• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Mijn handen werden strak aan de muur vastgebonden waardoor ik geen kant op kon. Vanaf hier kon ik alles horen wat er werd gezegd, maar dat was geen pretje. Door het horen van de geluiden en het gepraat, wist ik wat ze deden en waar ze stonden. Alleen ik kon niets doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja.]
    Chris || Loverboy
    Ik ging bij haar kut zitten en zette de vibrator aan. Ik zette heb bij haar clitoris en ze begon te trillen en te kronkelen. Ook een kreun verliet haar mond. Ze wou klaarkomen tot ik iets zei. 'Ik verbied je klaar te komen anders komt meneer Zweep weer.' zei ik sadistisch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    'Ik verbied je klaar te komen anders komt meneer Zweep weer,' wat een eikel. Ik kon dat niet stoppen, of tegenhouden. En dat wist hij ook. Al wilde ik niet weer geslagen worden met de zweep, het kon niet anders. Al wist ik dat ik daarna volledig zou instorten. Wanneer was deze nachtmerrie voorbij? Ik voelde dat ik klaarkwam.

    [Ja maar een van de 2 jongens heeft camille gepakt, en nu heeft Mike alexis weer.]
    Alexis
    Ik val ook op de grond, en de zwarte vlekken worden steeds groter. 'Vuile slet' hoor ik Mike zeggen. En ik word omhoog getrokken, ik voel alleen hoe ik (waarschijnlijk in Mike's) armen lig. En dan val ik flauw.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:02 ]


    El Diablo.

    Alex I Loverboy

    Ineens vloog er een steentje tegen mijn mes waardoor die op de grond viel. Ik keek boos en op en zag dat Juléan allerlei kungfu bewegingen deed. Uiteindelijk lagen alle jongens behalve ik op een hoopje. Ik duwde Camille op de grond en dook op Juléan af en probeerde hem te slaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oke, dus ik moet naar mijn oma en dan in het bejaardenhuis gaan zingen. Lekker dan. Wat zijn moeders toch ***** ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ ik moet gaan ben er morge weeer mag er niet meer op :( en anders kom ik vanavond dan ga ik op iphone ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [okee doeii. Hoe gaan we het vanaf morgen eigenlijk doen? Want dan begint school enzo weer en is niet iedereen meer tegelijk online... kunnen we niet afspreken ofso dat we 's avond rond een bepaalde tijd of in het weekend dit doen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat is misschien wel handig ja :3]

    [ half 8 savonds???]


    El Diablo.

    [Ik vind alles goed xd]

    Chris || Loverboy
    Ze kwam klaar maar ik had dat verwacht. Ze hoopte dat de vibrator weg zou gaan maar ik zette hem op de hoogste stand en duwde hem hard tegen haar clit. Ik grijnsde dit was super gevoelig nu. 'Even een strafje bedenken. Ik kan je natuurlijk anaal nemen maar op z'n hondjes is ook leuk. We doen wel gewoon omdat je nog nieuw bent in deze wereld.' Als ze voor de tweede keer klaarkomt voel ik en ik voel dat ze nat is. Ik doe twee vingers in haar natte kut e masseer haar clit. Ze kreunt. Ze was geil dat kon in van haar gezicht aflezen. Ik stopte nog een vinger erin en ik zag dat het pijnde deed. Toen ik ook mijn pink erbij deed kermde ze een beetje. Jep dat kon pijn doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik vind rond half 8 wel goed, ben alleen op maandag en donderdag er rond half 9 omdat ik dan trainen heb]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nights
    Blijkbaar wist hij op de een of andere manier dat ik die zweep niet aan zou kunnen. Maar als ik had geweten wat hij dan deed, had ik toch liever de zweep. Ik kermde van de pijn. Maar het waren meer de dingen die zich tegelijk afspeelde. Mijn vrienden, op het strand. Ik die hier verkracht werd, en niemand die iets kon doen. Welcome to hell.

    Chris || Loverboy
    Ik grijnsde en liet haar de laatste keer komen. Ik liet mijn hand uit haar vagina komen en plaatste mijn penis die dikker was dan mijn hand voor haar vagina liggen. Meisjes vonden het altijd lekker als ik ze neukte omdat zijn geslachtsdeel lang en dik was nik duwde hem er langzaam in en ik hoorde haar kermen.

    Juléan Quinten Happle
    Opeens sprong Alex op me af. Ik ontweek hem maar kreeg een vuist in mijn gezicht. Ik gooide hem over mijn schouder en nam hem in de houdgreep ik kon zo zijn arm breken.


    I'm finally back, Finally after a Year break