• Wel, ik ga dus een nieuwe story beginnen over Draco Malfoy en ik heb een aantal titels maar ik weet niet welke ik moet gebruiken, het zijn er veel.I know ..

    About the story; Serenity is een doodgewoon meisje.Alles gaat goed met haar totdat haar moeder sterft aan kanker.Na een tijdje heeft ze haar leven weer op rails.Maar dan komt er een nieuwe jongen in de klas.Niet zomaar een jongen, hij is speciaal.Al snel word haar leven weer helemaal overhoop gehaalt.Dankzij die ene jongen.Ze droomt vaak over hem en denkt altijd aan hem.Wanneer ze contact krijgen , komen er allemaal gevoelens los bij Serinity.. en dat was niet de bedoeling.

    By the way; Draco moet naar een dreuzelschool omdat Zweinstein is gesloten :Y)

    Titels ;
    -I asked him once who he wanted next to him when his dreams came true. He said me.
    -Sometimes people play hard to get to know that the other person's feelings are real.
    -Ce qui ressemble à l’amour est toujours de l’amour.
    -Ik hou van jou met heel mijn adem, mijn lach en al mijn tranen, voor heel mijn leven.
    -Tranen in mijn ogen, je bent in mijn gedachte en in mijn hart, met de oceaan er tussen, ik hou van jou.
    -Waar grote liefde is, daar zijn altijd wonderen.
    -Liefde is als een cryptogram. Geef me de oplossing erbij en ik snap er nog niets van.
    -Il y a l'amour... Et puis il y a la vie, son ennemie.
    -In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 19:55 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    I asked him once who he wanted next to him when his dreams came true. He said you.
    :Y)


    -

    Zou je niet beter bij die eerste "he said me." zeggen, want ik vraag het. Aléja, maar ik ga nog kiezen :Y)
    "Il y a l'amour... Et puis il y a la vie, son ennemie."
    Die vind ik wel mooi (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 19:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Zou je niet beter bij die eerste "he said me." zeggen, want ik vraag het. Aléja, maar ik ga nog kiezen :Y)


    Ja ik weet het , maar ik vond het zo mooier klinken.Maar je hebt een punt dus zal ik het maar veranderen :Y)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 19:54 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Represent schreef:
    (...)

    Ja ik weet het , maar ik vond het zo mooier klinken :Y)

    Aha, oké ^^
    Anders moet je I in She veranderen? Nja, ik weet niet :'D Ik heb gestemd, maar die van het cryptogram vind ik ook wel mooi (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 19:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right