• Hello!
    Ik had dus het idee om voor mijn verjaardag [duurt nog wel even] Supra's te vragen. Zijn rond de 100/120 euro volgensmij. Tja..
    Kan dat? Een meisje met Supra's?
    alsnog blijven die dingen vetcuwl maar anders maybe vans of adidas

    Voor degene die het niet weten, zo'n soort ongeveer:
    http://www.kickz.com/nl/supra/schoenen/skate/skytop-black_suede

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:04 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind het jongens schoenen, naja gewoon lelijk voor meisjes, Vans zijn veel leuker.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had er nog nóóit van gehoord.
    Maar ik heb ze even opgezocht, en ik vind ze wel vet (:
    Vans, All Stars, Nike en Adidas zijn vrouwelijker, maar als je echt een paar Supra's wilt, gewoon doen.


    Destroy what destroys you.

    .. i never understood why people have to buy such expensive shoes... *kijkt naar laarzan van de scapino van 30 euro* :Y)

    i have no idea with Supra's are. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die zijn ook voor meiden. En ik zie genoeg meiden rondlopen met schoenen die eigenlijk écht voor jongens zijn. Ik zou het vragen!

    Dilemma schreef:
    Ik had er nog nóóit van gehoord.
    Maar ik heb ze even opgezocht, en ik vind ze wel vet (:
    Vans, All Stars, Nike en Adidas zijn vrouwelijker, maar als je echt een paar Supra's wilt, gewoon doen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tuurlijk kan dat! Ze zijn harstikke leuk ;')
    Ik wordt zaterdag 17, maar mijn kinderhartje wil nog steeds alleen maar heelys.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dare to be different, en draag eens andere schoenen dan de rest.
    Ik zie iedereen al lopen met Vans & Adidas.


    There's power in the words you whisper.

    Ach, jongens dragen toch ook uggs, dus waarom zou jij zoiets niet kunnen dragen? Als jij het leuk vind moet je het toch doen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind ze niet mooi,maar als je ze echt wilt moet je ze gewoon kopen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het wel kunnen hoor. Zelf zou ik ze niet dragen, maar dat maakt ze niet minder awesome :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Hustlers schreef:
    Ik vind het jongens schoenen, naja gewoon lelijk voor meisjes, Vans zijn veel leuker.


    comfort in c h a o s

    Bij ons op school zou je daar zeker niet mee opvallen, dus dat gaat makkelijk hoor. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het wel kunnen. Ookal hou ik meer van laarzen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Die schoenen zien er leuk uitt :3
    Ik vind dat het wel kan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Chirest schreef:
    Die zijn ook voor meiden. En ik zie genoeg meiden rondlopen met schoenen die eigenlijk écht voor jongens zijn. Ik zou het vragen!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis