• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Haar kreuntje is een voor mij een welkom teken van goedkeuring. Ik ga nog iets sneller maar zorg ervoor dat ik niet te hard duw.
    Zachtjes bijt ik nog een keer in haar onderlip terwijl ik mijn hand door haar haren laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij bijt zachtjes op mijn lip en ik lik zacht over zijn lippen. Hij vaat nog wat sneller en ik hoor zijn ademhaling versnellen. Nu de pijn weg is kan ik genieten.

    Irial

    Ik open mijn mond een stukje wanneer ze over mijn lippen likt.
    Ik leg mijn hand opnieuw op haar borst en kneed die zacht een beetje. Af en toe hou ik op met kussen om haar in de ogen te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Onze tongen vinden elkaar en zijn hand ligt op mijn borst. Soms onderbreekt hij de kus terwijl hij me aan kijkt. Mijn lichaam begint te tintelen en ik denk dat dat betekend dat ik zo klaar ga komen.

    Irial

    Ik merk dat Madeline's ademhaling onregelmatiger wordt en ga nog iets sneller terwijl ik mijn lippen in haar hals zet. Zachtjes zet ik er mijn tanden in. Ik laat twee vingers over haar buik glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Irial beweegt sneller en ik krijg het er een beetje warm van. Zijn lippen zitten in mijn hals en hij bijt zacht, twee vingers strelen over mijn buik en ik voel dat het nog maar even kan duren voor ik daadwerkelijk een orgamse krijg.

    Fedea

    Hij mompelt nog iets, en na een tijdje over Cam en de anderen, en de baby gedacht te hebben, val ik ook in slaap.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik breng mijn lippen naar de hare en kus haar vol passie.
    Mijn hand laat ik opnieuw tussen haar benen zakken waar ik haar traag nog wat stimuleer. Ik help haar letterlijk een handje, denk ik en grinnik even.
    Zachtjes bijt ik op haar lip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Hij kust me en bijt zachtjes op mijn lip. Ik voel dat ik klaar kom en kreun nog even voor het ech gebeurd. Mijn handen liggen in zijn haar en mijn lippen drukken op die van hem

    Irial

    Dan komt het moment waarop ze heerlijk begint te kreunen en elk spiertje in haar lijf zich opspant. Ik hou me ook niet meer in en voel dat ik mijn hoogtepunt bereik. Ik blijf nog even kussend op haar liggen terwijl ik over haar haar wrijf.
    "Gaat het?" vraag ik nog een keer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ook Irial komt klaar. Hij ligt half op me en kust me nog wat. "Gaat het?" Ik kijk hem aan en knik. 'Ja.' Fluister ik zachtjes en streel zijn gezicht zachtjes met de toppen van mijn vigers. 'Met jou?'

    Irial

    "Ja," fluister Maddie zachtjes terwijl haar vingers over mijn gezicht gaan. "Met jou?"
    Ik knik en bijt even op mijn piercing. Dan ga ik naast haar liggen en doe het condoom uit waar ik een knoopje in leg. Zachtjes wrijf ik over haar wang.
    "Laat niemand je ooit wijsmaken dat je niet mooi bent," fluister ik liefdevol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Laat niemand je ooit wijsmaken dat je niet mooi bent," Mijn ogen vullen zich met een paar tranen. Ik bijt op mijn lip en glimlach flauwtjes. 'Niemand zei dat ook tegen me, ik was de enige die dat.. vind.' Ik ga tegen hem aan liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

    Irial

    "Niemand zei dat ook tegen me, ik was de enige die dat.. vind."
    Ze komt met haar hoofd op mijn borstkas liggen en ik aai over haar haren.
    "Luister dan naar mij in plaats van naar jezelf," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Luister dan naar mij in plaats van naar jezelf," Ik glimlach. 'Ik zal het proberen.' Fluister ik terug. Terwijl hij door mijn haar streelt voel ik me veilig zo dicht tegen hem aan. Ik had me nog nooit zo op mijn gemak bij iemand gevoelt.