ik nestel me weer lekker tegen hem aan, wat het zowat onmogelijk maakt voor hem om deftig de wekker in te stellen. Ik ben niet gemeen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zo vroeg?" zucht ze. "Allez dan, omdat het echt moet."
    Dan komt ze zo dicht tegen me aangekropen dat ik enorm veel moeite moet doen om mijn linkerhand vrij te krijgen. Ik neem mijn mobiel om de wekker erop in te stellen maar mis steeds de juiste toetsen.
    "Mierdaaaa," mompel ik terwijl ik er zenuwachtig van word.
    Na enkele pogingen lukt het toch.
    "Dan kan ik wat langer bij je zijn," verklaar ik fluisterend waarom ik hem zo vroeg wil zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dan kan ik wat langer bij je zijn."
    "Awh..."
    Ik voel me vanbinnen weer helemaal week worden en op de tast zoeken mijn lippen de zijne. Ik laat mijn vingers wat onzichtbare cirkeltjes op zijn borst tekenen terwijl ik hem teder kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Awh..." is het enige dat ze antwoordt.
    Haar vingers gaan over mijn borstkas terwijl haar lippen de mijne strelen. Ik geef haar vederlichte kusjes. Mijn lippen raken de hare amper.
    Nu ik mijn ogen gesloten heb voel ik me vrij slaperig maar ik geniet teveel van het moment om in slaap te vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik geeuw wanneer zijn lippen heel even de mijne niet raken.
    "Sorry," zucht ik.
    Ik wil helemaal nog niet gaan slapen. Dit is veel te gezellig en leuk. Ik leg mijn arm om zijn middel en kruip nog dichter tegen hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Tussen het kussen door moet ze even geeuwen.
    "Sorry," zucht ze.
    Ik grijns even en zet mijn lippen in haar hals.
    "Ik dacht," ik geef haar een kusje. "Dat je," nog een kusje. "Nog niet wilde slapen?"
    Voorzichtig bijt ik in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach wanneer hij in mijn half bijt.
    "Nee. Ik wil ook nog niet slapen."
    Ik lach zachtjes en druk mijn lippen eveneens in zijn hals. Voorzichtig plaats ik er een zuigzoen.
    "Zo, nu bij jij ook van mij," zeg ik met een beetje triomf in mijn stem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zucht even wanneer ze me een zuigzoen geeft.
    "Zo, nu ben jij ook van mij," zegt ze triomfantelijk.
    Ik grijns en trek haar hoofd weer naar het mijne toe zodat ik haar lippen weer kan kussen.
    "Dat ben ik al vijf maanden," herinner ik haar nog eens "alleen was jij nog niet de mijne."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat ben ik al vijf maanden, alleen was jij nog niet de mijne."
    Ik glimlach en smelt weer helemaal.
    "Ik vond jou ook leuk. Heel leuk. Maar ik dacht dat iemand zoals jij nooit iets in mij ging zien," fluister ik zacht en leg mijn hoofd weer op zijn borst, terwijl ik weer zachte kusjes op zijn huid druk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik vond jou ook leuk. Heel leuk. Maar ik dacht dat iemand zoals jij nooit iets in mij ging zien," fluistert ze.
    Ik wil net vragen waarom zij dan niks gezegd had tot ik besef wat ze net zei.
    "Iemand als ik?" vraag ik niet begrijpend.
    Mijn hand gaat weer door haar haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Iemand als ik?"
    Ik wacht even voor ik antwoord.
    "Jij bent rijk, en knap, en je kan elk meisje krijgen dat je wil."
    Ik laat mijn vingers voorzichtig over zijn buikspieren glijden. Veel te knap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoezo zet je rijk op de eerste plaats?" vraag ik lachend. "Ik ben niet rijk, dat zijn mijn ouders. Als ik geld nodig heb dan regel ik wel een gig voor de band," leg ik uit.
    "Dat knap kan ik je helaas niet tegenspreken, maar jij bent het enige meisje dat ik wil."
    Haar vingers gaan over mijn buik en ik grinnik wanneer het even kriebelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat dat het eerste was dat in me opkwam."
    Ik grinnik om zijn argumentatie.
    "Dat knap kan ik je helaas niet tegenspreken, maar jij bent het enige meisje dat ik wil."
    "Oh, bescheiden zijn we ook," zeg ik lachend.
    "En je bent ook veel te lief. Zo lief dat het bijna ongezond is," zeg ik plagend en druk mijn lippen even op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh, bescheiden zijn we ook," zegt ze lachend.
    Ik knik heel overdreven.
    "En je bent ook veel te lief. Zo lief dat het bijna ongezond is," zegt ze waarop ze me kust.
    "Oh, dus nu is het mijn schuld dat je moest overgeven?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.