• Ik wil hier graag één van mijn story's tonen. Ik ben deze dagen in een schrijfbui, voornamelijk voor deze story. Ik schrijf niet omdat ik abo's/reacties wil (ik schrijf omdat ik dat leuk vind), maar ik wil deze story wel even tonen, zodat jullie weten dat hij er ís. Want als er iemand de story leuk vind, zou het jammer zijn dat deze persoon het niet heeft gelezen omdat die gewoon niet wist dat de story bestaat. Begrijp je ongeveer wat ik bedoel?

    Op het eerste zicht lijkt dit weer zo'n cliché lovestory. Ja, het hoofdpersonage is een meisje dat verliefd wordt en heel wat moeilijkheden zal moeten doorstaan. Maar - en dat vind ik persoonlijk - bepaalde elementen onderscheiden deze story van de andere, waardoor hij origineel is.





    Inleiding:
    "Mayli (spreek je uit als M-aa-j-l-ie) woont bij haar grootvader en grootmoeder. Ze heeft het er best wel goed, haar grootouders zijn twee hartelijke mensen die enorm veel om haar geven. Toch is er nog een plek in haar hart dat nooit voldaan is. Haar grootouders lossen geen woord over de dood van haar ouders. Wanneer plots een geheimzinnige man met een meterslange baard in haar woonkamer tevoorschijn komt, komt ze de gebeurtenis in verband met haar ouders te weten. Realiteit lijkt zijn identiteit te verliezen. Ze wordt meegesleurd naar een wereld vol magie, en ook liefde zal haar bijstaan."


    Stukje uit het verhaal:

    'Je ouders zijn gedood door een machtige tovenaar die zijn talenten misbruikte, namelijk Voldemort. Deze man heeft ook je broer geprobeert te vermoorden.' Nog voor Perkamentus verder kon praten, onderbrak ik hem. 'Ik heb een broer?!' Riep ik verbaasd met een uitdrukking van geluk op mijn gezicht. 'Inderdaad. Harry Potter genaamd. Jij hebt erg veel geluk gehad, je was op de dag dat je ouders vermoord werden bij één van hun beste vrienden, Sirius Black. Harry, je tweelingbroer, was bij je ouders. Vandaar dat jij en je broer werden gescheiden van elkaar, Voldemort denkt dat je ouders één kind hebben, hij zal er alles aan doen om ook hem op zijn eind te brengen. Daarom dat Harry naar zijn nonkel en tante werd gebracht en jij naar het weeshuis, waar we geluk hebben gehad dat deze twee vriendelijke mensen je hebben geadopteerd. Als Voldemort wist dat jij Harry's tweelingzus bent, zal hij ook jou willen vermoorden.'


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dude, eindelijk eens een HP story! Ik ga lezen. :3


    All this dampness is damp.

    Ik ga hem lezen!


    Live life limitless.