• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel zijn hand tussen mijn benen en kreun zachtjes. Ik druk even mijn lippen weer op de zijne, en duw mijn kruis iets dichter tegen het zijne om hem nog beter te voelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lovingly --> Sitka]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Met meer dan mijn hart Cam, veel veel meer dan dat," zegt hij zacht.
    Ik hoor de vermoeidheid in zijn stem en vecht nog even tegen de mijne om te kunnen mompelen
    "Het is geen wedstrijd, liefje, geen wedstrijd."
    Dan laat ik Klaas Vaak zijn zin met me doen en vertrek naar dromenland.

    Irial

    "Misschien heb je wel gelijk," fluistert ze na mijn kusje waarop ze me er nog eentje geeft. Het is zo verdomd moeilijk te stoppen wanneer ze dat doet. In mijn hersenen vormt zich een mogelijke oplossing.
    "Ik kan het je ook op andere manieren leuk maken zonder all the way te gaan," fluister ik verleidelijk in haar oor.
    Ik haal mijn hand onder haar truitje vandaan en maak haar broek los. Dan laat ik mijn hand in haar broek, tussen haar benen glijden.

    Atreyu

    Haar kus ontneemt me de adem en dan drukt ze haar kruis dichter tegen het mijne aan. Om haar genot nog meer te verzekeren haal ik mijn hand weg en masseer haar plekje nu met één vinger. Ik richt me er volledig op gezien zij toch de leiding wil deze keer. Ik draai zachte rondjes met mijn vinger om af en toe iets meer druk te plaatsen en dan terug te minderen. Af en toe druk ik mijn lippen zacht op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Als hij een shirt aanhad, zou ik hem aan de kraag van zijn shirt vastnemen, maar dat heeft hij nu niet aan, dus leg ik gewoon mijn handen op zijn wangen en al zoenend dwing ik hem half met me mee te gaan verliggen. Ik draai ons om, zodat we weer met onze hoofden op de kussens kunnen liggen, en ga onder hem liggen.
    "Do your thing," fluister ik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik ben te moe nog te antwoorden en val in slaap.

    Het is donker om me heen en het enige dat ik hoor is het getik van een klok. Ik ben volkomen alleen en ik vind het maar niets. Nerveus kijk ik om me heen. Dan zoals je bij assepoester ook hoorde slaat de klok twaalf keer. Camargue staat naast me. Ik wil mijn hand naar haar uitstrekken maar ze is weg. Ik draai rond om haar te vinden maar het is te donker. Ik hoor haar gillen maar zie niets. Dan is ze er weer. Ze steekt haar hand naar me uit maar als ik die wil pakken word ze bij me weg gehaald.

    Met een ruk vlieg ik overeind. Mijn ademhaling is gejaagt en behalve zweet voel ik nog iets anders op mijn gezicht. Tranen? Ik leg mijn gezicht in mijn handen en laat de realiteit tot me door dringen. Camargue ligt gewoon naast me.

    Madeline

    "Ik kan het je ook op andere manieren leuk maken zonder all the way te gaan," Ik giechel zacht. Wat hate ik dat zeg. Waarom deed ik dat? Zijn ahnden gaan onder mijn truitje vandaan en hij maakt mijn broek los. Hij laat een hand tussen mijn benen glijden en ik haal even snel adem. Dat had ik niet verwacht. Het was wel een fijne verassing.

    Atreyu

    "Do your thing," fluistert ze zacht terwijl ze me bovenop haar trekt.
    Haar wangen zien zo heerlijk rood van de opwinding en inspanning en ik denk dat ik niet veel bleker zie. Met diepe maar rustige stoten neuk ik haar verder terwijl ik zacht op haar onderlip zuig. Mijn hand blijft gewoon verder gaan waarmee ik bezig was voor ze besloot de controle over te geven.

    Camargue

    Ik word wakker wanneer mijn hoofd met een plofje op de matras neerkomt. Ik open mijn ogen en zie Liam niet naast me zitten. Wanneer ik opkijk zie ik hem recht zitten. Hij moet moeite doen om adem te halen en is nat van het zweet. Ik ga ook rechtop zitten en leg mijn handen op zijn schouders. Voorzichtig druk ik een kusje tussen zijn schouderbladen.
    "Ik ben hier," fluister ik geruststellend. "Gaat het, liefje?"

    Irial

    Ze giechelt opnieuw en ik voel mijn hart voor haar smelten. Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. Plots haalt ze wat sneller adem en ik grinnik even. Heel traag laat ik een vinger bij haar binnenglijden terwijl ik mijn lippen op de hare druk. Met mijn duim stimuleer ik ondertussen haar gevoeligste plekje.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn ademhaling wordt weer onregelmatiger en ik sluit mijn ogen.
    "Samen?" prevel ik zachtjes, wanneer ik voel dat het voor mij niet lang meer gaat duren. Ik voel hoe mijn lichaam uitgeput zichzelf voortkrabbelt tot aan mijn orgasme. Ik wil het, ik wil genieten van zijn liefde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Cam drukt een kusje op mijn rug. Ik was zwak en ik wilde haar niet aan kijken. Mijn ademhaling werd wat rustiger nu ik wist dat ze gewoon hier was. 'Ja.. H-het gaat wel. Ik had gewoon een nare droom.' Mompel ik ontwijkend en staar naar de grond.

    Madeline


    Het is maar goed dat hij me kust. Zijn lippen onderdrukken het geluid van mijn zahcte kreun. Ik wist niet precies wat hij met me deed maar het voelde goed. Zacht legde ik mijn hand in zijn nek en streelde die.

    Atreyu

    Haar ademhaling versnelt en haar ogen sluiten.
    "Samen?" hoor ik haar mompelen.
    Ik druk mijn lippen vol passie op de hare en fluister er tegenaan
    "Ja, ja goed." Zowel als antwoord op haar vraag als uit opwinding. Ik ga even wat sneller en laat dan haar naam door middel van een kreun over mijn lippen rollen.

    Camargue

    "Ja... H-het gaat wel. Ik had gewoon een nare droom," mompelt hij zonder ook maar een beetje in mijn richting te kijken.
    "Liam?" zeg ik zacht terwijl ik voor hem ga zitten. "Duw me alsjeblieft niet weg, ik wil er zijn voor je. Ik ben hier."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en dwing hem naar me te kijken. Smekend kijk ik hem aan.

    Irial

    Hoewel mijn lippen het geluid grotendeels smoren hoor ik toch hoe ze zacht kreunt. Voorzichtig legt ze haar hand in mijn nek die ze streelt. Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam. Zachtjes bijt ik op haar onderlip terwijl ik mijn vingers wat sneller laat bewegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Verschillende emoties spoelen door elkaar heen wanneer ik mijn naam hoor, en met een zucht ontsnapt de zijne ook over mijn lippen wanneer ik mijn hoogtepunt voel. Hijgend sluit ik mijn ogen en ik leg mijn hand op mijn buik, het helpt me mijn ademhaling beter te controleren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Als zijn vingers sneller bewegen gaat mijn ademhaling er in mee. Ik voel dat hij kippenvel heeft en ik vraag me af hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik klaar ben om all the way te gaan. Ik weet dat we elkaar nog niet zo lang kennen maar het voelt vertrouwd bij hem. Iets dat ik nog nooit gevoelt heb.

    Liam

    "Duw me alsjeblieft niet weg, ik wil er zijn voor je. Ik ben hier."
    Ik bijt op mijn lip. Sluit mijn ogen even en kijk haar weer aan en schud mijn hoofd. 'Nee echt het gaat wel ik moet alleen even bij komen.' Ik haal nog ene hand door mijn haar en probeer on opvallend wat tranen mee weg te vegen.

    Atreyu

    Ik blijf nog even op haar liggen, mijn hoofd in haar hals, maar laat mijn gewicht niet doorwegen. Alsof het een geoliede machine is reageren ons lichaam perfect in wisselwerking met elkaar. Wanneer haar borstkas omhoog gaat adem ik net uit en omgekeerd.
    "Je bent geweldig, Fé," fluister ik in tegen de huid van haar hals aan voor ik er een kusje op druk.

    Irial

    Aan haar ademhaling merk ik dat ze het lekker vindt. Voorzichtig breng ik een tweede vinger bij haar naar binnen aan hetzelfde tempo. Ik zet mijn lippen in haar hals en geef haar vederlichte kusjes. Ik grinnik wanneer ik merk hoe nat ze is.

    Camargue

    Voor hij zijn hoofd schudt sluit hij nog even zijn ogen.
    Waarom kost het je zoveel moeite me aan te kijken?
    "Nee echt het gaat wel ik moet alleen even bij komen," zegt hij dan waarop hij zijn hand door dat verdomde haar haalt. Ik schuif wat naar achter en ga terug liggen. Ik voel me zo afgewezen dat er na twee minuten een doorweekte tranenvlek op mijn kussen is. Nu weet ik waarom ik aan mezelf nooit heb durven toegeven wat ik werkelijk voor Liam voel. Hij is de enige die me zonder moeite kan kwetsen omdat mijn hele hart in zijn handen ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip.
    "Je bent geweldig, Fé."
    Ik voel een traan biggelen op mijn wang, en ik weet niet eens waarom.
    "Jij ook," zeg ik zacht.
    "Ik hou van je."
    Zacht wrijf ik over zijn rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue gaat terug liggen en ik adem diep in en uit. Het valt me plots op
    hoe stil het is. Ik draai me om zodat ik Cam haar betraande gezicht kan zien. Mijn hart lijkt in stukken te breken en ik kruip zacht naar haar toe. 'Het spijt me Cam.' Ik ga liggen en trek haar tegen me aan. Ik had spijt van mijn gedrag.

    Madeline

    Hij grinnikt en ik kijk hem aan. Er gaan stroomstoten door mijn lichaam en ik voel me zweverig. 'Kus me.' FLuister ik en trek hem naar me toe. Ik lach als ik merk dat het probleem in zijn broek nog groter is dan ervoor.

    Atreyu

    "Jij ook," zegt ze zacht. "Ik hou van je."
    Ondertussen glijdt haar hand over mijn rug en ik ga naast haar liggen. Dan zie ik een eenzame traan over haar wang stromen.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik eerst. "Wat is er, lief?"

    Camargue

    Liam komt tegen me aanliggen en trekt me tegen zich aan.
    "Het spijt me Cam," zegt hij zacht.
    Ik blijf nog een hele tijd met mijn rug naar hem toeliggen tot ik geen tranen meer heb.
    Ja, mij ook.
    Dan draai ik me naar hem toe maar verberg mijn gezicht tussen zijn hals en zijn kussen. Ik sla een arm om zijn hals maar wacht nog enkele seconden voor ik iets zeg.
    "Sluit me niet buiten," fluister ik zacht.

    Irial

    Haar ogen worden minder helder en ik grinnik nog een keer wanneer ik besef hoe dat komt.
    "Kus me," fluistert ze terwijl ze me alvast naar zich toe trekt.
    Ik druk mijn lippen op de hare en duw mijn vingers een heel stuk dieper terwijl ik over haar lippen lik. Mijn eigen opwinding kan wachten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.