• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    [Ik stem in voor het idee van LovingStyles, als xZaynatic het ook goed vind.. Als je zelf iets anders wil, moet je het maar zeggen. Het moet voor iedereen leuk blijven. Het heeft geen nut om iemand in de gevangenis te zetten.]

    Dwayne George Robinson.
    De rit naar het ziekenhuis was voorbij. Alexis werd naar de intensive care gebracht en ik mocht niet met haar mee. Verveeld zat ik in de wachtkamer te wachten. Ik kreeg een tweet. Ik opende en las: @mynameisAimee: @ThisIsDwayne that's awful! I hope everything is gonna be okay! If you need someone to talk to you can just call me x
    Er verscheen een kleine lach op mijn mond.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: I will call you if I know the disease status of Alexis. ; )
    Direct daarop kreeg ik een DM van Aimee:
    Seriously, if you need someone to talk to you can just call me. Here's my number 0632256782.
    Ik twijfelde, zal ik haar bellen? Ik voegde haar nummer aan mijn telefoonboek toe. Ik besloot haar te bellen, ik moest mijn verhaal toch aan iemand kwijt. Nadat de telefoon een paar keer over gegaan was, kreeg ik haar voicemail. Ik sprak een bericht in:
    "Aimee, dit is Dwayne. Zou je me terug willen bellen als je tijd heb? Dankje."
    Ik had meteen spijt, ik zal haar wel het hele verhaal moeten gaan vertellen. Naja, dan moet het maar. Ik legde mijn BlackBerry weg en zakte onderuit op de stoel.

    Aimee Beaugarde

    Ik liep weer terug naar mijn huis. James' scooter stond nog steeds voor de deur. Er hing een briefje aan. Alweer een bon voor James. Ik zuchtte en deed de voordeur open. Toen ik weer in me kamer kwam zag ik dat James wakker was. Hij bekeek mijn foto's op mijn prikbord. 'James,' zei ik, 'je moet volgende keer echt je scooter achter het huis neerzetten. Je hebt weer een boete'. Hij haalde zijn schouders op en ik liep naar hem toe. 'Weet je dat heel veel meisjes jaloers op je zijn door die foto,' zei hij terwijl hij naar de foto van mij en One Direction wees. Ik haalde me schouders op. Me moeder werkte met beroemde mensen dus ik kende er wel een paar. Ik keek naar de twee teamfoto's. 1 was met het meisjesteam en 1 met het jongensteam. We waren dit jaar bij beide kampioen geworden. Mijn ogen gleden verder naar rechts. Dat had ik niet moeten doen. Ik voelde de tranen gelijk in me ogen prikken toen ik naar de foto van mij en Justin keek. Het waren van die foto's die je kan maken in zo'n fotohokje. Ze waren gemaakt op onze eerste date. Op de laatste foto had hij me gezoend. 'Oja, je mobiel ging net af,' zei James ineens. Ik liep snel naar me mobiel. één gemiste oproep en een voicemail bericht. "Aimee, dit is Dwayne. Zou je me terug willen bellen als je tijd heb? Dankje." Ik belde gelijk terug. 'Dwayne?' vroeg ik toen er werd opgenomen, 'sorry dat ik net niet op nam, ik was even rennen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Ik hoorde het nummer 'No Beef' van Afrojack en Steve Aoki uit mijn BlackBerry komen. Ik werd gebeld, op het scherm stond: Aimee. Ik nam op. 'Dwayne?' vroeg ze meteen. "Sorry dat ik net niet op nam, ik was even rennen." vervolgde ze haar snelle antwoord. "Geeft niet. Heb je lekker gerend?" vroeg ik maar. Ik zal alles wel moeten vertellen..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:25 ]

    Aimee Beaugarde

    "Geeft niet. Heb je lekker gerend?" vroeg Dwayne. 'Ehmm Jawel hoor, heb me tijd met 2 minuten verbeterd. Ik had gehoopt dat ik me gedachten even van me af had kunnen zetten maar het werkte niet echt. Hoe gaat het daar? Alles goed met jou? En met die meisjes?'

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    "Ehmm Jawel hoor, heb me tijd met 2 minuten verbeterd. Ik had gehoopt dat ik me gedachten even van me af had kunnen zetten maar het werkte niet echt. Hoe gaat het daar? Alles goed met jou? En met die meisjes?" vroeg ze bezorgd. Haar gedachten zaten bij mijn vrienden hier, ongelofelijk. Dat had ik niet verwacht. "Het gaat wel. Eigenlijk wil je me nu niet zien. Ik heb blauwe plekken en een blauw oog." zei ik. Ik klonk als een watje. "Het doet geen zeer." verdedigde ik me snel. Ik kon er niks aan doen, ik was gebroken en moe. "Hailey is met Juléan naar huis, om uit te rusten en Alexis ligt op de intensive care." vertelde ik. Bij Alexis dacht ik weer terug aan het moment in de kelder en op het strand. Er gaat een rilling over mijn rug.

    Aimee Beaugarde

    Het gaat wel. Eigenlijk wil je me nu niet zien. Ik heb blauwe plekken en een blauw oog." zei Dwayne, "Het doet geen zeer." zei hij daarna snel. "Hailey is met Juléan naar huis, om uit te rusten en Alexis ligt op de intensive care." 'Een blauw oog kan soms best wel sexy zijn,' zei ik om de gespannen sfeer te doorbreken. 'Hoe is Alexis in een coma belandt?' vroeg ik daarna bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    "Een blauw oog kan soms best wel sexy zijn." zei ze. Ik merkte dat ze de gespannen sfeer wilde doorbreken. Hoewel de situatie niet fijn was, ik was toch redelijk rustig. Het verbaasde me nu pas. Ik keek in de spiegel. Mijn oog was niet echt sexy. Ik moest lachen. "Ja, mijn oog is heel sexy." grapte ik droog. "Hoe is Alexis in een coma belandt?' vroeg ze bezorgd. "Wil je de korte of de lange versie horen?" zei ik serieus. Als ze koos voor de lange moest ik álles, maar ook álles vertellen. Anders zou Aimee het toch niet snappen. De korte versie was vrij simpel. Ik keek voor me uit en zag een aantal verpleegster voorbij lopen. Geen één kwam naar me toe. Nu wist ik nog niet hoe het met Alexis was.

    Aimee Beaugarde

    "Wil je de korte of de lange versie horen?" vroeg Dwayne serieus. Ik twijfelde even. 'Kies jij maar wat jij het fijnst vindt.' zei ik toen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    "Kies jij maar wat jij het fijnst vindt." zei ze. Ik twijfelde. "Ik ga voor de langere versie, alleen ben ik wel doodmoe." zuchtte ik. "Je moet even weten dat Chris, een loverboy, Alexis wilde hebben." mompelde ik. "Ik werd achtervolgd in de winkelstraat door Chris, hij wilde me vermoorden omdat hij van Alexis een hoer wilde maken, maar daar was ik niet mee eens. Ik zou er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren. Maar gelukkig kwamen Juléan én Alexis, Juléan had een gun. Gelukkig zijn we gevlucht naar het huis van de tante van Juléan. Daar kreeg Alexis een telefoontje. Ze moest zich overgeven, want Chris had haar ouders. Ze liep naar het strand, maar ik was er niet mee eens en ging achter haar aan. Al snel zag ik dat Juléan, Hailey en Alexis met Chris, Mike en Alex in gevecht waren. Mike en Alex zijn handlangers van Chris. Op een gegeven moment deed Amanuel ook mee. Hailey werd naar een standhuisje gebracht en verkracht door Chris, in dat huisje zat Amanuel ook vast gebonden. Alexis werd naar de kelder van het strandhuisje gebracht, ze kreeg zware drugs van Mike. Later heb ik Amanuel gered, daarna Hailey. Ik vocht met Chris, die later terug naar het strand rende. Ik viel in het gevecht door een luik, naar de kelder, daar was Alexis. Ik redde Alexis, maar ze was stoned van de drugs. Later was iedereen op het strand, Alexis moest hoesten, ze hoestte bloed op. Al snel kwam de politie en die voerde de jongens af, wij zijn in de ambulance gestapt en Juléan, Amanuel en Hailey zijn naar het huis van de tante van Juléan gegaan." ratelde ik aan één lang stuk door. Ik haalde diep adem. Ik moest mijn tranen weer inhouden, om het zo te vertellen was vreselijk. Ook Hailey zou er nog wel veel aan overhouden.

    Aimee Beaugarde

    Ik slikte even toen Dwayne klaar was. 'Ik ehm, ik weet niet wat ik moet zeggen,' zei ik. Omdat ik het ook echt niet wist. 'Wacht! Zei je nou dat Alexis onder de drugs zit?' 'Ja,' antwoordde Dwayne zacht. 'Maar daar kan je heel lang gevangenis straf voor krijgen op Sint Maarten!' Toen kreeg ik een idee. Ik schraapte me keel. 'Ehmm, misschien kan mijn vader jullie helpen? Hij is advocaat, en een behoorlijke goede ook. Hij heeft eerder van dit soort zaken gehad en die liepen allemaal goed af...' zei ik zacht. Ik hoopte dat Dwayne niet dacht dat ik een of ander verwend kind was omdat me vader advocaat was...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Paar uur later nu dan..? Ik wil ook weer meedoen...]

    Alexis
    Ik word wakker in een onbekende witte kamer, naast me hoor ik gepiep. Ik kijk naast me, en zie een hartmonitoor staan. Ik raak in paniek, maar hou snel op. Straks binden ze me nog vast aan dit bed ook. Ik keek om me heen, volgens mij lag ik in een ziekenhuis. Maar mijn hoofd deed zo pijn, dat ik amper kon denken.


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Ik ehm, ik weet niet wat ik moet zeggen." zei ik. "Wacht! Zei je nou dat Alexis onder de drugs zit?" riep ze. "Ja." antwoordde ik zacht. "Maar daar kan je heel lang gevangenis straf voor krijgen op Sint Maarten!" riep ze door de telefoon. "Ehmm, misschien kan mijn vader jullie helpen? Hij is advocaat, en een behoorlijke goede ook. Hij heeft eerder van dit soort zaken gehad en die liepen allemaal goed af." zei ze zachtjes. Mijn mond zakte open. Een paar minuten wist ik niks te zeggen. "Ik wist niet dat je daar gevangenisstraf voor kon krijgen!" riep ik. "Ook als ze het niet zelf gebuikt heeft, maar wanneer het haar gegeven is?" vroeg ik. Ik wachtte haar antwoord niet af. "Ze ligt nu in het ziekenhuis, als ze eruit is zal de politie haar wel opzoeken." mompelde ik, het was eigenlijk gewoon hard op denken. "Zou je aan je vader willen vragen of hij tijd heeft?" vroeg ik voorzichtig. Alexis in de gevangenis, ik moest er niet aan denken..

    Juléan Quinten Happle
    Als ik lekker in mijn bedje lig wordt er op de deur geklopt en open gedaan. Ik opende moeizaam en slaperig mijn ogen en zag Hailey in de deuropening staan. 'Ik ben bang, mag ik bij jou komen slapen?' vroeg ze zacht terwijl ze klappertande. Ik stond op em sloeg mijn warme hand over haar heen. Ik had alleen een jogging broek en een boxer aan ik hield niet van kleding op mijn bovenlichaam. Ik begeleide haar voorzichtig naar mijn bed en liet haar er voorzichtig in zakken. Zelf gingik aan de andere kant liggen zodat er een meter tussen ons zat. 'Rustig maar Hail, ze zijn gepakt en niemand kan je hier pijn doen er is hier heel veel beveiliging.' Kalmeer ik haar. Haar ogen stonden vol pijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Beaugarde

    "Zou je aan je vader willen vragen of hij tijd heeft?" 'Ik weet zeker dat hij tijd heeft. Hij belde gister dat hij zijn zaak in Mexico heeft afgerond. Mexico ligt vlakbij Sint Maarten dus het zou geen probleem moeten zijn om jullie te helpen.' zei ik, 'Oja en als je in Engeland bent aangekomen hoeven jullie je geen zorgen te maken om een slaapplaats. Er is genoeg ruimte in mijn huis,' zei ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nights
    Ik kroop voorzichtig in het bed van Juléan. Juléan was groot en sterk, ik voelde me veiliger bij hem dan in de woonkamer. 'Rustig maar Hail, ze zijn gepakt en niemand kan je hier pijn doen er is hier heel veel beveiliging,' zei Juléan. Ik knikte even. Ik twijfelde niet aan de beveiliging van de tante van Juléan. Alleen was ik bang dat er toch iets gebeurde. Ze konden vrij komen, en ik zou niet voor altijd hier in de villa van zijn tante blijven. Na een tijdje viel ik in slaap.

    [Zullen we naar de volgende ochtend gaan? Dan kan xZaynatic ook weer wat doen xd]