• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik geeuw even en nestel me tegen hem aan.
    "Vijf keer," ik moet even lachen, "is wel vermoeiend hoor..."
    Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn ademhaling.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

Ik voel mijn buikspieren samentrekken van de spanning wanneer ze haar hand naar mijn onderbuik laat glijden. Ik blijf haar kussen terwijl ik op de tast een condoom uit het nachtkastje haal. Ik laat het nog even op het kussen naast ons liggen en laat mijn handen nog een keer over haar prachtige lichaam glijden.

Camargue

"Ik vind het best," zegt Melody. "Maar wat was er nou zo ineens lachwekkend?" vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders grijnzend op en zeg,
    "Binnenpretje."
    Dan sta ik op en steek een willekeurige DVD in de DVDspeler waarop ik me tussen Mel en Liam vlei.

Atreyu

"Persoonlijk record?"
    Ik knik glimlachend. Wanneer ik Fedea hoor geeuwen word ik overspoeld door een golf van vermoeidheid. Ik kruip dichter tegen haar aan en sluit mijn ogen.
    "Vijf keer," zegt ze lachend. "Is wel vermoeiend hoor."
    Ik ben te moe om nog te antwoorden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

Ik druk nog een kus op zijn lippen, leg me dan weer iets lager, zodat ik er ook een op zijn borst kan drukken en sluit mijn ogen weer.
    "Slaapwel, darling," zucht ik.

Madeline

Irial haalt een condoom uit zijn la en legt hem naast het kussen neer. Zijn handen strelen mijn lichaam en ik geniet ervan. Mijn handen liggen in zijn nek en strelen een plukje haar dat er ligt.

Melody

'Binnenpretje,' grijnst ze en staat vervolgens op om een dvd'tje aan te zetten. Daarna komt ze tussen mij en Liam zitten. 'Je weet dat binnenpretjes leuker kunnen zijn als ze gedeeld worden,' fluister ik nog vlug voor de film begint en grijns even. vervolgens schuif ik wat onderuit zodat ik gemakkelijker zit.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Irial

Ik krijg kippenvel wanneer ze met een plukje van mijn haar speelt. Ik neem het condoom en scheur het zakje met mijn tanden open. Snel doe ik hem om. Terwijl ik heel voorzichtig bij haar binnen glijd blijf ik haar in de ogen kijken.
    "Zeg het wanneer het pijn doet," fluister ik zacht terwijl ik een hand op haar wang leg.

Camargue

"Binnenpretjes zijn leuker als ze gedeeld worden," grijnst Melody.
    Ze zit me gewoon uit te dagen.
    "Oh ja?" zeg ik grijnzend. "Ik moest even denken aan wat ik en Liam aan het doen waren voor je aanklopte toen je vroeg wat we nog kunnen doen."
    Plagend laat ik een hand over haar bil glijden.
    Ik giechel even en kruip dichter tegen Liam aan.

Madeline

Hij doet de condoom om en komt naar binnen. Ik bijt even op mijn lip. Het deed pijn maar dat zou ik hem niet zeggen. 'Het gaat.' Fluisterde ik. Met mijn armen trok ik hem naar me toe en drukte mijn gezegt in zijn nek om er kusjes te plaatsen.

Liam

Melody en Cam praten wat maar ik luister pas als ze mijn naam noemen. 'Ik dacht aan wat Liam en ik aan het doen was.' Ik grijns en kijk ze aan. 'Wat bedoel je daar nu weer mee?'

Melody

'Ohw, dat maakt me nieuwsgierig,' reageerde ik. 'Wat bedoel je daar nu weer mee?' vroeg Liam tussendoor terwijl ik met een gezicht vol pret naar Cam keek. 'Wat waren jullie aan het doen dan?' vroeg ik luchtig en net alsof ik totaal geen idee had van wat ze deden of hadden gedaan.

Irial

Wanneer ze op haar lip bijt stop ik even.
    "Het gaat," fluistert ze.
    Ze trekt me dichter tegen zich aan en drukt haar lippen in mijn hals. Ik hou mijn hoofd wat opzij zodat haar lippen tegen de mijne aankomen. Voorzichtig ga ik verder.

Camargue

"Wat bedoel je daar nu weer mee? vraagt Liam.
    "Wat waren jullie aan het doen dan?" vraagt Melody heel onschuldig.
    "Oh kom op zeg," lach ik. "Mevrouwtje Maagd spreekt."
    Ik geef haar een stompje tegen de arm.

Madeline

'Ja het gaat, ga verder.' Fluister ik en laat mijn handen over zijn rug glijden. Zijn lippen vinden die van mij en ik kus hem zacht terug. Ik geniet van zijn aanrakingen maar het doet nogsteeds een beetje pijn.

Fedea

Net wanneer ik bijna slaap, voel ik mijn maag weer omkeren, en ik maak dat ik op tijd uit het bed, in de badkamer ben. Voor ik het weet sta ik enkel maagsappen uit te hoesten. Mijn keel brandt, en ik voel me misselijk.

Melody

Terwijl Cam me een stompje tegen mijn arm geeft lach ik zachtjes. 'Nee dat niet meer,' grinnikte ik en duwde mijn schoenen uit om zo mijn voeten onder mijn kont te leggen. 'Ik heb genoeg gedaan,' plaagde ik er achter aan en schudde toen even lachend met mijn hoofd terwijl ik weer probeerde om iets van de film te volgen.

Irial

"Ja het gaat, ga verder," spoort Madeline me fluisterend aan. Zelf merk ik dat het een beetje stroef gaat en ik lik even aan mijn vinger die ik tussen haar benen breng om haar ietwat meer te stimuleren. Ik wacht even tot ze wat meer opgewonden is voor ik me verder in haar laat glijden.
    Ondertussen geef ik een likje over haar lippen.

Atreyu

Ik word wakker van een geluid dat ik niet kan plaatsen. Wanneer ik merk dat Fedea niet meer naast me ligt weet ik echter gauw genoeg wat er aan de hand is. Voorzichtig loop ik naar de badkamer waar ik haar haren bijeen neem en uit haar gezicht hou.
    "Rustig," zeg ik stil terwijl ik met mijn vrije hand over haar rug wrijf.

Camargue

"Maar sarcasme is je vreemd?" zeg ik grijnzend.
    Wanneer ze weer naar de film kijkt kruip ik iets dichter bij Liam en geef hem een kusje. Ik sla een deken over ons drieën en voel hoe ik helemaal ontspan.

Fedea

Ik hoest even en leg bibberend mijn gezicht in zijn hals.
    "Het doet zo'n pijn," zeg ik met een ruwe en hese stem.
    Ik hoest nog een paar keren.

Madeline

Hij.likt over mijn lippen en zijn vinger stimuleerd me. De pijn trekt langzaam weg en word vervangen door iets wat behoorlijk prettig voelt. Ik streel zijn wang en dwing hem dichter bij te komen.

Liam

Cam kruipt dicht tegen me aan en ik gaap. De vermoeidheid sloeg toe. Mijn arm lag rond haar schouders en mijn lichaam ontspanden. Langzaam vallen mijn ogen dicht.