Jess(ica) Alexis Lane.
Dit was de enigste uitweg waar ik van ze af kon komen, en als ik dit niet red dan.. Nou, daar wil ik het liefst niet over nadenken. Ik ga nog harder rennen dan ik al deed. Steeds dichterbij zie ik een klif aankomen. Oké, is dit het moment dat ik moet springen of niet? Snel kijk ik achter me, terwijl de wind door mijn haren blies. Al mijn exen kwamen achter me aan. Geen idee wat ze moesten, maar dat wilde ik zo laten ook. Ik had geen zin in ze, ze hebben mijn leven al genoeg verpest. Ik sloot mijn ogen en sprong. 'Aah!' Hoorde ik op dat moment toen ik sprong. Het was een van mijn exen geweest die nu bij de klif stond.
Vlak voordat ik de grond raakte ging er een keihard gepiep af. Ik kreunde en opende langzaam mijn ogen. Ik was al niet zo'n ochtendmens, en ik had meteen spijt van dat ik de wekkers gezet had. Met meerdere klappen op de wekkers gingen ze eindelijk uit. Val was zijn bed al uit, en ik wilde blijven liggen - maar ik moest opstaan. Acht uur moesten we klaar staan, en ik weet niet wat de consequentie anders zou zijn, dus ging ik wel opstaan. Nog half slapend, en al wrijfend in mijn oog kwam ik de badkamer inlopen en draaide de douche-kraan open. Waar zou Val eigenlijk zijn? Hij is zeker alvast naar die training toegegaan, of is hij gewoon even wat frisse lucht scheppen?
Net toen ik mijn shirt wilde uitdoen zag ik Val staan. Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes, en snel trok ik mijn shirt naar beneden. Ik schaamde me kapot, en ik kon wel door de grond zakken. Gelukkig had ik mijn shirt niet helemaal naar boven getrokken, want dat zou natuurlijk al helemaal beschamend zijn. Ik gaf mijzelf de schuld dat ik nooit echt helemaal wakker ben, en dat mensen zo langs me kunnen lopen, terwijl ik ze geen eens gezien heb. Hiervoor had ik eerst koffie nodig, en een sigaret. Anders ben ik echt niet wakker, en ben ik net een wandelende zombie. Mijn ogen doen dan enorme pijn, en zijn half open. Net zoals nu, dus. Oké, wakker blijven en niet afdraven Jess.
Ik kuchtte, en keek beschamend naar de douche. 'Ehh.. wil jij eerst douchen of niet?' Vroeg ik, met nog steeds mijn gezicht van hem afgewendt. Ik bedacht me dat ik meestal de mensen de douche zowat uitschop als ik wilde douchen, en nu opeens vraag ik het. Hmph, het komt door zijn gezicht en uitstraling, en.. Gosh, zijn bovenlijf. Ik keek er naar vanuit mijn ooghoeken.
[Ah, echt waar? Wat dan? Ik schreef gewoon meteen op wat er in mijn hoofd kwam, en ik vond hem nogal gewoontjes. But I'm glad that I maked you smile, hihi. C: Uhuu, de monroe inderdaad. En nee, ik ben die user, haha. Ah oke, maar dit is wel door mijn lip heen, hihi. Maargoed, als die van jou al een piece of cake was, dan istie van mij al zeker een piece of cake. :'D]
[ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 14:27 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.