• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    Ik de tijd van de Q-chat. The war of Quizlet en de LOTQ.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik zit dan wel een half jaar minder lang op Quizlet, maar ik herinner me dezelfde dingen ook nog heel goed, behalve Rose dan.
    Ik denk dat ik de leukste tijd het voorjaar van 2011 vond. En ik merk ook dat het steeds minder begint te worden voor mij, wat ik ergens toch best wel jammer vind.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lol, ik herinner me nog momenten met Tara -wiens username ik niet meer weet- en de tijden dat iemand die 'Nicol' heette hier heel populair was. En de momenten dat je nog Quizzen moest invullen om verhalen te kunnen volgen...
    En dan inderdaad de dingen die jij zegt.
    Ik zit hier al van 2007, dus ja..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ridder schreef:
    Ik de tijd van de Q-chat. The war of Quizlet en de LOTQ.

    Lord of the Quizlet, dàt bedoelde ik Sarita!


    Let it come and let it be

    Hhhm, leukste tijd? Toen alles nog niet 'commercieel' was. Vind geen ander woord.
    Ik weet nog hoe hard ik tegen dit forum was. Uit stil protest heb ik het forum voor het eerste half jaar genegeerd. x)
    Het was echt anders toen er nog geen forum was. Ik vond dat geweldig.
    Maar nu vind ik het nog steeds geweldig al was er veel minder ruzie en spam vroeder, voor het forum. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet nog de tijd van de groepen echt oftewel was je de ene kant oftewel de andere ( alleen weet ik niet meer over wat het ging). De tijd dat het hier vol met tokio hotel daarna Jonas Brothers,... enz was. En vergeet het voetbal niet! (: En ja,de sfeer is ongelooflijk veranderd, zeg niets sarcastisch of er is wel iemand die het anders opvat. Zeg niet teveel over andere mensen of je bent een rasist,bemoeial,...enz terwijl daar vroeger weinig aandacht voor was of gewoon mee gelachen werd. De leukste tijd? zeker die van vroeger. Al ben ik nu minder op het forum, omdat er zowieszo wel ergens 1 ruzie is.

    Combustible schreef:
    (...)
    Lord of the Quizlet, dàt bedoelde ik Sarita!


    Daar heb ik nooit een verhaal over gemaakt :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Daar heb ik nooit een verhaal over gemaakt :'D

    Iemand anders iig wel, ik niet, jij dan ook niet, maar wel íémand! :"D


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Iemand anders iig wel, ik niet, jij dan ook niet, maar wel íémand! :"D


    Misschien denk je dat omdat de LOTQ een hoofdrol speelde in de The war.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Misschien denk je dat omdat de LOTQ een hoofdrol speelde in de The war.

    Ik denk het wel ja :3


    Let it come and let it be

    Ik zit hier vanaf 2007 en wat ik me nog heel goed kan herinneren was de tijd waarin Tokio Hotel hier echt op z'n ergst was. Echt heel, héél erg.
    Maar de leukste tijd weet ik zo één twee drie niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik herinner me de zomer van 2010 nog goed. Kwam net op deze site, ging allemaal verhalen lezen en zelf ook schrijven. Ik weet nog hoe ik opkeek naar degene die zoveel lezers hadden. Toen begon ik met vele te praten, schreef stories en verwijderde ze zo weer en kreeg toen steeds meer lezers. Ik weet nog dat er een paar jongens waren die de kudo's saboteerde en dat ik daar ruzie mee kreeg. Toen schreef ik een verhaal waar ik veel reacties op kreeg en ging vaak op tinychat praten met vele mensen. Grappige gesprekken meegehad enzovoort, en nu is dat weer 1 jaar later en heb ik een paar goede vriendinnen over. Damn, wat gaat de tijd toch snel.


    <3

    Omg. De tijd van Rose. Dáát was nog geweldig.


    SLOAN.

    Hmm.. In feiten ben ik hier al 4 of 5 jaar.. -dit acc alleen niet-
    Maar, ik weet niet.. Eerste wat bij nu te binnen schiet; 16+ op de Qchat ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2008 was mijn beste jaar. Ik was nieuw en die Tokio Hotel verhalen waren de hemel voor mij. Ik werd niet vaak geaccepteerd in het echt en dat deed men op Q wel.

    Maar Q is inderdaad veranderd, in positieve zin. En ik ben ook veranderd door Q (:


    Let the Night embrace you