• Mijn zusje moet om half 7 werken en mijn broer komt pas om 6 uur thuis dus gaat mijn moeder nu vast voor mijn zusje eten maken. Ik vraag gewoon of ze voor mij ook eten maakt omdat ik ook honger heb. Krijg ik een hele tirade over me heen, dat ik onverantwoordelijk ben en ook niets doe als zij het vraagt. Ik had daarvoor nog aangeboven om mee te helpen met eten maken en nu doet ze alsof het een vreselijke opgave is om een extra stuk vlees in dezelfde pan erbij te gooien. Mijn vader vroeg de vorige keer ook of ik gelijk wilde eten en nu is het ineens raar als ik het vraag?
    Ook als ik terug kom van mijn stage, dat verschilt elke keer. Als ik dan wat later thuis ben zeurt mijn moeder: 'Oh, wat ben je laat, we hebben zo'n honger!' en als ik dan gewoon thuis ben begint ze pas vet laat met het eten maken en als ik dan zeg dat ik honger heb, ben ik de schuldige omdat ik altijd zeur.
    Ligt het aan mij, of overdrijft ze nu een beetje?

    Oooh, ik snap haar echt niet. Komt ze 10 minuten laten; 'Nog een voorbeeld!' Gaat ze erover verder zeuren. 15 minuten later roept ze: 'Pak een bord!' Ik dacht dus dat ze het tegen mijn zusje had maar nee, tegen mij want ze had toch eten gemaakt voor me, zonder iets te zeggen en werd ze boos dat ik geen bord kwam pakken terwijl ik het niet eens wist. Volgens mij is ze ongesteld.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:54 ]


    Your make-up is terrible

    Dat is normaal, dat doet mijn moeder ook altijd. Ik kom net terug van mijn werk, en moet nu ook zelf eten maken omdat mijn ouders en zusje al hebben gegeten, een half uur geleden. Toen ik vroeg of ze misschien later konden eten kreeg ik ook een tirade over me heen. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is best overdreven ja. Mijn moeder kan ook zo belachelijk reageren soms. De laatste tijd is dat gelukkig wat minder. Misschien had ze een slechte dag of zo?


    26 - 02 - '16

    Zo zijn moeders.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oooo...ké dan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ouders zijn op 1 of ander manier niet te begrijpen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zo zijn moeders, ik hoop dat al sik kinderen krijg ik nooit zo'n moeder word en misschien moet je het eens keertje terug doen, zij zal het vast ook niet leuk vinden


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Zo zijn moeders, ik hoop dat al sik kinderen krijg ik nooit zo'n moeder word en misschien moet je het eens keertje terug doen, zij zal het vast ook niet leuk vinden

    mee eens
    Maar miss had ze idd gewoon een slechte dag?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oooh, ik snap haar echt niet. Komt ze 10 minuten laten; 'Nog een voorbeeld!' Gaat ze erover verder zeuren. 15 minuten later roept ze: 'Pak een bord!' Ik dacht dus dat ze het tegen mijn zusje had maar nee, tegen mij want ze had toch eten gemaakt voor me, zonder iets te zeggen en werd ze boos dat ik geen bord kwam pakken terwijl ik het niet eens wist. Volgens mij is ze ongesteld.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij heeft de jouwe net zoals de mijne last van een iets te late puberteit :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oke dat is echt raar. Waarschijnlijk is ze inderdaad ongesteld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wandering schreef:
    Volgens mij heeft de jouwe net zoals de mijne last van een iets te late puberteit :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is wel vervelend :S Mijn moeder kan soms ook een beetje vreemd en overdreven doen hoor. Volgens mij is dat iets dat alle moeders wel hebben :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is inderdaad wel overdreven ja...


    Inspiration can hit you any time

    HEAVYMETAL schreef:
    Dat is best overdreven ja. Mijn moeder kan ook zo belachelijk reageren soms. De laatste tijd is dat gelukkig wat minder. Misschien had ze een slechte dag of zo?

    Midna schreef:
    Ouders zijn op 1 of ander manier niet te begrijpen..


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.