Jess(ica) Alexis Lane.
Ik kijk nogmaals op mijn mobiel om te kijken hoe laat het is. Voor mijn doen heb ik lang genoeg gewacht. Oké, ik heb nu langer dan 10 minuten gewacht, en dat is al een hele prestatie van mezelf. Ik ben niet van plan om nog langer te gaan wachten, en sta op. Mijn tas gris ik van de grond, en loop de eetzaal uit. Net toen ik de eetzaal uitliep struikelde ik bijna over een rondslingerende tas, maar kon mezelf nog net verbeteren om geen misstap te maken, en op de grond te vallen. Ik kijk met een snelle chagrijnige blik om van wie de tas is, en de jongen die erbij staat, kijkt me met een gezicht aan dat het hem spijt, maar hij zegt niets. 'Houdt je spullen is bij je joh. Mensen kunnen er over struikelen, slimhoofd.' Zeg ik met geirriteerde stem. De jongen mompelt wat zachtjes tegen een meisje dat bij hem staat nadat ik dit gezegd had, maar ik heb me al weer omgedraaid. Hier ga ik mijn energie niet aan verspillen. Als ik verder de aankomsthal doorloop zie ik dat Val en dat meisje nog steeds bij elkaar staan. Ulgh, hoe kan Val dat volhouden met haar? Nou ja, ik zal proberen geen verkeerde gedachten te hebben over haar. Als Valentin haar misschien leuk vindt dan moet ik haar.. Mijn buik maakte een draai bij het woord dat ik niet durfde te zeggen, en zelfs niet te denken! Respecteren. Oké, nu walgde ik van mezelf. Hoe kon ik dat denken?
Binnen 5 minuten toen ik daar in de eetzaal zat had ik mijn koffie al opgedronken, en ik had nu al zin in een nieuw kopje met koffie. Ik liep naar het senseo-apparaat, en drukte op hetzelfde knopje. De koffie kwam eruit pruttelen, en vulde mijn kopje die ik eerder al had gebruikt. 'En? Loopt het gesprek al vloeiend, Val?' Fluisterde ik in zijn oor. 'Zeg, als je wat tips wil.. Vraag maar gerust aan me.' Grinnikte ik. 'Als je me nodig hebt. Ik ga nu naar buiten. Ze zijn nog steeds niet begonnen, en ik wordt er gek van. Je kan ook altijd naar me toekomen voor nog een sigaret.' zei ik nu hardop. Natuurlijk wilde ik Val niet verslaafd maken aan het roken. Ik maakte maar een grapje. Ik pakte mijn kopje met koffie van het senseo-apparaat vandaan, en wou weglopen, maar draaide toen toch maar om. 'Val.' Ik wou eigenlijk zijn hele naam zeggen, maar dat deed ik hem maar niet aan. Ik grinnikte bij de zin die ik nu ging zeggen. 'Ik wilde je alsnog bedanken voor vannacht. Dus dankjewel, het was echt fijn.' Ik draaide me weer om, en nam een slokje van mijn drinken. Ik wou hem eigenlijk weer een kusje op zijn wang geven, maar dat ging gewoon te ver, dus dat deed ik niet. Toen ik het gebouw uit was, grinnikte ik. Ha! Wat zou ze nu gaan denken of zeggen daarover en wat zou Val doen? Ik haalde zijn gezicht weer voor me toen ik hem een kusje op zijn wang had gegeven. Zijn ogen werden zo groot als schoteltjes en zijn mond viel een stukje open. Nu ik dit weer voor me zie begon ik hard te lachen. Oh, Valentin Gray toch. Ik ging zitten op het zand, en schopte mijn ballerina's uit. Ik woelde mijn tenen door het warme zand, en al was het nog steeds ochtend, de zon scheen al fel op mijn huid. De zalf voor mijn tattoo's had ik al uit mijn tas gehaald, en het shirtje dat ik aan heb trok ik een beetje over mijn schouder heen, zodat ik mijn tattoo kon insmeren. Zoals al eerder in de slaapkamer, ging ik nu niet mijn shirt uit doen. Ik moest wel gek wezen. Ik smeerde eerst de tattoo op mijn schouderbeen(?) in, daarna pas de tattoo's op mijn beide enkels. Ondertussen zong ik luidkeels een nummer van Avril Lavigne. 'Do you expect me to believe I was the only one to fall? I can feel, I can feel you near me, even though you're far away. I can feel, I can feel you baby, why?' Ik sloot een paar secondes mijn ogen, en zong verder. Wat mistte ik het toch om op te treden in dat kleine cafe'tje. Ik had een paar trouwe fans. Of tenminste, fans? Ze waren wel erg trouw met dat ze elke optreden kwamen toen ik op moest, maar moest ik ze dan wel fans noemen? Ach joh, ik wist er geen ander woord voor, dus ik noem ze gewoon zo. 'Go on and dream about whatever you need to dream about. And come back to me when you know just how you feel, you feel.' Nu haalde ik mijn sigaretten tevoorschijn, en stak er eentje op.
[Woww! Ik wist niet dattie zo lang werdt! Hihi, nu kan ik best een beloning hiervoor krijgen toch? Haha. Bijv. dat iemand Jess gaat storen ofzo. x'D]
[ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 0:13 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.