• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Blijf dan wakker," zeg ik droogjes.
    Gelukkig kan ze mijn grijns niet zien. Plagend wacht ik nog even om iets te zeggen.
    "Andere ideeën?" fluister ik dan vlak naast haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Tuurlijk heb ik nog ideeën," fluister ik terug, terwijl ik zachtjes met mijn vingers op zijn onderbuik kriebel.
    Stiekem hoop ik dat het het gewenste effect heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hihihi," doe ik haar lachje na. Dan neem ik haar hand vast en verstrengel mijn vingers met de hare.
    "Ik zei niet vanavond, prinses," zeg ik grijnzend. Ik breng onze beide handen naar haar buik en laat ze daar rusten.
    "Wat wil jij eigenlijk?" vraag ik wanneer ik besef dat alleen ik verteld had dat ik een jongen wou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zoek zijn arm en geef er een zachte mep op.
    "Zo klink ik niet!" Toch moet ik lachen.
    Ik voel onze handen op mijn buik en word helemaal warm vanbinnen.
    "Wat wil jij eigenlijk?"
    Ik denk even na.
    "Een gezonde baby. Dat is voor mij het enige dat telt," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik krijg een mepje met de mededeling dat ze zo niet klinkt. Het blijft even stil en ik gun haar de tijd om na te denken.
    "Een gezonde baby. Dat is voor mij het enige dat telt," klinkt het zacht.
    Nu is het mijn beurt haar een mepje te geven op de arm.
    "Dat is cliché, als je nou echt moest kiezen?"

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 23:27 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat is toch niet cliché?"
    Ik denk even na.
    "Een meisje, denk ik. Maar dan wel met jouw uiterlijke trekken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze gaat tussen mijn benen zitten en legt een deken over ons heen.
    Mijn armen liggen rond haar middel en haar hoofd rust op mijn schouder.
    Op dit moment ben ik perfect gelukkig. We kijken naar een film maar ik kan mijn hoofd ee niet bij houden. Ik plaats zachtjes een paar kusjes in haar nek en op haar kaak.

    Madeline

    'Niet-' Er verschijnen tranen in zijn ogen en halverwege kapt hij zijn zin af.
    'Sorry' Piep ik. Zijn greep op mijn pols doet pijn maar ik zeg er niets over.
    Ik bijt ongemakkelijk op mijn lip. 'I-ik wilde niet' Maar de brok in mijn keel
    weerhoud me ervan nog iets te zeggen.

    Atreyu

    "Een meisje, denk ik. Maar dan wel met jouw uiterlijke trekken."
    Ik grinnik even.
    "Je wilt een manwijf?" vraag ik lachend. "Ik hoef geen dochter die haar gezicht moet scheren," lach ik opnieuw.
    Mocht iemand me een paar maanden geleden verteld hebben dat ik binnen een jaar vader zou worden en er stiekem nog blij mee zou zijn ook had ik hem gek verklaard. Nu kan ik niet anders dan mezelf een beetje gek verklaren.

    Camargue

    Liam laat zijn armen om mijn middel glijden. Ik kan me maar moeilijk op de film concentreren wanneer ik zijn lippen in mijn nek en op mijn wang voel. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. Ik leg mijn armen op de zijne en wrijf zacht over zijn handen.
    "Jij bent de enige van wie ik ooit echt gehouden heb op deze manier," zeg ik zacht.
    "Wat denk jij van een weekendje New York?" vraag ik dan.

    Irial

    "Sorry," klinkt er plots een hoog stemmetje. Ze bijt even op haar lip.
    "I-ik wilde niet-" haar stem breekt een beetje. Dan pas merk ik hoe hard ik haar pols beet heb en verzacht mijn greep een heel stuk. Uiteindelijk laat ik mijn vingers weer tussen de hare glijden.
    "S-sorry," is het nu mijn beurt. "Het is niet jouw schuld, h-het is alleen moeilijk."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Zeveraar. Ik bedoel, even mooie ogen, even groot als jij... Geen tweede misbaksel zoals ik," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zeveraar. Ik bedoel, even mooie ogen, even groot als jij... Geen tweede misbaksel zoals ik."
    Ze vist om complimentjes en ik ben opnieuw dankbaar dat ze mijn lach niet kan zien.
    "Oh, nu snap ik het," zeg ik zo serieus mogelijk. Ik leg mijn hand op mijn mond zodat ze me niet kan horen grinniken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, nu snap ik het." Ik hoor ergens in zijn stem wat geamuseerdheid.
    "Ik meen het, hoor. Ik zou veel liever hebben dat ze uiterlijk op jou lijkt dan op mij."
    Ik gniffel en leg mijn hoofd op zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Omdat je jaloers zou zijn mocht ze zo knap zijn als jou?" vraag ik. Ik geef dan toch maar toe en schenk haar een complimentje.
    Haar haren kriebelen op mijn borstkas. Ik strijk ze een beetje naar achter zodat ze op haar rug vallen. Dan bedenk ik me plots iets.
    "Heb je je wekker gezet?" vraag ik grinnikend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Awh, dank je voor het compliment," gniffel ik, "maar ik was er heus niet achter aan het vissen."
    Ik sluit mijn ogen wanneer hij over mijn haren begint te strijken en voel hoe ontspannen ik word.
    "Heb je je wekker gezet?"
    "Mneeh, waarom?" mompel ik zachtjes, met mijn ogen nog steeds dicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mneeh, waarom?"
    Ik schud lachend mijn hoofd. Maar goed dat ik het gevraagd heb.
    "Omdat je morgen naar school gaat," fluister ik in haar oor. "Tenzij je ziek bent, maar dat weet je niet als je slaapt dus je moet op tijd opstaan."
    Ik geef haar een kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zucht.
    "Oke dan." Ik doe moeite om recht te kruipen, maar ben te lui.
    "Doe jij het dan even?"
    Om hem te overtuigen druk ik een licht kusje op zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.