• -Oké dit word een lange zit voor de lezers./ zeuralert.-

    4 dagen geleden heb ik een jongen ontmoet op het internet. We gingen gewoon chatten en al snel bleek het dat we met ongeveer dezelfde problemen hadden, zijn vriendin ging vreemd en ik werd gebruikt. We toverden beiden weer een lach op elkaars gezicht. We praatte de hele dag door en steeds kwamen meer vergelijkingen ter plaatsen. Op het punt na dat hij van het andere geslacht is en 3 jaar ouder, ging het steeds beter en ik begon hem leuk te vinden. Nu vandaag zaten we als gewoonlijk weer te chatten een vriendin van mij kwam, lachen natuurlijk. (zij weet dat ik hem leuk vind) nu vanmiddag/vanavond was zij dus weg en waren we aan het praten en we maakten grapjes en toen werd het serieus. In een soort van andere woorden zei hij dus een beetje dat hij me leuk vind en later vanavond , is hij weer eens egoïstische grapjes aan het maken. Omdat hij zo "geweldig" is was ik verliefd en ik grapte mee dat hij me ook heel leuk vond natuurlijk! De woorden die hij sprak waren 'Ik vind je heel erg leuk alleen ik voel niks door mijn ex die me gebroken heeft'
    Nu heb ik best wel een gemengd gevoel, but life sucks!


    Dankjewel, voor iedereen die dit heeft gelezen.
    Geef je mening als je wilt!


    Firm believer of all that is magic

    Nou, dat is best wel hard van hem.
    Hij moet gewoon zijn ex aan de kant zetten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou me dan eigenlijk awkward voelen -Maar das om het feit dat een jongen mij dan leuk vind o-O vind dat vaag..-

    Maar buiten dat. Zou ik me eigenlijk best vrolijk daardoor voelen ;D
    Want hij zei 'Ik vind je heel erg leuk' ook al voelt hij niks door zijn ex.. hij heeft het gezegd.. Lijkt beetje tegenspraak wat hij doet.. Of het eerste gedeelte liegt hij.. of het tweede -ik hoop heel hard voor jou het tweede-


    --

    Ok ik zag dus 4 dagen.. Dat is al helemaal vaag..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    That's awkward.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jeetje, wat een debiel. Ik bedoel, hoe kan hij je dan leuk vinden als hij toch niks voelt door z'n ex?! Als ik jou was zou ik hem uit mijn hoofd zetten want ik denk niet dat het echt een goeie jongen is. Want waarom zou hij eerst zo lief en aardig doen en nu opeens zoiets zeggen? Tenminste, zo denk ik er over


    Physics is awesome

    Eh, tsja, je kent elkaar ook nog maar vier dagen? Is dat niet, eh, logisch? Komt misschien nog wel ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ow...
    Geef het wat tijd, -4dagen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik jou was zou ik uitkijken.
    Ik wil je droombel niet kapot prikken, maar jongen+internet+4 dagen waarna hij al zegt dat hij je leuk vind, lijkt in mijn ogen op een gebeurtenis waar je jezelf niet in wil bevinden. Aangezien het allemaal een beetje heel toevallig is dat jullie dezelfde problemen hebben.
    Nogmaals, ik wil niks verpesten. Ik wil gewoon dat je goed uitkijkt, men waarschuwt niet voor niets voor zo'n types op het internet.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:25 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Internet... Een betrouwbare jongen... Verliefd...
    Sorry, maar die drie dingen passen niet in één rijtje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kent hem nog maar 4 dagen en nog via de chat ook. Gewoon nog wat langer met elkaar omgaan, dan komt alles goed.


    Happy Birthday my Potter!

    LaJoie schreef:
    Eh, tsja, je kent elkaar ook nog maar vier dagen? Is dat niet, eh, logisch? Komt misschien nog wel ;]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Cherokees schreef:
    Internet... Een betrouwbare jongen... Verliefd...
    Sorry, maar die drie dingen passen niet in één rijtje.

    Die dingen kunnen zéker en vast wel, maar vier dagen is gewoon te kort om te zeggen dat je verliefd bent. Noem het interesse.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat LaJoie zegt.
    Ik zou niet al te hard van stapel gaan lopen. Er is een groot verschil tussen verliefd zijn, iemand interessant vinden en een steunpilaar vinden om bepaalde dingen in je leven mee te delen/verwerken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Na vier dagen ken je elkaar ook nog niet echt, om dan te zeggen dat je verliefd bent..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Na vier dagen ken je elkaar ook nog niet echt, om dan te zeggen dat je verliefd bent..


    26 - 02 - '16

    Verliefd? Je bent 13 en kent hem 4 dagen, via het internet?
    Ik zie overigens ook absoluut niet in waarom mensen hier die jongen een eikel noemen, maar goed.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.