• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lossen we zometeen op (A)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Yeah! :D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Ik hou ook van jou.' Fluister ik tegen haar lippen aan. Ik zet haar zachtjes neer op de keukentafel en leg mijn handen rond haar middel. Mijn lippen laten die van ahar los om zacht in haar oorschelp te bijten en mijn weg naar beneden tot haar nek te kussen.

    Madeline

    "Kan je dat in het vervolg iets eerder zeggen?" Hij grijnst en ik merk dat ik het voor elkaar heb. 'Zal ik doen.' Fluister ik. Zijn handen strelen mijn lichaam en hij trekt voorzichtig mijn broek uit. Ik lig nu alleen in mijn lingerie en ik ben zo blij dat ik juist dat leuke setje gekozen heb.

    [Ik moet eerst eten -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jammer :)]

    Camargue

    Wanneer Liam me neerzet op de keukentafel grinnik ik even.
    Mij best.
    Zijn handen glijden om mijn middel en zijn lippen banen zich een weg naar mijn nek. Met mijn benen trek ik hem dichter tegen me aan.

    Irial

    "Zal ik doen," is haar antwoord.
    Wanneer ik haar broek helemaal uit heb gooi ik die uit het bed. Mijn ogen glijden over haar lichaam.
    "Wauw," zeg ik met oprechte bewondering. "Maddie, je bent p-prachtig."
    Ik klap mijn mond dicht wanneer ik mezelf hoor stotteren en rol even met mijn ogen.
    Goed bezig, Cassanova.
    Ik ga terug tegen haar aan liggen en kus haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Laat Eleanor of Melody Liam en Cam maar storen ofzo :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Met haar benen trekt ze me dichter naar zich toe. Ik grinnik en kus haar bekend. Mijn armen liggen nog steeds rond haar middel. 'Zelfs zo vroeg op de ochtend ben je sexy' Het was een opmerking die ik haar gewoon moest zeggen.

    Madeline

    Hij heeft mijn broek uitgedaan en bekijkt mijn lichaam. Ik voel me door zijn blik ongemakkelijk maar heb geen spijt van wat ik doe. 'Je bent p-prachtig. ' ik voel me blozen en kijk weg. Ik was er niet zeker van of hij het meende of dat hij het gevoel had dat hij het moest zeggen.

    [Waitwut, het is toch avond/nacht? :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Bedoeld ik )

    Melody

    Verveeld lig ik onderuit gezakt in een van de luie stoelen in m'n woonkamer en terwijl mijn vingers met een pluk haar spelen wiebelen mijn voeten licht heen en weer. Na en tijdje kreeg ik een plagende grijns op mijn gezicht, vrijwel iedereen was met elkaar naar huis gegaan.. Ze vonden het vast niet erg als ik even kwam storen. Mijn voeten schoten in mijn schoenen, grabbelde de sleutels van de tafel af en liep richting het appartement van Cam. Daar aangekomen klopte ik op de deur.

    [Dan komt Mel eraan, laat Eleanor nog even vast staan met Juléan ;D ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:14 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Zelfs zo vroeg op de ochtend ben je sexy."
    Ik proest het uit terwijl ik me ondertussen alvast probeer te verontschuldigen. Ik wacht even tot ik uitgelachen ben en hou hem stevig tegen me aan zodat hij niet weg kan.
    Toch niet zonder mij.
    "Het spijt me," zeg ik blozend terwijl ik de laatste lachjes probeer binnen te houden. "Maar dat is zo cliché en zo schattig tegelijk."
    Om het goed te maken druk ik mijn lippen op de zijne en bijt zachtjes op zijn onderlip.

    Irial

    Ik zie hoe haar wangen een roze gloed krijgen en dan draait ze haar hoofd van me weg. Ik leg mijn hand op haar wang en draai haar gezicht voorzichtig weer naar me toe. Heel zacht laat ik mijn lippen over de hare gaan.
    "Vanille," fluister ik met een glimlach tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze zijn in Liam's appartement :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach even.
    "Is het even serieus, gaat meneer er een grapje tussen flansen," zeg ik zacht en geef hem plagend een kusje in zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ohw.. -.-' Door naar de volgende.. ]

    Melody

    Geen reactie. Niemand thuis dus op naar Liam's appartement. Daar aangekomen klopte ik op de deur.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'