• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    [We doen gewoon dat Mike bij mij is, anders wordt het heel confusing]


    El Diablo.

    [haha is goed hoor ;p ik moet eten -.- tot zo]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nou ik kan niks doen ):]

    [ Ben der weer (:]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    [Iewl, Mijn moeder belt net zegt ze: 'Je vriend komt zo'. Ik denk van WTF? Zegt ze dat er een vriend van mijn broer komt. Ik kan wel goed met hem opschieten. Zegt ze daarna: 'Je vermaakt hem maar even'. Ik dacht ff hieraan en toen van WTF? Ik ben niet gek -.- xD ]


    [David?]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [David?]


    [OMKAT Hoe weet je daT?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis

    De spuit werkt goed, want ik kon alleen nog wat lachen. Het leek wel alsof ik dronken was. Ik lag tegen de muur aan, alles draaide rond. Mijn hoofd deed pijn, en het enige wat ik nog bewust meemaakte was dat Mike weer binnenkwam.


    El Diablo.

    xTrustMex schreef:
    (...)

    [OMKAT Hoe weet je daT?]


    [Omdat het zo is. Ik kan gedachten lezen, JE DACHT AAN DAVID! XDDD]

    [ Ik dacht niet aan David, het WAS David en toen hadden we samen de tiktak vooraad van Dorus gevonden >: )]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@Een paar mensen: Sommige zie inbox!]

    [HurtedHeart moet online komen, dan kan ik verder :p]

    Dwayne George Robinson.
    Mij hadden ze direct K.O. geslagen, maar niet gedacht dat ik ook bij zou komen. Mijn hoofd deed nog een beetje zeer, toch stond ik op. Alexis zag ik niet meer, Hailey ook niet, Juléan en Camille waren aan het vechten op het strand. Ik observeerde het van een afstandje om mijn tactiek te bepalen.

    [Zou iedereen even willen posten waar ze zijn en wie ze vast houden? Dan weet Dwayne weer wat.]

    [Hailey zit met Chris in een soort strandhuis, die wordt bewaakt door gastjes.]

    [ Amanuel is met zijn ahnden vastgebonden aan de muur, in een kamertje naast het kamertje waar Hailey en Chris bezig zijn ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Alexis zit in een kelder onder het strandhuis, en heeft drugs gekregen van Mike die bij haar is]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.