• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Ik zal proberen," fluistert ze zacht.
    "Als je braaf bent krijg je een beloning," zeg ik lachend terwijl ik haar lichte tikjes op haar hoofd geef alsof ze een puppy is.
    Ik druk mijn lippen op haar wang. Nu pas besef ik hoe moe ik ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Als je braaf bent krijg je een beloning," Hij geeft een tikje tegen mijn hoofd en ik lach. 'Nu zal ik zeker naar je luisteren.' Gaap ik en nestel me dicht tegen hem aan. Ik was moe en mijn ogen leken telkens weer dicht te vallen.

    Irial

    "Ik zie je morgen, Maankind," mompel ik wanneer ik mijn ogen voel dichtvallen. Ik geniet nog even van haar warmte, van haar lichaam tegen het mijne en dan slokt de nacht me op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgende dag? :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Yes!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eindelijk :')]

    Fedea

    Nog voor de wekker is gegaan, hang ik alweer boven het toilet. Mijn maag zegt dat er iets uit moet komen, maar aangezien er niets in zit, doet het alleen maar pijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik word opnieuw wakker van hetzelfde geluid als eerder vannacht.
    Slaperig slenter ik naar de badkamer waar ik opnieuw Fedea's haar van voor haar gezicht hou.
    "Lief toch," zeg ik zacht terwijl ik haar tegen me aantrek wanneer ze klaar is. "Het spijt me zo."

    Camargue

    Wanneer ik wakker word lig ik half op Melody. Ik grinnik even en ga rechtop zitten. Op de televisie is er enkel nog sneeuw te zien. Ik kruip opnieuw tegen Liam aan en sluit mijn ogen nog even.
    Slaperig zucht ik.

    Irial

    Automatisch trek ik Madeline tegen me aan zodra mijn ogen opengaan. Ze ligt met haar rug naar me toe en ik ga in lepeltjeshouding achter haar liggen. Voorzichtig geef ik haar een kusje op haar blote schouder.
    "Opstaan, Maddie," zeg ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem aan wanneer hij zegt dat het hem spijt.
    "Wat spijt je?" vraag ik, en tot mijn verbazing is half mijn stem weg, en klinkt ze nu maar krakerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Ik werd licht wakker van Cam, die ergens halverwege de nacht half op me was gaan liggen, omdat ze veranderde van houding. 'Muhh, koud,' mompelde ik en kroop wat tegen Cam aan en wat meer in elkaar. Met gesloten ogen bleef ik liggen terwijl ik langzaamaan wakker begon te worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wat spijt je?" vraagt ze met een wel heel hese stem.
    "Dat ik je dit aangedaan heb," zeg ik terwijl ik een hand op haar buik leg. "Vooruit, naar bed. Je hoeft vanmiddag pas naar school."
    Ik sleur haar de badkamer uit en zet opnieuw een emmer naast het bed.
    Wanneer ik haar ingestopt heb blijf ik gewoon nog even bij haar zitten.
    "Het is een domme vraag maar heb je honger?" vraag ik terwijl ik door haar haren ga.

    Camargue

    "Muhh, koud," mompelt Melody terwijl ze weer wat dichter tegen me aankruipt.
    Met mijn ene hand zoek ik het deken. Liam heeft het weer helemaal voor zich opgeëist. Ik steel een heel stuk terug en leg het weer over mij en Mel.
    Ik geeuw en open mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 23:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik schud mijn hoofd en houd even zijn hand vast.
    "Dit. Is. Niet. Jouw. Schuld," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh nee? Vertel me dan eens hoe het in je eentje had gedaan," zeg ik met een klein glimlachje. Ik wil haar porren maar bedenk me net op tijd dat dit niet het goede moment is. Ik kijk haar dan maar even in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik voel hoe Cam de deken over ons heen legt en door de warmte doezel ik nog even wat in. Na een klein half uurtje wordt ik weer wakker, dit keer echt wakker. Gapend duw ik me overeind en rek me even kort uit. 'Goeiemorgen,' zeg ik zacht tegen Cam als ik zie dat zij ook al wakker is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik zucht.
    "Ik had moeten beseffen dat ik niet aan de pil was. Ik tref evenveel schuld."
    Ik glimlach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Opstaan, Maddie," Een stem maakt me wakker. Ik maak een vaag hmm geluid en schud zachtjes mijn hoofd. Ik was veel te moe om op te gaan staan. Er word een kus op mijn schouder gedrukt en ik glimlach met mijn ogen dicht.