• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Dwayne George Robinson.
    Mijn gedachten werkten druk. Ik moest iets zien te vinden om de drugs uit haar lichaam weg te krijgen. Door de drugs was ze happy en bleef lachen. Dood irritant. "Alexis." begon ik. "Gaat het?" vroeg ik voorzichtig.

    [ Zijn jullie nou wél of niet in die kutt kelder? XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [We zijn eruit.]

    [ Zijn jullie nu buiten dan? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ja XD]

    Alexis Roselynn Lopez
    'Gaat het?' vraagt Dwayne, 'Of het gaat, tuurlijk gaat het, zie je toch' zeg ik voor ik weer in een lachbui verkeer. Ik kan gewoon niet ophouden, ik weet niet wat voor spul het was. Whatever. Ik lag nu met mijn rug op de grond, en kon gewoon echt niet meer stoppen met lachen.


    El Diablo.

    [ Wist ik XD ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik hoor uitbundig gelach achter me vandaan komen. Wanneer ik me omdraai, zie ik Dwayne met Alexis uit het huis komen. Chris staat nu tussen ons vieren. Dwayne, Alexis, Hailey en ik. Nu kan hij geen kant meer op. 'Juléan, wat is het nummer van de politie hier?' Vraag ik terwijl ik mijn mobiel uit mijn zak haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Dit was echt niet goed. Ik wist niet wat het was, maar in ieder geval was het niet goed. "Alexis, vind je het erg als ik met je naar het ziekenhuis ga?" vroeg ik voorzichtig en keek haar aan.

    [ MAARTJE, bij de oudjes was het super. ^^. en reageer bij Danskamp ;)]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis

    "Alexis, vind je het erg als ik met je naar het ziekenhuis ga?" Vroeg Dwayne voorzichtig. "Waar is dat nou voor nodig, ik voel me prima!" zei ik langs mijn lachbui door. Ik begon weer te lachen. Opeens moest ik hoesten, en ik merkte dat ik allemaal bloed uithoeste.


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    '911' Antwoord hij en houd Alex nog wat strakker vast. 'Thanks' Mompel ik en toets het nummer snel in. 'Politie Sint Maarten' hoor ik een zware mannen stem aan de andere kant van de lijn zeggen. Ik leg hem uit waar we zijn, geef hem een samenvatting van wat er gebeurd is en zeg dat we de politie en een ambulance nodig hebben. 'We zijn onderweg' Antwoord hij voordat hij ophangt. 'Mooizo' Mompel ik nog en verberg mijn mobiel. 'Onderweg' Zeg ik tegen Hailey, Juléan, Camille, Dwayne en Alexis. Ookal weet ik niet of Dwayne en Alexis me hebben gehoord.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    "Waar is dat nou voor nodig, ik voel me prima!" riep ze vrolijk en hoestte. Er kwam bloed mee. Langzaam zakte ze in elkaar. Ik hield haar vast. Dit was echt niet goed. Mijn ene hand legde ik in haar knieholte en de andere bij haar nek. Ik tilde haar op en nam haar mee naar de rest. "Jongens, Alexis moet nú naar het ziekenhuis." zei ik luid, zodat iedereen me kon horen. "Ze heeft bloed opgehoest, waarschijnlijk komt het door de drugs."

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:17 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'komt voor elkaar' Zeg ik als ik de sirene's al hoor. 'Hailey, ik hou hem wel onder schot oke? De politie komt, alles komt goed' Zeg ik geruststellend tegen haar. Haar arm gaat langzaam naar beneden en ploft zachtjes huilend op de grond, terwijl ik Chris weer onder schot hou.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis

    Dwayne tilt me op, maar nu is het geen lachen meer. Nee, nu verlies ik bloed. Heel fijn. Dezelfde zwarte vlekken begonnen voor mijn ogen te dansen, en het duurde niet lang voor ik in coma lag. En ik wist zeker dat dit geen flauwvallen was, dit was een coma. En ik had geen idee hoelang die ging duren.


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Twee mannen rennen met een bed naar Dwayne en Alexis. 'Leg haar er voorzichtig op' Zeggen ze. Wanneer Alexis op het bed ligt, maken ze haar vast en rennen ze weer terug. De politiemannen grijpen Chris en Alex en nemen ze mee naar de politieauto. Ik help Hailey overeind en begeleid haar naar de auto's. Ik zie dat Juléan met Carmen naar de auto's loopt en Dwayne stapt achterin de Ambulance bij Alexis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik moet der vandoor, bye bye (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'