• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    [Too late.]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:33 ]

    [byee!!]


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    Ik zat achter in de Ambulance en we reden weg. Ik was extreem bezorgd om Alexis. Vaak is de eerste keer drugs altijd foute boel. De meeste lichamen vinden die vieze troep niet fijn. "Alexis.." zei ik zachtjes. "Hou vol, alles komt goed." mompelde en ik wreef over haar wang. "Komt het goed, mevrouw?" vroeg ik aan de verpleegster die druk bezig was met allemaal infusen voor Alexis.

    [ Ik ge even hoofdstuk schrijven, er is weinig wat ik kan doen nu sinds ik in coma lig.]


    El Diablo.

    Aimee Beaugarde

    Ik werd wakker door een raar gevoel. Alsof er iets helemaal mis was. Ik ging overeind zitten en zag dat James nog steeds sliep en rustig ademhaalde. Ik pakte mijn Blackberry maar ik had geen verontrustende berichtjes. Ik ging weer liggen en probeerde in slaap te vallen maar dat nare gevoel bleef. Ik twijfelde even. Misschien was er iets mis gegaan op Sint Maarten. Ik pakte mijn mobiel weer en verstuurde een tweet naar Dwayne.
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne is everything okay over there? I woke up with this weird feeling that something isn't right
    Ik legde mijn Blackberry weer weg en liet me achterover zakken op het bed. Het nare gevoel ging maar niet weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne George Robinson.
    Mijn BlackBerry piepte. Een nieuwe tweet:
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne is everything okay over there? I woke up with this weird feeling that something isn't right.
    Huh? Ze heeft gelijk.. Ik twijfelde, zal ik het haar vertellen?
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Your feeling is good. It is completely wrong here. Two of the girls were raped, one are in a coma. I have fought and a now have I a blue eye. Furthermore, it's all good. We'll get to you. Maybe with some delay.
    Ik stuurde het in twee tweets anders zou het niet passen.

    [Ik ga, tot morgen. Rond zeven uur, half acht komt iedereen online?]

    [ ik heb trainen van kwart over 6 tot 8 dus ik ben er pas rond half 9]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [okay nevermind ik ga ws niet trainen want heb volgende week toetsweek :s dus het kan wel zijn dat ik dan laat reageer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aimee Beaugarde

    Ik lag nog steeds voor me uit te staren toen ik een bliepje hoorde.
    @ThisIsDwayne: @mynameisAimee: Your feeling is good. It is completely wrong here. Two of the girls were raped, one are in a coma. I have fought and a now have I a blue eye. Furthermore, it's all good. We'll get to you. Maybe with some delay.
    Mijn mond viel open toen ik dat las. Ik had geen idee wat ik moest antwoordden en legde mijn Blackberry weer weg. Ik staarde weer voor me uit. Na een hele lange tijd wat wel eeuwen leek viel ik toch weer in slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alexis komt in de gevangenis want Drugs is verboden daar staat een aantal jaar op. Ik Janny weten me nichtje LovingLoser is daar geboren..]
    Juléan Quinten Happle
    Alles gaat razend snel Dwayne loopt naar het huisje. Ik wou mee maar kon niet want ik moest Alex vasthouden gelukkig kwam Hailey eruit gelopen helemaal betraand ik keek haar medelevend aan en hield Alex strakker vast na een tijdje kwam de politie en gaf ik Alex mee, niet dat ze lang vas zouden zitten hun bende leden zoude ze bevrijden. Ik begeleide de rest die hieer nog was mee naar huis en iedereen ging slapen, Hailey die nog steeds aan het huilen was lag op de bank. Ik zag bloed door haar T shirt heen en deed die ophoog waardoor ik geslagen werd. 'Ik ga je rug behandelen anders krijg je ergere litekens ik kan ze bijna onzichtbaar maken.' Zeg ik met een glimlach. Ik trek weer haar shirt omhoog en doe het BH clipje uit elkaar. Een koud zalfje smeer ik over haar rug ze zucht opgelucht. Ik pakt was verband en doe het op haar rug. 'Een stuk beter toch?' Zeg ik zacht tegen haar. 'Slaap lekker.' Vervolg ik nadat ik haar BH bandje weer dichtgedaan had en haar shirt naar beneden deed. Ik liep naar mijn kamer en ging in mijn twee persoons bed liggen. Eindelijk rust.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, ik snap je drugs zijn verboden. Maar het is haar gegeven. Ze heeft het niet zelf gebruikt. Ze gaan haar eerst behandelen, daarna zien we wel verder. Een eeuwige gevangenisstraf heeft geen zin. Dan kan ze toch niks.]

    Dwayne George Robinson.
    Shit! Normaal had Aimee allang terug getweet. Ik heb haar bang gemaakt, ze haat me. Ze wil niet meer mee. Mijn hele hoofd stond op zijn kop.. Ik liet me achterover zakken in de stoel en keek naar Alexis. Vreselijk. Ik moest moeite doen om mijn tranen binnen te houden. Ik ben dan wel een jongen, maar jongens hebben ook gevoelens. Op dit soort momenten kon ik er niet tegen. Zo'n mooi meisje, in coma, in een ambulance.

    [maybe kunnen we doen dat Aimee's vader advocaat is en dat Alexis in proces moet en dat Aimee haar vader vraagt of hij wil helpen :)?]

    Aimee Beaugarde

    Langzaam aan werd ik wakker. Toen ik naar buiten keek zag ik dat het al licht begon te worden. James lag nog steeds te slapen. Toen bedacht ik me ineens dat ik Dwayne nog niet had geantwoord.
    @mynameisAimee: @ThisIsDwayne that's awful! I hope everything is gonna be okay! If you need someone to talk to you can just call me x
    Ik verstuurde mijn tweet en stuurde Dwayne daarna een DM
    Seriously, if you need someone to talk to you can just call me. Here's my number 0632256782
    Ik legde mijn mobiel weer weg en liep naar me inloopkast. Daar pakte ik mijn joggingskleren en trok ze snel aan. Ik pakte me iPod en deed me oortjes in. Zo stil mogelijk liep ik de kamer uit om James niet wakker te maken. Beneden aangekomen deed ik de voordeur open en liep naar buiten. Het was nog best wel vroeg maar dat kon me niks schelen. Ik kan toch niet meer slapen. Misschien lukte het nu om Sint Maarten uit me hoofd te zetten. Ik zette me iPod+timer aan en begon te rennen richting Hyde Park. Dat vond ik het leukste aan mijn huis. Niet omdat het groot was en ik een eigen badkamer had maar dat het aan Hyde Park grensde. Één van de grootste parken in London. Ik rende de route de ik altijd rende. Toen ik op me timer keek zag ik dat ik me record met 2 minuten had verbeterd. Normaal zou ik daar blij meegeweest zijn maar nu niet. Ik maakte me nog steeds zorgen over Dwayne en zijn vrienden.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga voor Aimee's idee >_<]


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Zachtjes huilen lag ik op de bank. Juléan deed mijn shirtje omhoog om me te helpen, maar zelf dacht ik natuurlijk meteen dat hij andere bedoelingen had en gaf hem een klap. 'Ik ga je rug behandelen anders krijg je ergere litekens ik kan ze bijna onzichtbaar maken,' zei hij met een glimlach. Na even twijfelen knikte ik voor toestemming. Ik wilde geen littekens van die verdomde zweepslagen. Hij smeerde een koud zalfje op mijn rug en ik zuchtte opgelucht. Dat was beter. Hij deed verband om mijn rug heen en ging nu zelf slapen. Ik zuchtte diep. Ik was bang. Bang dat ze toch weer vrij zouden komen, en me weer iets aan zouden doen. Ik wilde niet alleen op de bank liggen. Ik kon niet naar Alexis, die was naar het ziekenhuis gebracht. Ik stond met moeite op en liep naar Juléan's kamer. 'Ik ben bang, mag ik bij jou komen slapen?' vroeg ik zacht aan hem. Ik wilde hoe dan ook niet alleen zijn.