• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Stiekem vind ik het heerlijk hoe ze tussen het kussen door praat. Maar toch ben ik blij wanneer ze me gewoon kust. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en geniet van haar warmte.
    "Ik denk niet dat ik het ooit al vijf keer na elkaar gedaan heb," denk ik luidop met een grijns.

    Irial

    "Heel zeker," glimlacht ze voor ik een kusje krijg.
    Terwijl haar handen opnieuw aan mijn boxer komen schuif ik haar slipje naar beneden. Ik verdwijn even onder de lakens om het helemaal uit te kunnen doen en geef haar plagend een kusje tussen haar benen wanneer ik weer naar boven kom. Ik gooi het slipje net als haar broek naast het bed en kus me een weg tot aan haar gezicht. Op haar lippen laat ik de mijne net iets langer liggen.

    Camargue

    "Ik vond het wel meevallen," zegt Mel zacht.
    "Ik zal me vergist hebben," zeg ik terwijl ik met een glimlach mijn schouders ophaal.
    Dan komt Liam terug binnen en ik vind het zo jammer om te zien dat hij echt kleren aanheeft en tegelijkertijd zou ik jaloers zijn mocht Mel hem in zijn ondergoed zien.
    "Dus," zeg ik tegen Mel. "Wat wil je doen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij trekt mijn slipje uit en ik zucht even. Ik kruip naar hem toe en trek langzaam uit. Ik draag alleen nog een bh maar ik wil niet zelf uit doen.
    Zijn lippen drukken op die van mij en ik ga er zachtjes met mijn tong overheen. Ik besef me dat dit mijn eerste keer zal zijn en dat hij dit waarschijnlijk al vaak gedaan heeft.

    Melody

    'Ik zal me vergist hebben,' reageerd Cam met een glimlach terwijl ze haar schouders ophaalt. Ik knik lichtjes als reactie terwijl ik even bedenkelijk vooruit kijk. 'Hey Mel,' zegt Liam als hij binnen komt lopen. 'Hey,'begroet ik terug en glimlach even naar hem. 'Dus,' zegt Cam. 'Wat wil je doen?' vraagt ze daarna. Even wierp ik een vlugge blik op de klok, ik had niet echt een super tijdstip uitgekozen om iets te gaan doen. 'Ehm, geen idee. Wat kunnen we nog doen?' grinnik ik zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik open mijn mond een stukje wanneer Madeline's tong over mijn lippen gaat. Ik wil mijn handen op haar borsten leggen en merk dat ze nog haar bh aanheeft. Ik laat mijn handen op haar rug glijden en maak het ding los waarop ik het bij de rest van haar kleren gooi.
    Voorzichtig neem ik haar borsten in mijn handen en masseer ze zachtjes.

    Camargue

    "Ehm, geen idee. Wat kunnen we nog doen?" grinnikt ze.
    Ik denk aan wat ik net met Liam aan het doen was en barst in lachen uit wanneer er een wel heel gekke gedachte door mijn hersenen schiet. Snel dwing ik ze weg.
    "We kunnen een film kijken," zeg ik stilletjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Met gemak maakt hij mijn bh los. Hij had dit dus al eerder gedaan. Het was niet echt een verassing. Zijn tong streelt die van mij en ik sluit genietend mijn ogen wanneer zijn handen mijn borsten strelen. Zacht aai ik over zijn wang en laat mijn andere hand weer over zijn onderbuik gaan.

    Melody

    Als Cam plots in lachen uitbarst kijk ik haar nieuwsgierig aan. 'We kunnen een film kijken,' vervolgt ze daarna. 'Ik vind het best,' begin ik. 'Maar wat was er nou ineens zo lachwekkend?' vervolgde ik en bleef haar vragend aankijken.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 1:14 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik grinnik.
    "Persoonlijk record?" Ik por hem lachend en druk een kus op zijn lippen.
    "Nou, het mijne ook."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Misschien toch maar volgende dag? Dan is die ontvoering ook erdoor, en dan is die sneller voorbij :W Ik heb daar echt geen zin in :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    {Maakt mij niet uit maar ik weet eventjes niets voor Liam}

    [Laat ze dan eerst allemaal in slaap vallen ofzo :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Oke en hoe doen Liam an Camargue dat? Melody is bij hun toch?)

    [Alledrie in slaap laten vallen tijdens een film?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Prima!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (Is goed!)