• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Hailey Jane Nights
    'Laten jullie me gaan als ik jullie vertel waar Alexis is?' vroeg Alex. Ik wilde wat zeggen, maar het lukte niet. Ik stond nog steeds te trillen en te huilen. Daarom knikte ik maar als tekenen dat we hem zouden laten gaan als hij zou zeggen waar Alexis was. Al wist Amanuel het nog niet. Ik wel. Als Alexis in dezelfde situatie als ik zat, dan moesten we haar daar zo snel mogelijk weg krijgen. Wie weet wat er met haar gebeurt was?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:09 ]

    [Mag Dwayne Alexis redden? Dwayne heeft een klein oogje op haar.. :S]

    [Ja hoor (;]

    [haha is ook goed hoor :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Helaas was ik iets te voorbarig geweest. Chris draaide zich om en zat nu naast mij. Ik rilde, hij had nog steeds een stijve.. Hij pakte me vast en smeet me tegen een andere muur. Ik viel door een luik, van de trap, in een kelder. Direct zal ik Alexis liggen. "Alexis!" schreeuwde ik en zag toen dat Mike er ook was. Shit! Ik keek Alexis aan, zo te zien had ze drugs gekregen. Ze keek wazig uit haar ogen. Mike schonk geen aandacht aan haar en pakte mij vast. Hij liep met een spuit naar de toe. Die trapte ik uit zijn handen. Mike nul, Dwayne één.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:17 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Alex zei dat ze in de keuken van het huisje zat, maar dat kón niet waar zijn, want ik heb daar gezeten en er was geen Alexis. Ik vond het wel vreemd dat hij het zomaar zei, maar goed. 'Je liegt, vooruit waar is ze?' Roep ik naar hem en laat de revolver een keer afgaan in het zand als teken dat ik durf te schieten als het moet. Bijna niemand weet dat ik wel eens met revolvers speelde. Meestal had ik er ook een op zak, want in Oeganda wist je nooit of er criminelen waren of niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hailey Jane Nights
    Achter me hoorde ik geluide van het strandhuis af komen. Ik keek even achterom, aangezien Alex nergens heen kon, want Juléan had hem nog steeds in de houdgreep. Chris kwam het strandhuis uit gelopen, met kleren aan wel eens waar. Meteen richtte ik mijn pistool op hem. Alles wat hij met me gedaan had, man, wat wilde ik hem graag dood schieten. Maar dat deed ik niet. Ik hield alleen het pistool op hem gericht.

    [moet Alex nou wel of niet zeggen waar Alexis is want Dwayne wilde haar toch redden?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb gedaan dat je loog waar ze zat, nu heeft Dwayne haar al ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [haha okee dus Alex hoeft het niet meer te zeggen toch?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Nope ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Mike had me ruig vastgepakt. "Dus, mannetje. Jij denkt alle plannen te verpesten?" vroeg hij woedend. "Ja, eigenlijk wel." zei ik droog en Mike trok hard aan mijn schouders. Dat deed echt zeer. Ik keek naar Alexis, ze zat versuft in een hoek. Ze droeg alleen nog een bh en een slipje. "Wat was jij van plan met Alexis, viespeuk?" zei ik kwaad en spuugde recht in zijn gezicht. Ik kreeg nog een klap. Raak, in mijn oog. Nog steeds kon ik niks beginnen. Kort dacht in na, wacht eens.. Ik gaf een knietje in zijn zij en hij viel kreunend op de grond.

    [Volgens mij had Alexis alles nog aan, maar nu dus niet.]

    Alexis

    Ik zag dat Dwayne Mike had neergeslagen, ook al wist ik het niet zeker. "Je bent gered" zei het stemmetje achter in mijn hoofd, maar door de drugs kon ik alleen nog maar lachen. Ik hield mijn hoofd schuin tegen de muur, en begon weer keihard te lachen. Dwayne begreep er niks van, tot hij doorhad dat ik drugs in mijn lichaam had.Ik kleedde me aan. Hij ondersteunde me, en we liepen het huisje uit. Dat dacht ik tenminste, ik kon nog steeds niet helder denken. Nog lachend, liep ik met Dwayne het huisje uit.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:37 ]


    El Diablo.

    [ BAM, dood XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [XD]


    El Diablo.