• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik schudde met mijn hoofd als reactie terwijl ik een diepe gaap probeerde te onderdrukken. Ergens wilde ik nog iets zeggen of een opmerking maken maar had er geen fut voor. Terwijl ik nog iets van de film probeerde op te pikken, ontspande mijn lichaam en voelde ik de vermoeidheid toenemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Het doet zo'n pijn," zegt ze met een hese stem.
    Tegen mijn zin laat ik haar los en trek het medicijnkastje open. Ik haal er wat motillium uit en geef die aan haar.
    "Ik weet niet of het helpt, maar het valt te proberen. Nadat ik haar weer naar bed gebracht heb loop ik naar de keuken waar ik even in de kasten rommel. Uiteindelijk vind ik een kruik die ik vul met warm water. In de slaapkamer kruip ik bij haar onder de dekens en leg de kruik op haar buik. Zachtjes streel ik door haar haren.
    "We komen er samen wel, jij en ik," fluister ik haar toe.

    Irial

    Na een tijdje merk ik dat ze zich meer ontspant en heel voorzichtig zoek ik een tempo. Haar hand glijdt over mijn wang en trekt me naar haar toe. Gewillig gehoorzaam ik en druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Beter zo?" fluister ik terwijl ik mijn vinger daar beneden nog steeds zijn gang laat gaan.

    Camargue

    Ik voel hoe ook Liam door slaap overvallen wordt. Ik vlei me tegen zijn borstkas aan en trek Melody iets meer naar me toe zodat ze ook makkelijker kan liggen of zitten. Heel even cirkelen mijn vingers nog op zijn buik en dan hoor of zie ik niks meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik wacht hoestend tot hij terug is en neem de motilium in. Na een tijdje is hij er weer, en legt de kruik op mijn buik. Ik neem zijn hand vast wanneer hij weer naast me komt liggen, en sluit mijn ogen wanneer zijn hand door mijn haren gaat.
    "We komen er samen wel, jij en ik," fluistert hij.
    Ik knik en voel de tranen weer prikken.
    "Het spijt me," zeg ik en hoest weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    'Beter.' Glimlach ik tegen zijn lippen aan. Ik neem zijn andere hand weg, die was daar niet meer nodig. Ik had altijd gedacht dat ik een van die meisjes werd die tot hun 20ste maagd bleven maar hier bewees ik het tegendeel toch echt. Mijn lippen raakte die van hem weer. 'I-ik denk dat ik echt van je hou.' Zeg ik zachtjes. Terwijl ik dit zeg raken mijn lippen zacht die van hem.

    Atreyu

    "Het spijt me," zegt ze gevolgd door een nieuwe hoest.
    "Oh ja, als je nog één keer durft kotsen doe ik je wat," zeg ik lachend. Mijn hand gaat nog steeds door haar haren. "Waar jij je toch allemaal voor verontschuldigt."
    Ik druk een kusje op haar wang.

    Irial

    Wanneer ze mijn hand weghaalt verstrengel ik mijn vingers met de hare. Opnieuw voel ik haar lippen op de mijne. Plots fluistert ze iets tegen mijn lippen aan dat me doet duizelen.
    "I-ik denk dat ik echt van je hou."
    Ik open mijn mond maar er komen geen woorden uit. Natuurlijk ben ik verliefd op haar, maar houden van? Ik leg mijn hand op haar wang en kijk haar diep in de ogen. Dan weet ik dat wat ik denk de waarheid is.
    "Ik ben dolverliefd op je," antwoord ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik lach even, maar niet voor lang want ik moet alweer hoesten.
    "Waar jij je toch allemaal voor verontschuldigt."
    "Sorry," zeg ik schor.
    Ik glimlach wanneer hij zijn lippen op mijn wang drukt en ik klooi wat met zijn vingers.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Medeline

    Ik was een idioot. Terwijl ik zei dat ik van hem hield zei hij dat hij verliefd op me was. Waarom had ik dat niet gewoon gezegt en zei ik gelijk houden van? Zijn vingers zijn verstrengeld met die van mij en ik knijp zacht in zijn hand voor ik hem nog een keer kus.

    Atreyu

    "Sorry," zegt ze hees terwijl ze met mijn vingers speelt.
    "Je doet het weer," fluister ik glimlachend tegen haar wang aan. "Ga slapen, lief, je hebt het nodig," voeg ik er nog zacht aan toe.
    Ik trek de lakens wat verder over ons heen en trek haar dichter tegen me aan.

    Irial

    Er verschijnt een blik op haar gezicht die ik maar moeilijk kan plaatsen. Ik kan me niet lang genoeg concentreren om het uit te zoeken want al snel drukt ze haar lippen weer op de mijne. Ik maak ze voorzichtig los en plaats ze in haar hals waar ik het ene kusje na het ander plaats. De kleine kusjes worden ingeruild voor een trage kus waarbij ik af en toe eens op haar huid zuig. Ondertussen reist mijn hand haar hele lichaam af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij kust mijn nek zachtjes terwijl zijn handen over mijn lichaam gaan. Ik zucht zacht wanneer hij een zuigzoen in mijn nek plaatst. Mijn handen strelen zijn borstkas terwijl hij het tempo bepaalt.

    Fedea

    Ik knik en druk een zacht kusje op zijn borst.
    "Ik hou van je," fluister ik voor ik mijn ogen sluit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Ik voelde nog even hoe Cam me wat meer naar haar toe trok waarop ik een stuk gemakkelijker lag. Vaag mompelde ik iets in de richten van 'trusten' en werd daarna volledig opgeslokt door mijn slaap.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik bijt even op mijn onderlip wanneer ik merk dat ze best grote borsten heeft in verhouding met haar lichaam.
    "Perfect," fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar kus.
    Haar handen glijden over mijn borstkas en opnieuw krijg ik er kippenvel van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij mompelt iets van perfect en ik kijk hem aan. 'Wat is er perfect?' Ik lach zacht als ik merk dat hij kippenvel krijgt. 'Je kan daar niet tegen he?' Giechel ik en kus zijn zachte lippen.

    Atreyu

    "Ik hou van je," hoor ik Fedea in de verte nog fluisteren.
    Ik probeer het ook nog te zeggen maar waarschijnlijk komt het er als een vaag gemompel uit.
    Ik kruip nog wat dichter bij haar.

    Irial

    "Wat is er perfect?" vraagt ze met een lachje. "Je kan daar niet tegen he?"
    Daar is die schattige giechel weer. Ik kijk haar lachend aan en schud mijn hoofd.
    "Jij," antwoord ik op haar eerste vraag. Ik laat mijn handen opnieuw over haar lichaam glijden, "Dit."
    Voorzichtig ga ik iets sneller.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik bloos een beetje wanneer hij dat zegt en weet niet goed hoe ik erop moet reageren. Daarom druk ik mijn lippen op die van hem. Hij voert het tempo op en ik kan een kreuntje niet onderdrukken. Ik vond het stom klinken.