• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Aimee Beaugarde

    Toen ik Dwayne had gesmst dat me vader zou helpen, liet ik me op me bed vallen. Ik hoopte echt dat het goed zou komen met Dwayne en zijn vrienden. Één van de redenen dat ik graag met hun mee wilde op wereldreis was dat zij me nog niet echt kenden. Alleen Dwayne een heel klein beetje. Ze wisten niet dat ik behoorlijk rijk was en hoe ik er uit zag. Ze hadden alleen aan me profielfoto van twitter kunnen zien hoe ik er uit zag. Ik had alleen het idee dat Dwayne nu wel het idee kreeg dat ik rijk was, doordat ik hem had verteld dat mijn vader advocaat en was en mijn huis groot genoeg was voor hem en zijn vrienden. Maar dat maakte niet uit, want hij had me meegevraagd voordat hij het wist. Ik had genoeg jongens gedated die me alleen leuk vonden omdat ik veel geld had en hoe ik er uit zag. Alleen Justin was niet zo geweest. Maar helaas was hij er niet meer. Ik voelde tranen opkomen maar knipperde ze snel weg.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nighst
    'Ik zal je met mijn leven beschermen. Dat beloof ik je,' zei hij lief. Ik glimlachte even. 'Dankje,' zei ik zacht. Langzaam kwam ik overeind. Mijn rug deed nog steeds pijn, maar al een heel stuk minder. Dankzij Juléan. 'Zullen we naar beneden gaan?' vroeg ik aan hem.

    Dwayne George Robinson.
    Ik liep zachtjes met Alexis door het ziekenhuis, ineens kwam er een agent naar ons toe. "Mag ik jou een aantal vragen stellen?" vroeg hij dwingend. "Nee, dat kan niet." zei ik en liep verder. Het miste waar ik nu zin in had was de politie.

    [To late -_-]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:57 ]


    El Diablo.

    Juléan Quinten Happle
    Ik knik. 'Ja is goed.' Zeg ik met een glimlach. Ik duw haar weer naar binnen. 'Niet doen de koorstjes mogen niet breken anders is er een kans op een litteken. Ik liep naar de zijkant van haar bed en tilde haar op. Wel zodat haar rug echt bleef. Ik liep met haar naar beneden en zette haar goed neer op de stoel. Tantes kok was al klaar blijkbaar en ik goot verse jus d'orange in haar glas. Ik liet een croissantje op haar bord glijden. 'Door die zalf kalmeerd je huid en laat je bloed het korstje maken inplaats van cement dat het dus een litteken wordt. Als je hè buigt kunnen de korstjes breken kunnen het litteken worden omdat het zalfje nu is uitgewerkt.' Leg ik haar even duidelijk uit.

    Jason || Cops
    Ik zucht altijd moelijk. Ik ben groter en sterker dan de jongen en ga voor de rolstoel staan. Ik stop hem en buig naar Dwayne toe. 'Ik wil mevrouw lopez even spreken.' Grom ik naar hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Ik legde de foto van Lativa - zijn zusje (: - weg en besloot om te gaan ontbijten. Ik liep de trap af. Ik belande in een grote kamer waar ik Juléan en Hailey aan tafel zag zitten. 'Goedemorgen' Zeg ik vriendelijk, maar zacht en neem plaats aan de overkant van Hailey en Juléan. Ik keek met grote ogen naar het eten. Dít had ik dus echt nooit durven dromen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dwayne George Robinson.
    Hij was groot en een agent, maar nu kon hij schijt krijgen. "Ik wil mevrouw lopez even spreken." gromde hij naar me. "Mevrouw Lopez komt net uit het ziekenhuis en ze weet niks meer, ze weet niet eens waar ze is!" riep ik zo hard dat een aantal verpleegsters naar me keken. De man bleef voor de rolstoel staan.

    [Even moeilijk doen. XD]

    [ Doe je best! :] heeft Alexis ammusement! xD]


    El Diablo.

    Hailey Jane Nighst
    'Door die zalf kalmeerd je huid en laat je bloed het korstje maken inplaats van cement dat het dus een litteken wordt. Als je hè buigt kunnen de korstjes breken kunnen het litteken worden omdat het zalfje nu is uitgewerkt,' zei Juléan. Ik knikte. Nu mocht ik dus ook al niet meer mijn rug bewegen. Ik bedankt de kok voor het geweldige ontbijt. Het zag er zo lekker uit. Ik had best wel honger. 'Hee,' begroette ik Amanuel met een kleine glimlach. Ik nam een hap van mijn croissantje en wiebelde wat met mijn voeten.

    [Ik ga slapen, doeei x]

    Dwayne George Robinson.
    De agent reageerde even niet dus ik pakte snel mijn BlackBerry, een sms van Aimee:
    Goed nieuws! Me vader gaat jullie helpen! Je moet alleen weten dat jullie allemaal je eigen kant van het verhaal moet vertellen, maar dan ook allemaal. Ook Hailey en Alexis, dan kan hij jullie het beste helpen. Weet je al meer over Alexis' haar situatie? x Aimee
    Nice! Ze kon ons helpen. Ik sms'te snel terug:
    Dankjewel! Nice! Dat verhaal vertellen wordt lastig.. Alexis heeft geheugenverlies. En ik heb nu problemen met een agent, maar ik red me wel. Gr. Dwayne.
    Ik liet mijn BlackBerry in mijn zak glijden en wendde me weer tot de agent.

    [Ik moet gaan, er komen geen reacties meer.]

    [ik ga ook a. morgen zelfde tijd iedereen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Ik kijk naar Amanuel die binnenkomt. 'He.' Zeg ik met een glimlach. Ik zie hem met open mond naar al het eten kijken. Toen pas knapte het. Sommige mensen hadden niet zulk soort eten of zoveel. Weer schaamde ik me. Ik schaamde me dat ik zo rijk was. Mijn vader was gewoon een van de fucking rijkste mensen op aarde. Hij had miljarden als hij failliet zou gaan zou de hele wereld dat ook worden. Mijn hele familie was succesvol in de zakenwereld net als ik. Ik had ook oliebronnen en diamant mijnen. Ik had zin om mezelf te slaan, maar dat deed ik maar niet aan tafel. Ik keek naar Hailey die lekker zat te eten. 'Hail... Ik moet je wat vertellen. Iets wat je niet weet.' Zeg ik dan maar waardoor ze opkeek. Ik slikte en keek naar Amanuel die knikte en me dus ook begreep.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    'Hail... Ik moet je wat vertellen. Iets wat je niet weet,' begon Juléan opeens. Ik slikte even. Wat zou het zijn? Niet iets over Chris, of Alex. Geen slecht nieuws, alsjeblieft niet. 'Wat dan?' vroeg ik geschrokken. Er waren momenteel zoveel dingen die er konden zijn, maar ik vroeg me af of ik het wel wilde weten.

    Juléan Quinten Happle
    Ze slikt en krijgt paniek in haar ogen. 'Het is niets erg.' Zeg ik kalmerend. Ik glimlach naar haar en kijk even naar mijn schoenen en kijk weer richting Hailey. 'Ik... Ik ben rijk.' Flap ik er dan uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    'Het is niets erg,' Stelde Juléan mij gerust. Ik zuchtte opgelucht. Wat kon het dan zijn? 'Ik... Ik ben rijk,' zei hij toen. Mijn mond viel zowat open. 'Wat?..' mompelde ik. Hoe kon dat? Ik was vaker bij hem thuis geweest, en het was niet echt bijzonder groot of zo. 'Hoe?.. Waarom heb je niks gezegd?' vroeg ik toen. Ik geloofde Juléan wel. Maar waarom loog hij tegen me? Hij had het me gewoon kunnen vertellen.