• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Snel veeg ik de traan weg.
    "Ik weet niet. Dit lijkt allemaal een droom. Ik ben zo gelukkig met jou."
    Ik druk een kus op zijn lippen.
    "Met jullie, bedoel ik," voeg ik er stil aan toe en ik glimlach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Sluit me niet buiten," Fluisterd ze zacht in mijn hals. Er rolt nog een traan over mijn wang. 'Sorry zeg ik hees.' Mijn stem klinkt gebroken maar het maakt me nu niet meer uit. Ik leg mijn armen rond haar middel en adem diep in.

    Madeline

    Ik voel dat ik langzaam mijn hoogte punt bereik en kreun dan. Mijn hartslag gaat snel en ik tril een beetje. Ik kijk hem aan en glimlach even om hem vervolgens weer te kussen. Er waren geen woorden nodig.

    Atreyu

    "Ik weet niet. Dit lijkt allemaal een droom. Ik ben zo gelukkig met jou."
    Ze kust me zacht.
    "Met jullie, bedoel ik," zegt ze nog stilletjes.
    En dan moet ik lachen, niet omdat ik net iets grappigs gehoord heb -wat niet het geval is- maar uit puur geluk.
    "Je bent mijn wereld, Fé."

    Camargue

    "Sorry," zegt hij hees met een gebroken stem. Zijn armen glijden rond mijn middel en zijn bortkas komt een flink stuk vooruit.
    Ondanks dat ik dacht uitgehuild te zijn rollen er opnieuw tranen over mijn wangen, van verdriet om de korte tijd die ons rest, van vermoeidheid en van angst hem alsnog kwijt te raken. Om zijn verdriet. Hoewel ik het probeer kan ik een zachte snik niet tegenhouden.

    Irial

    Wanneer ik Madeline's lichaam voel verstijven en bijna meteen slap voel worden laat ik mijn vingers heel voorzichtig uit haar glijden. Dan haal ik ze uit haar broek. Ondertussen heeft ze haar lippen op de mijne gedrukt.
    "Leuk genoeg?" fluister ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze snikt en ik druk mijn gezicht in haar nek. 'Waarom huilen we?'
    Mompel ik vaagjes. Het sloeg nergens op maar tegelijk was het heel
    normaal dat we dit deden. 'Niet huilen.' Voeg ik er zacht aan toe. Het
    deed pijn haar zo te zien.

    Madeline

    "Leuk genoeg?" Ik glimlach. 'Heel leuk.' Fluister ik en leg nu beide armen in zijn nek om hem dichter tegen me aan te hebben. Hij lag nu half op me maar dat vond ik prettig zo.

    Fedea

    "Je bent mijn wereld, Fé."
    Ik voel hoe ik vanbinnen gevuld word met warmte en nestel me tegen hem aan. Weer voel ik tranen opkomen, van puur geluk. Ik krijg geen woord meer over mijn lippen, dus druk ik teder mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Waarom huilen we?" mompelt hij dan. "Niet huilen," is het volgende.
    Ik haal met trekjes diep adem en kijk hem met waterige ogen aan.
    "Ik kan je niet zien huilen zonder zelf te huilen," zeg ik met bevende stem. "En de overige redenen ken je al."
    Ik kruip wat dichter tegen hem aan, wil nog zo lang mogelijk zijn warmte voelen.

    Irial

    "Heel leuk," fluistert ze waarop ze haar beide armen in mijn nek legt en me zo dichter tegen zich aantrekt. Plots word ik me weer bewust van mijn probleempje en til mijn bekken een beetje op zodat zij het niet kan voelen. Ik wil haar nergens toe verplichten. Heel lief kus ik haar.

    Atreyu

    Doorheen de zoete smaak van haar lippen smaak ik zoute tranen en kan nieit anders dan er zelf eentje weg te pinken. Daar ligt ze dan, het enige meisje dat me ooit doen huilen heeft, perfect volmaakt. En van mij.
    "Ik hou van je. Ik hou van je, ik hou van je!" zeg ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je."
    Zijn stem klinkt wat hees, wat ik enorm sexy vind. Ik ga even met mijn hand door zijn haren en veeg met mijn duim een traan weg op zijn wang.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik met bevende stem.
    "Heb ik je aan het huilen gemaakt?" vraag ik zacht en ik ga iets hoger liggen zodat ik hem makkelijker kan zoenen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 22:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij houd zijn heupen wat omhoog. Ik kijk hem vragend aan als we de kus verbreken. 'Waarom die je dat?' Ik streel mijn vinger zijn kaaklijn langs zijn nek naar beneden tot ik bij zijn onderbuik uit kom.

    Liam

    "Ik kan je niet zien huilen zonder zelf te huilen," Ik lach. 'The same here.' Ik kus haar voorhoofd. 'En ik moest huilen omdat..' Ik stop even. 'Ik droomde dat ik je kwijt was.' Dit laatste zeg ik zachter.

    Atreyu

    Met haar duim veegt ze een traan weg op mijn wang.
    "Heb ik je aan het huilen gemaakt?" vraagt ze zacht terwijl ze met haar gezicht op gelijke hoogte komt liggen.
    "Ja," zeg ik eerlijk met een glimlach. "Je maakt me gelukkig. Niet door de seks- natuurlijk wel door de seks maar dat bedoel ik niet," ga ik een beetje onhandig verder. "Maar omdat ik je eindelijk heb Fé, en omdat dit nog beter is dan ik me had voorgesteld."
    Ondertussen cirkelen mijn vingers op haar arm.

    Irial

    Plots kijkt ze me vragend aan.
    "Waarom doe je dat?"
    Met één vinger gaat ze over mijn kaaklijn, langs mijn nek naar beneden tot ze bij de plaats komt waar het nu wel heel erg begint te kriebelen.
    "Mijn-" mijn stem slaat over en ik schraap even mijn keel. "Mijn broek zit niet goed," zeg ik zacht. De reden waarom hou ik wijselijk voor mezelf, hoewel ik een vermoeden heb dat ze het al doorheeft.

    Camargue

    "The same here." Ik lach wanneer hij een kusje op mijn voorhoofd drukt.
    "En ik moest huilen omdat..." ik gun hem de tijd om het te zeggen. "Ik droomde dat ik je kwijt was," zegt hij een heel stuk zachter.
    Ik leg mijn hand in zijn nek en speel met een stukje haar. Ik kijk hem in de ogen en zeg dan
    "Maar ik ben hier, ik ben er nog, jij bent er nog. Waarom laten we die nachtmerries ons mooie dromen overschaduwen? Waarom doen we dat?" vraag ik me luidop af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Mijn broek zit niet goed," Zijn stem is zacht maar slaat toch hoorbaar over. Ik knik langzaam. Waarom was ik niet als een van die versleiderlijke meisjes die zonder woorden duidelijk maakte wat ze wilde?

    Liam

    "Maar ik ben hier, ik ben er nog, jij bent er nog. Waarom laten we die nachtmerries ons mooie dromen overschaduwen? Waarom doen we dat?" Ik zucht. 'Ja je bent hier.' Herhaal ik en sluit vermoeid mijn ogen om ze vervolgens weer te openen. 'Gelukkig ben je hier.'

    Irial

    Ik zie Madeline langzaam knikken en probeer snel aan iets anders te denken. Ik haal me dingen voor de geest waarvan je onmogelijk opgewonden kan raken.
    Een oude dame met een veel te grote hoed. Een banaan met bruine plekken. Een vuil toilet in een louche café.
    Het helpt niet, mijn kleine vriend weigert te gaan liggen.
    "Waarom ben je dan ook zo verdomd aantrekkelijk."
    Heb ik dat luidop gezegd?!
    Er verschijnt een lichte paniek in mijn ogen.

    Camargue

    "Ja je bent hier," zucht hij met gesloten ogen. "Gelukkig ben je hier."
    "Ik ga nergens heen, voorlopig."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en probeer alle liefde die ik voor hem voel op die manier over te brengen. Mijn hand glijdt over zijn wang naar zijn borstkas.
    "Tot het tijd is blijf ik bij je, je hebt me helemaal Liam."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Waarom ben je dan ook zo verdomd aantrekkelijk." Ik schiet in de lach.
    'Wat?' Zeg ik en kijk hem aan. 'Ben ik verdomd aantrekkelijk?' Ik hou mijn
    hoofd schuin en kijk hem ongelovig aan. Als hij niets zegt ga ik verder.
    'Maar jij bent ook aantrekkelijk hoor.' Ik kus hem zachtjes.

    Liam

    "Tot het tijd is blijf ik bij je, je hebt me helemaal Liam." Haar hand glijd van mijn wang over mijn borstkas. Het was een prettig gevoel, het betekende veel voor me als ze me aanraakte of zelfs maar aan keek. 'Ik hou van je.' Ik weet niet hoevaak ik dat vandaag al gezegt had maar het was wel de waarheid.

    Irial

    Wanneer ik Madeline hoor lachen ebt de paniek een beetje weg.
    "Wat?" Ik voel haar ogen op mijn gezicht branden en kan even niks uitbrengen. "Ben ik verdomd aantrekkelijk?"
    Met puppyoogjes kijk ik haar aan en knik.
    "Maar jij bent ook aantrekkelijk hoor."
    Ik voel haar lippen op de mijne en het lijkt alsof ik zweef. Normaal zou ik nu een grapje maken maar ik hou het voor mezelf.
    Zonder erbij na te denken begin ik aan haar hemdje te prutsen.

    Camargue

    "Ik hou van je," zegt hij dan opnieuw. Ik krijg er maar geen genoeg van die woorden te horen.
    "Ik hou van je," zeg ik tegen zijn lippen aan. Dan gooi ik mijn hoofd achterover en zonder erom te geven of de anderen het horen schreeuw ik
    "Ik hou van je!"
    Ik moet lachen en kijk Liam terug aan waarop ik even op mijn lip bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij begint aan mijn hemdje te prutsen en ik steek mijn handen omhoog
    om hem te helpen. Dan begin ik op mijn beurt aan zijn shirt te trekken.
    Als ik hier in mijn bh lag mocht hij ook wel iets uit doen toch?

    Liam

    "Ik hou van je!" Gilt ze plots naar het plafond en ik moet lachend. Ze kijkt me terug aan en bijt op haar lip. 'Mijn beurt.' Grijns ik en volg haar voorbeeld. 'Ik hou van je!' Roep ik net zo hard als zij deed.

    Irial

    Wanneer ze plots haar handen omhoog steekt snap ik even niet waarom.
    "Oh," zeg ik wanneer het besef als een sneeuwvlokje op me neerdwarrelt.
    Ik trek het kledingstuk over haar hoofd en voel hoe haar vingers over mijn buik krassen.
    "Ik ben mijn t-shirt beneden al kwijtgespeeld" zeg ik lachend.
    Ik ben blijkbaar niet de enige die in de war is.

    Camargue

    "Mijn beurt," grijnst hij. Ik wil nog mijn hand op zijn mond leggen maar het is al te laat. Met hetzelfde volume schreeuwt hij dezelfde woorden. Op een gekke manier is het heel schattig. Ik moet er van giechelen en bijt opnieuw op mijn onderlip wanneer hij me aankijkt. Ik voel dat er in mijn ogen lichtjes gaan branden zodra ik zijn gezicht zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.