• Het spijt me zeer, maar ik vind het toch scheef dat je eigenlijk geld 'MOET' betalen wil je 100% krijgen bij je vooruitgang. Je moet credits kopen, iets in de spotlight zetten en goldmember worden. Ik vind dat toch een beetje jammer want ik wil geen goldmember worden. Dat kost me voor zoiets echt een beetje tè veel geld.
    Ik weet niet hoe jullie er over denken?

    Maar het is ook niet verplicht om 100% te krijgen? Al houd ik me ook niet zo bezig met die voortgang :')


    As travars

    Hoebedoel je precies? Vind je het onzin dat je geld moet betalen om iets in de spotlight te zetten? En je hoeft helemaal geen credits te kopen, iets in de spotlight zetten en goldmember worden. Dat is namelijk je eigen keuze.

    edit:
    Oh nu snap ik dat met de vooruitgang. Mhh, ik let er meestal niet zo op en vind het niet zo belangrijk.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:28 ]


    <3

    Ik vind je vooruitgang eigenlijk niet belangrijk of boeiend...
    Maar het is best logisch, als je 100% vooruitgang hebt gehaald, heb je toch alles gedaan. Dus ook goldmemeder zijn.


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik heb dat vooruitgang-gedoe uitstaan, dan heb je daar ook geen last van. Maar dat is natuurlijk met opzet gedaan, om misschien nog iemand over de streep te trekken om toch credits te kopen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik kijk nooit naar die vooruitgang, weet niet eens hoeveel % ik heb. Vind dat echt niet iets toevoegen of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meh, persoonlijk denk ik niet dat ik nog 'n keer gm wil worden. 2 keer is genoeg, sowieso minderd mijn aanwezigheid op Q :3


    Let it come and let it be

    Ik hoef niet alle vooruitgang of alle badges te hebben. =P
    Dus mij maakt het niet uit. Ik koop maar heel af en toe credits, maar ik weet dat het voor Q zelf is en ik betaal er met gerust hard voor. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik hoef niet alle vooruitgang of alle badges te hebben. =P
    Dus mij maakt het niet uit. Ik koop maar heel af en toe credits, maar ik weet dat het voor Q zelf is en ik betaal er met gerust hard voor. =)


    26 - 02 - '16

    Mycroft schreef:
    Maar het is ook niet verplicht om 100% te krijgen? Al houd ik me ook niet zo bezig met die voortgang :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waar staat die voortgang überhaupt?


    To infinity and beyond •

    @ zaunholic, die staat onder aan je dashbord ^^

    Wat doet het er nu toe of je hebt of niet?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is maar een balkje.:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Het is maar een balkje.:'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mycroft schreef:
    Maar het is ook niet verplicht om 100% te krijgen? Al houd ik me ook niet zo bezig met die voortgang :')