• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, dus nu is het mijn schuld dat je moest overgeven."
    Ik lach even.
    "Ja, eigenlijk is het deels jouw schuld dat ik moest overgeven, maar niet omdat je te lief bent."
    Ik druk mijn lippen weer op de zijne, en laat deze keer niet zo snel los.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, eigenlijk is het deels jouw schuld dat ik moest overgeven, maar niet omdat je te lief bent."
    Voor ik kan antwoorden drukt ze haar lippen op de mijne en ik kan mijn handen alweer niet van haar afhouden. Ik laat mijn hand over haar buik tussen haar benen glijden.
    "Nu je buik nog niet in de weg zit," fluister ik lachend in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en zuig zacht op zijn lip.
    "Ik dacht dat je je trucjes vandaag niet meer ging bovenhalen? Of is dit niet meer van jouw niveau?" fluister ik plagend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Jij bent de enige van wie ik ooit echt gehouden heb op deze manier," zegt Camargue zacht. "Wat denk jij van een weekendje New York?" vraagt ze er dan achteraan. ik knik instemmend. 'Klinkt leuk.' Antwoord ik.
    Ik kan het niet laten haar niet aan te raken. Het is gewoon te verleidelijk.

    Madeline

    Zijn greep verzacht op mijn polsen en zijn vingers verstrengelen
    zich met die van mij. Ondanks dat hij mijn polsen niet meer vast
    heeft voel ik de druk erop nog steeds. "Het is niet jouw schuld,
    h-het is alleen moeilijk." Ik knik en kijk hem nog steeds met grote
    ogen aan. 'H-het spijt me'

    Atreyu

    "Ik dacht dat je je trucjes vandaag niet meer ging bovenhalen? Of is dit niet meer van jouw niveau?" fluistert ze plagend.
    Ik laat een vinger bij haar binnenglijden en fluister in haar oor
    "Zal ik stoppen?"
    Zachtjes bijt ik in haar hals.

    Camargue

    "Klinkt leuk," antwoordt hij.
    Zijn handen glijden opnieuw over mijn lichaam.
    "Ik heb trouwens nooit geweten dat jij zo goed kan masseren," zeg ik subtiel terwijl ik terugdenk aan gisteren.

    Irial

    "H-het spijt me," zegt ze met puppyoogjes.
    Ik neem haar gezicht tussen mijn handen en laat mijn tong even over mijn piercing gaan. Ik schraap mijn keel en zeg nog een keer
    "Het is niet jouw schuld. Het spijt mij ook."
    Ik sluit mijn ogen en stel dan toch de vraag
    "Wuk he weten hoe ik aan die littekens kom?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zal ik stoppen?"
    Ik kreun zacht.
    "Mneeh."
    Mijn hand glijd over zijn lichaam, van zijn borstkas tot zijn onderbuik.
    "Maar dan mag jij ook verwend worden," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik heb trouwens nooit geweten dat jij zo goed kan masseren,"
    Ik schiet in de lach. 'Tja verborgen talent he?' Mompel ik
    in haar oor om er vervolgens een kusje op te druken. Mijn
    kin leunt lichtjes op haar schouder en ik kijk naar de tv.
    'Waar gaat het nou eigenlijk over?'

    Madeline

    "Het is niet jouw schuld. Het spijt mij ook." Hij sluit zijn
    ogen "Wil je weten hoe ik aan die littekens kom?" Ik kijk hem
    met een schuin hoofd aan. 'Alleen als je het wilt vertellen.'
    Antwoord ik zachtjes. 'Want je bent niet verplicht het me te
    vertellen, dat weet je he?'

    Atreyu

    Ze kreunt zachtjes.
    "Mneeh," zegt ze terwijl ze haar hand naar mijn onderbuik laat glijden.
    "Maar dan mag jij ook verwend worden," fluistert ze.
    Ik antwoord niet en druk mijn lippen op de hare terwijl ik er nog een vinger laat bijglijden.

    Camargue

    "Tja verborgen talent he?" mompelt hij in mijn oor voor hij er een kusje op drukt. Zijn kin rust op mijn schouder en dan vraagt hij
    "Waar gaat het nou eigenlijk over?"
    "Dat zou ik weten mocht jij me niet zo afleiden," zeg ik lachend. "En je kent me al lang genoeg om te weten dat dat een hint was."
    Dan kijk ik hem in de ogen en vraag met een lieve glimlach
    "Krijg ik nog zo'n massage van je, liefje?"

    Irial

    "Alleen als je het wilt vertellen," antwoordt ze zacht. "Want je bent niet verplicht het me te vertellen, dat weet je he?"
    "Ik weet het," zeg ik terwijl ik rechtop ga zitten. Ik doe mijn t-shirt uit zodat de witte lijnen over heel mijn lichaam zichtbaar zijn en twijfel even wanneer ik mijn hand naar mijn pols ben. Dan doe ik toch mijn armband uit en toon haar hoe het woord 'rapist' in mijn pols gekerfd staat.
    "Toen ik nog op school zat was er een meisje te weten gekomen hoe rijk mijn vader is, ze spande een rechtszaak aan tegen mijn familie omdat ik haar zogezegd verkracht zou hebben terwijl ik niet eens wist hoe ze heette. Uiteindelijk is de zaak wel geseponneerd omdat ze nog maagd bleek te zijn, maar toen hadden de rest van mijn klasgenoten me al te grazen genomen. Met vijf hielden ze me tegen de grond terwijl ze dit deden."
    Ik laat mijn hand nog een keer over de littekens glijden terwijl de tranen in mijn ogen springen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zachtjes, en vergeet bijna mijn hand die op zijn erectie ligt. Ik begin hem zachtjes af te trekken en sluit mijn ogen weer wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt. In een stoot van opwinding draai ik ons om zodat ik boven hem kom te hangen, op de tast vis ik een condoom uit het nachtkastje en doe die behendig bij hem om, waarna ik me over hem heen laat zakken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Dat zou ik weten mocht jij me niet zo afleiden," Ik grijns schuldbewust. Krijg ik nog zo'n massage van je, liefje?" Ze kijkt me onschudlig aan. Ik glimlach. 'Omdat jij het bent.' geef ik toe en begin langzaam haar schouders en rug te masseren. 'Goed zo?' Vraag ik dan.

    Madeline

    Met afgrijsen luister ik naar zijn verhaal. "Met vijf hielden ze me tegen de grond terwijl ze dit deden." hij laat de harde leters op zijn pols zien.
    'rapist'. Ik schud ongelovig mijn hoofd. 'E-en deze lijnen?' Vraga ik voorzichtig terwijl ik naar zijn buik wijs. Zijn ogen zijn gevult met tranen en ik trek hem tegen me aan. Ik omhels hem gerustellend en zeg niets meer.

    Atreyu

    Ik geniet wanneer ze haar hand om mijn erectie sluit. Plots hangt ze boven me te zweven en voor ik het weet heb ik weer een condoom om. Ze laat zich over kleine Trey zakken en ik neem haar heupen vast om haar wat stevigeheid te bieden. Dan ga ik rechtop zitten en trek haar bovenlichaam tegen het mijne aan. Terwijl ik haar kus duw ik mijn heupen omhoog.

    Camargue

    Langzaam masseert hij mijn schouders en en rug.
    "Goed zo?"
    Ik knik en kijk hem over mijn schouder aan.
    "Het een plezier is het ander waard," zeg ik met een stoute blik in mijn ogen waarna ik nog even op mijn onderlip bijt.

    Irial

    "E-en deze lijnen?" vraagt ze terwijl ze naar mijn buik wijst. Dan trekt ze me tegen haar aan en zwijgt. Ik sluit mijn armen om haar heen en trek haar nog dichter tegen me aan. Mijn kin rust op haar schouder en de geur van haar haar kalmeert me.
    "Zelfde verhaal," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea


    Ik zet me op mijn knieen, met een knie langs elke kant van zijn heupen en beweeg behendig met mijn heupen. Ik druk speelse kusjes op zijn borstkas, en kus mezelf een weg naar zijn lippen via zijn hals en oorlel, helemaal schuin. Ik sla voorzichtig mijn armen om zijn hals en kus hem innig op zijn lippen. Af en toe kreun ik zachtjes, en voor de rest geniet ik met gesloten ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Het een plezier is het ander waard," Ik grijns. 'Goed om te weten.' Mijn vingers duwen op haar rug en haar schouders. 'En wanneer wil je naar New-York gaan?' Vraag ik terwijl mijn blik nog steeds op de tv gericht is.

    Madeline

    "Zelfde verhaal," zegt hij zachtjes. Ik knik. Ik vond het vreselijk voor hem. 'Heb je het ooit wel aangegeven? Zijn ze er voor gestraft?' Ik kijk hem nog steeds niet aan. Voorzichtig plaats ik een kusje op zijn kaak.

    [Ik ga eten (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga straks naar mijn pa en kan pas vanavond weer online komen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.