• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn tong likte over mijn lippen die ik openden. Zij shirt kroop
    voelbaar omhoog en zijn huid raakte die van mij. Hij was warm
    en ik voelde ook iets anders op zijn huid. Littekens? Daar leek het
    in iedergeval op.

    Liam

    Waarom heb je niet? Haar stem brak. 'Wat niet Cam?' Fluisterde
    ik zachtjes. Mijn hand streelde haar wang in een poging haar te
    kalmeren. 'Ik hou van je Cam dat zap ik altijd doen en heb ik ook altijd
    gedaan.'

    Atreyu

    Ze kreunt heerlijk en de woorden die ze fluistert zijn nog heerlijker.
    "Dat ga je nog een tijdje zien."
    "Mooi," grijs ik tegen haar huid aan. "Dan weet elke idioot die het in zijn hoofd durft halen in je decolté te kijken dat je van mij bent."
    Ik zet het puntje van mijn tong tegen haar huid en laat mijn hoofd heel traag naar beneden glijden. Bij haar navel stop ik en zuig opnieuw tot er ook een plekje komt te staan.

    Irial

    Wanneer ze haar mond een stukje opent laat ik mijn tong naar binnen glijden. Ik kus haar intens.
    Ondanks dat ik zenuwachtig word van mijn t-shirt dat weigert op zijn plaats te blijven zitten kan ik niet ophouden. Haar huid is heerlijk warm tegen de mijne en toch krijg ik rillingen.

    Camargue

    "Wat niet, Cam?" fluistert hij zacht. "Ik hou van je Cam, dat zal ik altijd doen en ik heb het ook altijd gedaan."
    "Waarom heb je niet eerder gezegd? Dan was ik misschien, dan had ik- en dan waren we-"
    Ik ben zo van streek door mijn eigen stomme daden dat ik niet meer uit mijn woorden raak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en trek lichtjes mijn buik in wanneer hij aan mijn navel komt.
    "Signeer je ze dan even? Voor het geval ik het vergeet te vermelden."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Zijn tong vind die van mij. Mijn ogen zijn gesloten en
    ik word duizelig van zijn aanrakingen. Duizelig op een
    goede manier dan. Ik laat mijn linkerhand afzakken naar
    zijn borst. De ander ligt nog steeds is zijn nek.

    Liam

    "Waarom heb je niet eerder gezegd? Dan was ik misschien,
    dan had ik- en dan waren we-" Haar stem breekt en ze gaat
    niet meer verder. 'Ik weet het, ik was een eikel door niets
    tegen je te zeggen.' Ik heb er zelf ook spijt van. We hadden
    jaren en jaren samen kunnen zijn, nu nog maar net een maandje
    als echt een 'stel'. Ik sla mijn armen dichter om haar heen
    als een beschermende deken. Ik was natuurlijk wel haar wachter.

    Atreyu

    "Laat maar los," fluister ik tegen haar buik aan wanneer ik merk dat ze hem opspant.
    "Signeer je ze dan even? Voor het geval ik het vergeet te vermelden?" vraagt ze nog. Ik kus me opnieuw een weg naar boven en kijk haar grijnzend aan.
    "Misschien moet ik je iets laat meemaken dat je niet zult vergeten," fluister ik met een diepe stem tegen haar lippen aan. Dan kus ik haar iets ruwer dan mijn gewoonte is.

    Irial

    Wanneer ik haar hand op mijn borstkas voel nijp ik mijn ogen stevig dicht en moet even slikken. Om haar niet te laten merken dat ik het er moeilijk mee heb kus ik gewoon verder. Ik laat mijn armen rond haar middel glijden en trek haar stevig tegen me aan waarop ik op mijn rug ga liggen zodat ze bovenop me komt te liggen. Mijn handen laat ik onder haar t-shirt glijden en terwijl de ene op haar onderrug rust laat ik de andere zacht op en neer glijden.

    Camargue

    "Ik weet het, ik was een eikel door niets tegen je te zeggen," fluister hij zacht waarna hij zijn armen dichter om me heen sluit.
    "Nee, Liam, dat bedoelde ik niet," zeg ik zacht terwijl ik de tranen wegveeg. "Ik, ik had het zelf moeten doorhebben dat die paar moment van lust niet enkel om lust draaiden. Ik haat mezelf ervoor en ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik ben dat jij het me niet kwalijk neemt."
    Ik vlei mijn hoofd tegen zijn borstkas aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij draait op zijn rug waardoor ik nu boven op hem lig.
    Geweldig nu kom hij merken hoe zwaar ik wel niet was. Ik
    laat har zo en streel met de toppen van mijn vingers over
    zijn borstkas naar zijn buik toe terwijl onze lippen elkaar
    niet los lijken te willen laten.

    Liam

    "Ik, ik had het zelf moeten doorhebben dat die paar moment
    van lust niet enkel om lust draaiden. Ik haat mezelf ervoor
    en ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik ben dat jij het me niet
    kwalijk neemt." Ze gaat met haar hoofd op mijn borstkas liggen.
    Ik streel gerustellend en kalmerend door Camargue haar haren.
    'Het geeft niet.' Sus ik haar en kus haar voorhoofd. 'Het geeft,
    echt niet we weten nu wat we voor elkaar voelen.'

    Fedea

    Ik laat mijn buik ontspannen.
    "Misschien moet ik je iets laat meemaken dat je niet zult vergeten," fluistert hij met een sexy stem, en kust me vrij ruw.
    Ik kreun zachtjes en hou mijn ogen gesloten. Ik leg mijn hand op zijn wang, en wrijf liefdevol met mijn duim erover, wat vrij contrasterend is met de ruige kus.
    "Wat had je zoal in gedachten?" vraag ik op een zwoele toon.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 18:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Terwijl ik haar kus valt het me op hoe licht ze is. Ik voel amper dat ze op me ligt. Ik slik even wanneer ik haar vingers over mijn buik en borstkas voel glijden. Voorzichtig laat ik haar lippen los. Een beetje aarzelend zet ik de mijne in haar hals maar eenmaal ze haar huid raken druk ik er een kus op om vervolgens zacht in haar hals te bijten.

    Camargue

    "Het geeft niet," zegt hij zacht waarop hij een kusje op mijn voorhoofd drukt.
    "Het geeft echt niet we weten nu wat we voor elkaar voelen."
    Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en zucht.
    "Ik had dit nooit zonder jou aangekund, Liam," zeg ik oprecht.
    Met mijn vinger trek ik cirkeltjes over zijn borstkas.

    Atreyu

    Terwijl ik haar kus komt haar hand op mijn wang te liggen. Met haar duim wrijft ze erover en ik raak even in de war.
    "Wat had je zoal in gedachten?" vraagt ze met een sexy stem.
    Een beetje grinnikend haal ik een nieuw condoom uit het nachtkastje en doe het aan. Zonder iets te zeggen draai ik haar op haar buik. Voorzichtig trek ik haar op handen en knieën. Ik neem haar heupen vast en glijd bij haar binnen. Wanneer ik een goed tempo gevonden heb trek ik haar omhoog zodat haar rug tegen mijn borstkas aankomt. Mijn handen liggen op haar borsten om te vermijden dat ze weer voorover valt.
    "Dit," fluister ik in haar oor waarna ik zacht op haar oorlel bijt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik bijt op mijn lip en kijk nieuwsgierig wat hij gaat doen. Voor ik het weet lig ik op mijn buik, of beter gezegd, zit ik op handen en knieën. Ik kreun zachtjes wanneer hij bij me naar binnen komt, en ik schrik zachtjes wanneer hij me half rechttrekt.
    "Dit," fluistert hij zacht en bijt zacht op mijn oorlel.
    Ik kreun weer, dit keer iets luider, en bijna automatisch leg ik mijn handen op de zijne. Ik sluit zachtjes hijgend mijn ogen en geniet gewoon van zijn bewegingen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 18:22 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Het valt me op dat er op zijn buik een aantal voelbare littekentjes
    zitten. Ik wil er naar vragen mijn zwijg als ik zijn lippen in mijn
    nek voel. Zacht bijt hij en ik glimlach. Ik had vroeger wel vriendjes
    gehad maar k was nooit echt intiem met ze geweest, nooit echt veel
    verder dan zoenen of zoals nu gebeurde met Irial.

    Liam

    "Ik had dit nooit zonder jou aangekund, Liam," Met haar vinger maakt
    ze circeltjes over mijn borstkas. 'Ik denk van wel hoor Cam.' Fluister
    ik zacht. 'Je hebt zelf geloof ik nog geen idee hoe sterk je bent.'
    Ik pauzeer even. 'Ik heb je nooit hoeven beschermen al bleef ik wel
    in de buurt voor het egval dat.' Ik grijnsde.

    Atreyu

    Haar kreunen sporen me aan om iets harder te gaan. Ik versnel mijn tempo niet maar duw wat dieper. Ik zet mijn lippen in haar hals en bijt er zachtjes in. Dan haal ik een hand van haar borst en leg hem op haar wang. Ik duw haar gezicht opzij en druk mijn lippen ruw op de hare. Wanneer ik op haar onderlip bijt ben ik wel voorzichtig. Ondertussen laat ik mijn hand weer over haar borst naar beneden glijden tot tussen haar benen.

    Camargue

    "Ik denk van wel hoor Cam," fluistert hij. "Je hebt zelf geloof ik nog geen idee hoe sterk je bent." Dan is het even stil.
    "Ik heb je nooit hoeven beschermen al bleef ik wel in de buurt voor het geval dat."
    Ik kijk naar hem op en geef zachtjes toe
    "De enige reden waarom ik risico's genomen heb is omdat ik wist dat je me zou opvangen mocht het verkeerd lopen."
    Ik druk mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [weet even niks voor Iri]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun iets harder wanneer hij in mijn hals bijt, en ik beantwoord passioneel zijn kus. Wanneer zijn hand naar beneden glijdt, stop ik hem voorzichtig, en houd ik mijn hand op de zijne, op mijn buik. Mijn andere arm leg ik zo goed en zo kwaad mogelijk om zijn hals. Ik knijp zachtjes in zijn hand en hijg wat onregelmatiger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jammer! Laat hem haar hand weg halen ofzo? Heb al een foto voor Liam 2.0 ^^]

    Liam

    "De enige reden waarom ik risico's genomen heb is omdat ik
    wist dat je me zou opvangen mocht het verkeerd lopen."
    Ze drukt haar lippen op die van mij. Ik streel haar wang en
    sluit mijn ogen eventjes. Ik laat haar weer los om in haar
    ogen te kunnen kijken. 'Ik zal er altijd zijn dat weet je he?'

    Eleanor

    'Ik heb geen plannen, nee. Jij wel?' vroeg Juléan met een schuine lach 'Nog niks,' antwoordde ik en woelde een keer door mijn haren heen. 'Maar misschien dat we samen iets kunnen doen?' vroeg ik en wierp hem een speelse blik toe.

    [(A)]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'