• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Madeline

"soms moeten we tijdens de schooluren spelen en vaak repeteren we dan ook. Dat wordt moeilijk gezien ik niet van plan ben je daarvoor van school te halen." Zegt hij. 'Oh amar dat is geen probleem, ik heb als profiel muziek gekozen en als je daarvoor weg moet mag dat ook onder school tijd, alleen moet ik dan waarschijnlijk na elk optreden een verslag erover schrijven en dat soort dingen.' Ik kijk hem aan. Hij lijkt zich niet zo goed te concentreren. 'Natuurlijk moet ik wel gewoon naar school maar per week mag ik dan zoveel uur afwezig zijn.'

Liam

"Zoveel 'vandaag' blijft er volgens mij niet meer over, maar het maakt me niet, zolang jij er maar bij bent." Ik glimlach. 'Dan gaan wij het heel gezellig maken.' Ik kus haar voorhoofd en druk haar tegen me aan. 'Wat wil je nog doen voor het te laat is?' Mompel ik terwijl ik zelf over die vraag na denk.

Atreyu

"Hoe doe je dat toch? Je betovert me elke keer je iets zegt."
    Ik voel me zielsgelukkig wanneer ze haar lippen op de mijne drukt.
    "Ergens zou ik het wel jammer vinden. Gewoon, wij tweetjes, dat maakt mij ook perfect gelukkig," zucht ze stil.
    Ik leg mijn hand op haar wang en zeg zacht
    "Jij komt altijd op de eerste plaats. Er zullen altijd momenten zijn waarop we even alleen kunnen zijn, dat beloof ik je."

Irial

"Oh maar dat is geen probleem, ik heb als profiel muziek gekozen en als je daarvoor weg moet mag dat ook onder schooltijd, alleen moet ik dan waarschijnlijk na elk optreden een verslag erover schrijven en dat soort dingen," zegt ze.
    Ik heb alleen "onder schooltijd weg mag" en "verslag schrijven" meegekregen. Ondertussen blijven haar lippen bewegen.
    Wat doe je, kijk naar haar ogen, niet naar haar lippen.
    Ik kijk op, schud mijn hoofd even en vraag dan
    "Probeer je me nou iets wijs te maken of is dat vak echt zo chill?"

Camargue

"Dan gaan wij het heel gezellig maken," zegt hij waarop hij mijn voorhoofd kust en me nog dichter tegen zich aantrekt.
    "Wat wil je nog doen voor het te laat is?" mompelt hij dan.
    Ik kijk hem even aan en wil mijn mond open doen om iets te zeggen maar er komt niks uit.
    "Ik weet het niet," zeg ik verbaasd over dat feit.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik kijk hem vertederd aan en druk mijn lippen deze keer iets langer op de zijne.
    "Voorlopig hebben we nog wel een tijdje," fluister ik en zoen hem verder.
    De hand die op mijn buik rust neemt zacht de zijne vast en ik verstrengel onze vingers.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Dat mag bij mij op school echt he vet chill =D]

Madeline

"Probeer je me nou iets wijs te maken of is dat vak echt zo chill?"
    Ik schiet in de lach. 'Nee het is echt zo, ik moet natuurlijk wel
    aangeven wanneer ik weg ben en ik moet bewijs kunnen leveren dus een
    foto of een filmpje een getekend briefje mag ook meer dat werk dus.'
    Glimlach ik terwijl ik naar hem kijk.

Liam

"Ik weet het niet," Ik zucht even. 'Ik weet het ook niet precies.'
    Mompel ik. 'Maar..' Ik stop even. 'Ik wil geen spijt hebben als het al
    te laat is snapje?' Ik wil haar niet aan kijken niet wetend of er tranen
    te zien zijn in mijn ogen.

Atreyu

"Voorlopig hebben we nog wel een tijdje," fluistert ze tussen het kussen door. Haar vingers verstrengelen zich in de mijne.
    "Blijkbaar hebben we alle tijd van de wereld," grinnik ik terwijl ik het welp over het bed zie sluipen. Ik begin het net zo schattig als Fedea te vinden.

Irial

Ze moet lachen en zegt dan
    "Nee het is echt zo, ik moet natuurlijk wel aangeven wanneer ik weg ben en ik moet bewijs kunnen leveren dus een foto of een filmpje een getekend briefje mag ook meer dat werk dus."
    Ik wrijf over haar wang en zeg lachend
    "Of een knap vriendje dat in de band speelt?"

Camargue

"Ik wil geen spijt hebben als het al te laat is snapje?" zegt hij terwijl hij van me weg kijkt. Ik leg mijn hand op zijn wang en draai zijn hoofd weer naar me toe.
    "Ik begrijp het, maar zolang ik weet dat je van me houdt, en dat weet ik, heb ik nergens spijt van. Al blijven we hier gewoon de hele avond op de bank zitten, bij jou zijn is meer dan genoeg."

Madeline

"Of een knap vriendje dat in de band speelt?" Ik blijf even stil met een glimlach op ijn gezicht. 'Als hij écht mijn vriendje is kan dat inderdaad wel als bewijs dienen.' Knik ik instemmend en bijt even op mijn onderlip.

Liam

"Ik begrijp het, maar zolang ik weet dat je van me houdt, en dat weet ik, heb ik nergens spijt van. Al blijven we hier gewoon de hele avond op de bank zitten, bij jou zijn is meer dan genoeg." Ik glimlach naar haar. 'Je bent geweldig Camargue.' Fluister ik en kus haar zacht. Ik probeer in die kus veel emotie te leggen zodat ik niet alles hoef te verwoorden.

Fedea

Ik grinnik en zucht.
    "Ik vind het toch nog raar. Het volgt ons overal, we hebben precies geen privacy meer."

Atreyu

"Ik weet het," zeg ik lachend "goeie oefening, wat denk je dat een kind doet?"
    Ik sla mij armen om haar heen en geef haar een duwtje met mijn lichaam zodat ze op haar rug komt te liggen met mij bovenop zich. Ik staar even in haar ogen en druk dan mijn lippen zacht op de hare.

Irial

Als hij écht mijn vriendje is kan dat inderdaad wel als bewijs dienen," zegt ze knikkend. Ze bijt even op haar onderlip.
    Sexy.
    "Goh, zal ik nog een subtiel een aanbod doen?" zeg ik lachend terwijl ik haar een stompje op haar arm geef.

Camargue

"Je bent geweldig Camargue," fluistert hij voor hij zijn lippen vol passie op de mijne drukt. Even wil ik antwoorden 'ik weet het', maar dan besluit ik het zo te laten. Niet vanavond. Ik duw hem omver en ga naast hem liggen, zo dicht mogelijk tegen hem aan.
    "Helemaal van jou," zeg ik zacht.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:00 ]

Fedea

Ik grinnik.
    "Flauwe plezante," zeg ik lachend.
    Dan rolt hij ons om en kom ik op mijn rug te liggen. Voor enkele seconden verlies ik mezelf weer in zijn ogen, en het wordt niet veel beter wanneer hij me weer kust.
    "Ga ik daar ooit aan kunnen wennen?" vraag ik me fluisterend af wanneer hij me weer aankijkt.

Madeline

"Goh, zal ik nog een subtiel een aanbod doen?" Zegt hij lachend terwijl hij me een stopmje tegen mijn arm aan geeft. Ik lach. 'Hoeft niet hoor.' Zeg ik en druk dan snel eventjes mijn lippen op die van hem.

Liam

"Helemaal van jou," Zegt ze zacht. Ik glimlach. 'Gelukkig maar ik weet niet
    of ik het had aangekunt als je nu nog bij een ander was.' Fluister ik in haar haren neem haar handen dan vast.

Atreyu

"Flauwe plezante," hoor ik haar nog zeggen terwijl we omrollen. Nadat ik haar gekust heb fluistert ze
    "Ga ik daar ooit kunnen aan wennen?"
    Ik grijns even, plaats een kusje in haar hals en fluister tegen haar huid aan
    "Aan mijn flauwe grapjes?"

Irial

"Hoeft niet hoor," zegt ze lachend waarop ze me een kusje geeft.
    Ik neem haar gezicht tussen mijn handen en druk mijn lippen stevig op de hare. Omdat ik me zo dicht tegen haar aandruk kruipen onze t-shirt een stukje omhoog en ik ril even wanneer haar huid de mijne raakt.

Camargue

"Gelukkig maar," fluister hij glimlachend "ik weet niet of ik het had aangekund als je nu nog bij een ander was."
    "Ik had in de eerste plaats nooit bij een ander moeten zijn," zeg ik met spijt in mijn hart over gedane zaken.
    "Het spijt me zo, Liam."

Fedea

Lachend neem ik zijn gezicht in mijn handen.
    "Aan jouw extreme liefheid."
    Ik druk mijn lippen op de zijne.

Madeline

Hij drukte zijn lippen stevig op die van mij en onze lichamen drukte dicht
    tegen elkaar aan. Ik glimlachte oprecht tegen zijn lippen aan en genoot
    van elk moment dat hij me aanraakte aan keek of zelfs maar tegen me
    sprak. Ik verstrengelde mijn vingers in zijn haar om jem ongedwongen
    nog dichter tegen me aan te trekken.

Liam

Ik had spijt van mijn woorden. 'Camargue alles wat ik wilde en
    nog steeds wil is dat jij gelukkig bent.' Ik pauzeerde eventjes.
    'En als jij gelukkig was met een ander dan had ik me daar bij
    neer gelegt.' Mijn woorden waren gefluisterd maar alsnog goed
    duidelijk te horen.

(Eventuelen fouten komen door dat ik via de telefoon schrijf. Ik ben gewoon niet handig met touchscreem.)

Atreyu

"Ik kan wel wat minder lief zijn... af en toe... uitzonderlijk... zelden," blijf ik mijn zin maar aanpassen tussen het kussen door. Lachend kijk ik haar in de ogen. Wanneer ik haar opnieuw kus bijt ik zacht in haar onderlip en laat dan mijn tong over haar lippen gaan. Net wanneer ze haar mond wat opent haal ik mijn lippen bij de hare vandaan. Ik zet ze terug neer tussen haar borsten waar ik een zuigzoentje zet.

Irial

Ik voel haar tegen mijn lippen aan glimlachen terwijl haar vingers zich in die van mij verstrengelen en ze trekt me nog dichter tegen zich aan. Mijn t-shirt kruipt een heel stuk verder omhoog zonder dat ik er iets kan aan doen.
    Laat haar alsjeblieft de littekens niet voelen.
    Voorzichtig laat ik mijn tong over haar lippen glijden.

Camargue

"Camargue, alles wat ik wilde en nog steeds wil is dat jij gelukkig bent," zegt hij waarop het even stil blijft. "En als jij gelukkig was met een ander dan had ik me daar bij neergelegd."
    "Maar dat was ik niet," zeg ik met tranen in mijn ogen terwijl mijn hand de rand van mijn handdoek stevig vastgrijpt. "Nooit langer dan een paar uur. Waarom was ik te koppig om in te zien wat het was dat miste? Waarom heb je niet-?" Ik kan mijn zin niet afmaken wanneer mijn stem breekt.

Fedea

Ik wilde net mijn mond openen en zijn kus innig beantwoorden, wanneer hij een kus tussen mijn borsten neerplant. Ik kreun zachtjes en kijk naar de plek.
    "Die ga je nog een tijdje zien," fluister ik speels.