• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Atreyu

Haar hand houdt de mijne tegen wanneer ik bij haar buik ben. Even vraag ik me af of dit niet schadelijk is voor de baby maar dan besef ik dat het daar nog wat te vroeg voor is. Wanneer haar ademhaling nog onregelmatiger wordt fluister ik in haar oor
    "Tutututut."
    Ik haal mijn hand onder de hare vandaan en leg de mijne bovenop. Ik duw haar eigen hand verder naar beneden. Ik laat haar hand over haar intiemste plekje gaan.

Camargue

"Ik zal er altijd zijn dat weet je he?" zegt hij wanneer hij me even loslaat om me aan te kunnen kijken.
    "Dat heb ik altijd al geweten," zeg ik zacht.
    Ik druk opnieuw mijn lippen op de zijne.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Tutututut."
    Ik voel hoe zijn hand nu op de mijne komt te liggen, en hij dwingt me mezelf te stimuleren. Een zucht ontsnapt mijn lippen wanneer ik mijn hoogtepunt voel komen. Ik laat mijn hoofd even achterover hangen en kreun harder dan daarnet.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Weet niet hoe ik met Liam moet reageren...]

[Haha dan hebben we even een probleem :')]

[Ik zal een vraag verzinnen waar ze het over moeten hebben :W
    Irial en Melody: Hou je van de smurfen?
    Liam en Cam: Wat is je lievelingsboek?
    (A)]

Atreyu

Ze gooit haar hoofd achterover terwijl ze klaar komt. Haar kreetjes van genot brengen mij ook sneller naar mijn hoogtepunt. Ik duw haar hand nog wat harder tegen haar lichaam aan terwijl het zo ver is. Voorzichtig laat ik ons voorover vallen en rol van haar af.
    "Kun je dit onthouden?" vraag ik grijnzend.

[Ik moet gaan dansen]

Fedea

Ik knik half verdoofd en hijg nog wat na.
    "Oh, boy..." Ik slik even en probeer mijn ademhaling terug op een normaal tempo te brengen. Ik neem zijn hand vast en druk er een kus op.
    "Dat was gewoon..." Ik raak nog steeds niet deftig uit mijn woorden, mede door mijn hijgen.

Atreyu

Naast me ligt Fedea bijna te happen naar adem. Ze mompelt iets en neemt dan mijn hand om er een kus op te drukken.
    "Dat was gewoon..." weet ze eruit te zuchten.
    Ik rol op mijn zij en laat één vinger over haar wang gaan.
    "Wat was het, prinses?" fluister ik met een duister lachje.

Fedea

"Wat was het, prinses?" vraagt hij.
    Ik slik weer en krijg nu al wat meer controle over mijn ademhaling.
    "Hemels, geweldig, fantastisch?"
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik heb er geen woorden voor..."

Atreyu

"Hemels, geweldig, fantastisch?"
    Ze drukt haar lippen op de mijne en ontneemt me even de adem.
    "Ik heb er geen woorden voor..." zegt ze dan.
    Ik grinnik en laat mijn hand over haar kaaklijn, in haar hals glijden waar ik haar hartslag zonder moeite voel.
    "Dát," zeg ik met een schuine lach op mijn lippen. "Was sex op mijn manier."

Fedea

Ik grinnik.
    "Heb je zo nog meer trucjes in huis?" vraag ik met een speelse grijns.

Irial

Haar vingers blijven maar over mijn borstkas gaan en het wordt me teveel. Ik voel hoe ze precies de lijntjes van de littekens volgen. Bijna automatisch grijp ik haar pols vast en haal haar hand weg. Ik kijk haar in de ogen en vecht tegen de tranen.
    "Niet -" ik slik de rest van mijn woorden weg.

Camargue

Het blijft even stil en ik sta op. In de badkamer doe ik mijn intussen bijna droge onderbroek aan. De rest van mijn kleren zijn nog zeiknat en ik loop Liam's kamer in en haal een van zijn t-shirts uit zijn kast om aan te doen. Wanneer ik het over mijn hoofd trek ruikt het heerlijk naar hem. Ik ga terug naar de woonkamer en zet de televisie aan. Ik neem een deken en duw Liam's benen voorzichtig een beetje open om me er tussen te vleien. Mijn rug leunt tegen zijn borstkas aan en mijn hoofd rust tegen zijn schouder. Ik trek mijn benen op en leg het deken over ons heen. Ik zap even tot ik een mooie film vind. Hoe vaak heb ik hiervan niet gedroomd? Gezellig man en vrouw spelen. Het enige dat nog ontbreekt is het getrippel van kleine voetjes. Snel duw ik die gedachte weer weg. Met de mogelijkheid om in een dier te veranderen gekregen te hebben is de mogelijkheid om kinderen te krijgen me lang geleden afgenomen.

Atreyu

"Heb je zo nog meer trucjes in huis?" vraagt ze speels.
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar mysterieus aan.
    "Misschien," zeg ik grijnzend "maar dan leer ik ze je vanavond niet."
    Ik kijk op de klok en wanneer ik besef dat Fedea morgen naar school moet besluit ik dat het tijd is om te gaan slapen. Al helemaal omdat het zo'n emotionele dag geweest is.
    Ik vlei me tegen haar aan en knip het nachtlampje uit.

Fedea

"Hé, kom op..."
    Dan knipt hij het lichtje uit. Ik kruip onder het deken, helemaal tegen hem aan.
    "Waarom blijf ik morgen niet thuis? Wat als ik weer overgeef-buien krijg?" fluister ik alsof ik hem een geheim verteld heb.
    Lame excuse, ik weet het, maar ik héb een excuus.

[ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:36 ]

Atreyu

"Hé, kom op..."
    Ondanks haar protest vleit ze zich wel helemaal tegen me aan.
    "Waarom blijf ik morgen niet thuis? Wat als ik weer overgeef-buien krijg?" fluistert ze samenzweerderig.
    "Nice try, lief," grijns ik in het donker "ik mag dan wel bezorgd om je zijn, ik ben nog altijd niet naiëf. Dat zien we morgen dan wel."
    Ik verras haar met een tedere kus.

Fedea

Ik kijk hem lief aan, maar besef dan dat hij dat niet ziet.
    "Maar ik wil niet gaan slapen.."
    God, ik klink als een vervelende tienjarige.