• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Dwayne George Robinson.
    Ik keek naar een strandhuis verderop. Iets in me zei dat ik daar heen moest. Geruisloos sloop in naar het huisje. Er stonden twee mannen, ongeveer zo groot als ik. Dat zou moeten lukken. Met een paar simpele bewegingen sloeg ik ze beide K.O en bond ze vast aan de reling. Die heb ik. Ik trapte de deur open en vond daar Amanuel, vastgebonden aan de muur. In de hoek van de kamer zag ik een knife liggen. Ik pakte hem vat en sneed de touwen door. "Hey maat." zei ik tegen Amanuel. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd. Eigenlijk was ik geen bezorgd type, maar als het er op aan kwam, was ik echt erg zorgzaam.

    [iedereen zit daar vet in de problemen en Aimee ligt gewoon rustig te slapen -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amanuel Abdul Gisimi.

    De deur word opengetrapt en ik zie Dwayne in de deuropening staan. Hij pakt een knife en snijd de touwen door. 'Hey maat, Gaat het?' Vraag thij bezorgd. Ik wreef even over mijn polsen en stond op. Ik knikte en gebaarde dan dat hij stil moest zijn. Ik wees naar de deur en gebaarde dat Hailey en Chris daar zaten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Hij knikte en keek naar de deur, hij wees en gebaarde dat daar Hailey en Chris zaten. Ik maakte het gebaar 'sex' en haalde mijn schouders op. Ik keek hem vragend aan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:41 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik keek naar het gebaar dat hij maakte. 'sex?'. Ik knikte als antwoord en zette een stap naar hem toe. 'We moeten haar daar weg halen, ik heb vanaf hier alles kunnen horen' Fluister ik zo zacht dat alleen hij het kan horen. Een rilling gaat over mijn lijf als ik er aan denk. tot mijn enige verbazing is het even stil in de kamer hiernaast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    "We moeten haar daar weg halen, ik heb vanaf hier alles kunnen horen." fluisterde hij zacht. Ik rilde, gadverdamme.. Ineens wat het stil. Shit! Ik luisterde en hoorde een zweepslag. Ik werd woedend, dit liet ik niet zomaar gebeuren. De woede nam me over en veranderde in adrenaline. Ik trapte de deur open, die op slot was. Direct zag ik Chris Hailey op zijn hondjes nemen. Normaal zou ik dit geil vinden, maar nu absoluut niet. Ik trok Chris van Hailey af en riep: "Hailey, je kleren liggen in de hoek! Amanueal staat buiten op je te wachten. Ik red me wel." Ik ging boven op de naakte Chris zitten. Hij was echt bloedgeil..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:50 ]

    Hailey Jane Nights
    Na nog een zweepslag stortte ik helemaal in. Ik huilde aan een stuk door. Gelukkig kwam Dwayne de kamer in stormen en haalde hij Chris bij me weg. Met alle macht die ik had haalde ik een pols los uit de touwen, ik maakte mijn andere pols, en mijn benen los. Eindelijk zou deze nachtmerrie voorbij zijn. Snel pakte ik mijn kleren, en kleedde me snel aan. Huilend liep ik de kamer uit waar ik Amanuel zag. 'Dankje,' fluisterde ik door de tranen door.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik keek even naar het aanrecht waar twee revolvers op lagen. Ik pakte ze allebei en hoorde Dwayne roepen dat ik buiten op Hailey zou wachten. Hailey kwam de keuken in met haar kleren aan. 'Dankje' Zei ze. Ik knikte even en gooide dan een revolver naar haar. 'Vangen' riep ik nog en liep naar buiten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hailey Jane Nights
    Amanuel gooide een revolver naar me, snel ving ik hem op en liep achter hem aan naar buiten. Buiten kwamen we aan bij Camille en Juléan. Ik richtte mijn pistool op Alex, die door Juléan nog steeds in de houdgreep werd gehouden. Ik zei niks, en ik huilde nog steeds. Ik kon gewoon niet stoppen met huilen.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Buiten kwamen we bij Camille en Juléan. Hailey richtte huilend haar revolver op Alex die door Juléan nog steeds in de houdgreep werd gehouden.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex I Loverboy

    Juléan hield me nog steeds in de houdgreep en het begon behoorlijk pijn te doen. Een donkere gast en dat blonde grietje kwamen er aangelopen. Het grietje richtte haar pistool op mij. Toen kreeg ik ineens een idee. 'Laten jullie me gaan als ik jullie vertel waar Alexis is?' vroeg ik ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xTrustMex schreef:
    Amanuel Abdul Gisimi.

    ...


    [Alex had Camille op de grond geduwd dus die is al veilig a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Alex had Camille op de grond geduwd dus die is al veilig a.]


    [lol oke]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amanuel Abdul Gisimi.

    'Laten jullie me gaan als ik jullie vertel waar Alexis is?' Vroeg Alex. 'hmm,' zeg ik en denk even na.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Hailey was met Amanuel naar buiten gerend. Ik stond er alleen voor. Chris ging eraan. Ik pakte hem vast, maar hij was sneller. Chris pakte mijn keel en knalde mijn hoofd tegen de muur. Een moment had ik knallende koppijn, maar ik hervatte me snel. Ik zat boven op hem en drukte mijn knife tegen zijn nek. "Had je nog een laatste afscheidswoord?" zei ik met een scheve grijns.