• Zegt ze net dat ik vanaf morgen weer om 9 uur naar bed moet omdat ik weer moet wennen aan de schooltijden ... Ik heb nog 1 week vakantie!!! En dan gaat ze me om 6uur/half 7 wakker maken :| sory hoor maar.....


    My heart is yours and so am I

    Haha, dat klinkt als mijn vader XD


    Life is hard and then we die

    Hehe, mijn moeder zei net ook al; "Ja, je gaat deze week wel wat eerder naar bed, om weer een beetje te wennen aan de schooltijden" (nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha ben ik niet de enige maar een week wennen?? :|


    My heart is yours and so am I

    Ik heb nog 2 week vakantie :9~ En ik denk dat ik de laatste week ook wel op tijd naar bed ga :'D


    -

    Dat is opzich best een goed idee. (nerd) Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, anders komt het echt niet goed :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik moet werken door de weeks dus ik moet al vroeg op haha.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ik heb nog 2 week vakantie :9~ En ik denk dat ik de laatste week ook wel op tijd naar bed ga :'D


    All this dampness is damp.

    mijn moeder laat me al een maand en een half leren elke dag omdat ik 2 herexames heb :Y) dat terwijl dit de laatste zomer met mijn vrienden is en toch mag ik hun nog niet zien als ik niet geleerd heb !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb nog twee weken en half vakantie :D
    En no way dat ik vroeger ga slapen + opstaan (A)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 23:17 ]


    Live life limitless.

    Gelijk heeft ze. Anders is het echt een klap voor je lichaam als je ineens je ritme zo moet veranderen. Begin desnoods met 10 uur/half 11 en dan elke dag een halfuur vroeger ofzo. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nog maar één week vakantie, ik heb er nog twee :9~
    en tijdens school ga ik meestal rond 1-2 uur slapen, dus ja :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb nog 2 weken vakantie :9~
    Ghehe sorry, dat was een kutopmerking. Maar vraag anders aan je moeder of je het ritme langzaamaan weer mar opbouwen? Dus niet meteen morgen al 9 uur maar 10/11 uur ofzo? Idunno. (:

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, dat klinkt als mijn vader XD


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik heb nog dríe weken vakantie:9~ maar ik vind het wel wijs van je moeder anders is het heel moeilijk om je ritme weer op te pakken als je naar school moet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Genius schreef:
    Ik heb nog 2 week vakantie :9~ En ik denk dat ik de laatste week ook wel op tijd naar bed ga :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.