• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'En toch vind je me leuk. ' Fluisterde ik tegen haar lippen aan. 'Maar ik ben niet schattig. ' Ik bijt in haar bekend als er op de deur geklopt wordt.

    Madeline

    'Vanille' Mompelt hij tegen mijn lippen aan. Ik glimlachde en bijt zachtjes op zijn onderlip. Mijn handen gaan door zijn haren en ik sluiten mijn ogen.

    Atreyu

    Automatisch moet ik lachen wanneer zij dat doet.
    "Is het even serieus, gaat meneer er een grapje tussen flansen," zegt ze waarop ik een kusje in mijn nek krijg.
    "Dat doe ik met veel liefde," zeg ik met een grijns.
    Ik neem haar gezicht tussen mijn handen en breng haar lippen naar de mijne waarop ik haar kus.

    Camargue

    "En toch vind je me leuk," fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik knnik even. "Maar ik ben niet schattig."
    Ik voel net zijn tanden in mijn nek gaan wanneer ik plots geklop hoor. Ik moet even denken voor ik besef dat het van de deur komt. Een moment denk ik erover hen gewoon te laten staan tot het idee bij mij opkomt dat het belangrijk kan zijn. Ik glip onder Liam vandaan en ga open doen. Ik laat enkel mijn warrig hoofd achter de deur vandaan komen en glimlach tot ik plots besef dat dit niet mijn appartement maar dat van Liam is en Mel nu sowieso wel zal weten wat er aan de hand is.
    "Mel, wat is er?" vraag ik terwijl ik mijn haar uit mijn gezicht naar achter strijk.

    Irial

    Wanneer ze glimlacht weet ik dat ik goed zit. Ik voel haar overal. Haar tanden in mijn onderlip en haar handen door mijn haren. Haar lichaam trek ik nog wat dichter tegen het mijne aan. Ik duw mijn kruis tegen het hare zodat ze kan voelen hoe opgewonden ik ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat doe ik met heel veel liefde."
    Ik grinnik zachtjes en voel zijn lippen op de mijne. Ik laat me even gaan en sluit mijn ogen. De kus is weer veel te snel gedaan.
    "Waarom hebben die altijd een einde?" zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Bij het zien van Cam's warrige hoofd kon ik een zacht gegrinnik niet onderdrukken. 'Stoor ik?' vroeg ik, licht geamuseerd en wierp haar een brede grijns toe. Vervolgens trok ik een sip gezicht. 'Ik verveelde me dus dacht even langs een van jullie te gaan maar als ik, eehm, ongelegen kom..' antwoorde ik toen ze vroeg of er wat was.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 20:57 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Met tegenzin laat ik Camargue los. 'Schiet op. ' lach ik nog achter haar aanTerwijl ik vraag wacht tot ze terug is.

    Madeline.

    Hij drukt zijn kruis tegen dat van mij aan en ik kreun zachtjes. Ik voelde hoe veel zin hij had en ik kon niet ontkennen dat ook ik opgewonden was. Met mijn vingers streel ik langs de rand van zijn boxer en kus hem nogmaals.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:11 ]

    Atreyu

    "Waarom hebben die altijd een einde?" vraagt Fedea nadat ze me gekust heeft. Er verschijnt een schuin lachje op mijn gezicht en ik tel op mijn vingers.
    "Omdat je moet ademen, omdat mensen naar het toilet moeten, omdat eten ook door je mond gaat, omdat het anders moeilijk praten is, zal ik nog even doorgaan?" ratel ik.

    Camargue

    "Stoor ik?"
    "Nee hoor," glimlach ik. Misschien een klein beetje dan.
    "Ik verveelde me dus dacht even langs een van jullie te gaan maar als ik, eehm, ongelegen kom.."
    "Liam, het is Mel," roep ik naar achter.
    We weten allebei dat ze niet makkelijk af te wimpelen valt en nu ik haar zielig gezichtje zie heb ik daar ook helemaal geen zin in. Ik hoop dat Liam de hint doorheeft en wat kleren gaat aandoen.
    "Nee hoor, kom binnen," zeg ik zacht tegen Mel. "Waar is Moose?" vraag ik glimlachend.

    Irial

    Ik voel Madeline's vingers langs de rand van mijn boxer gaan terwijl ze haar lippen op de mijne duwt. Ik duw mijn kruis nog een keer tegen het hare aan om dat heerlijke kreuntje weer te horen.
    "Niet lief, me zo plagen," fluister ik hees maar glimlachend in haar oor.
    Ik laat één vinger langs haar zij glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat je moet ademen, omdat mensen naar het toilet moeten, omdat eten ook door je mond gaat, omdat het anders moeilijk praten is, zal ik nog even doorgaan?"
    Ik geef hem een speelse stomp.
    "Ja, dat weet ik ook wel. Maar je weet wat ik bedoel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Liam/b]

    Met tegen zin ga ik kleren aan doen. 'Zo terug! ' Roep ik terug. En ga de slaapkamer binnen. Ik kleed me snel aan.

    Madeline

    Ik lach om zijn opmerking. 'Sorry' Prevel ik tegen zijn lippen aan en aaide omhoog naar zijn borstkas. Ik die mijn heupen tegen die van hem aan.

    Melody


    'Liam, het is Mel,' roept Cam daarna naar achtere en wendt zich vervolgens weer tot mij. 'Nee hoor, kom binnen,' zegt ze zacht. 'Waar is Moose?' vraagt ze er glimlachend achteraan. 'Ehh, Moose? Dehh, geen idee,' antwoord ik wat hakkelend terug terwijl ik naar binnen loop. 'Volgens mij is hij thuis, hoezo?' vraag ik terwijl ik Liam 'Zo terug!' hoor roepen. Een beetje schuldgevoel bekroop me, ik had niet op een slechter moment kunnen storen gok ik zo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ja dat weet ik ook wel. Maar je weet wat ik bedoel."
    Ik geef haar een kusje op de wang.
    "Ik zal maar doen alsof," zeg ik lachend.
    Ondertussen wrijf ik over mijn arm waar ze me net sloeg. Die meid begint macht te krijgen.

    Irial

    "Sorry," fluistert ze tegen mijn lippen aan terwijl haar hand naar mijn borstkas glijdt. Haar heupen duwt ze omhoog, tegen de mijne aan.
    Terwijl ik mijn lippen op de hare plak laat ik mijn handen naar haar onderbroek zakken.
    "Ben je zeker?" vraag ik zacht terwijl ik met de randjes ervan speel.

    Camargue

    Mel zegt geen idee te hebben waar Moose is.
    "Thuis denk ik, hoezo?"
    Ik haal mijn schouders op en besluit het dan toch maar te vragen.
    "Hij leek net meer aandacht te hebben voor jou dan voor Rae gisteren," zeg ik zacht terwijl ik in de zetel ga zitten. Dat ik enkel een onderbroek en een t-shirt aanheb kan me niet schelen, zo heeft Mel me wel vaker gezien.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Gewoon, dit," ik druk een kus op zijn lippen, "voelt zo geweldig," nog een kus, "dat ik wil dat het nooit eindigt."
    Ik druk mijn lippen weer op de zijne, maar iets langer deze keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Zeker?' Ik knik en kus hem. 'heel zeker.' Glimlach ik. Omsat hij aan
    mijn ondergoed zit besluit ik dat ik die van hem doe. Ik trek aan het elastiek
    en kijk hem aan voor ik hem opnieuw kus.

    [post aangepast met Cam]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    'Hij leek net meer aandacht te hebben voor jou dan voor Rae gisteren,' antwoordde ze terwijl ik haar voorbeeld volgde en ging zitten. Ik keek haar met een licht gefronst gezicht aan. 'Meer aandacht voor mij?' herhaalde ik en dacht even aan gistere, zoveel aandacht had ik nou niet echt van hem gekregen. 'Ik vond het wel meevallen,' antwoordde ik zacht terug, wat meer aandacht was leuk geweest, toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    'Hey mel?' En ik en loop de woonkamer in waar ze
    zit met Cam. Ik ga naast Cam zitten.