• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    [JAAAH!!! xd]


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Ik weet zeker dat hij tijd heeft. Hij belde gister dat hij zijn zaak in Mexico heeft afgerond. Mexico ligt vlakbij Sint Maarten dus het zou geen probleem moeten zijn om jullie te helpen." zei ze met een iets vrolijkere stem. "Oja en als je in Engeland bent aangekomen hoeven jullie je geen zorgen te maken om een slaapplaats. Er is genoeg ruimte in mijn huis." mompelde ze er direct achteraan. Zou zij ook rijk zijn.. net als Juléan. "Oke, dankjewel!" riep ik iets vrolijker. Ik keek voor me, er kwam een verpleegster op me aflopen. "Ik moet gaan, Aimee." groette ik en hing op. De verpleegster vertelde me dat ik bij Alexis mocht gaan kijken. Ik sprong op en liep direct achter haar aan. Ik de kamer aangekomen zag ik Alexis in het bed liggen, ze had haar ogen open. Zachtjes liep ik naar het bed toe, ik pakte een stoel en ging ernaast zitten. "Gaat het, Alexis?" vroeg ik fluisterd en keek naar haar ogen. Je kon het verdriet en de pijn er in zien..

    Alexis

    "Gaat het, Alexis?" vroeg de jongen voor me. 'Wie is Alexis' vroeg ik, hij keek me nu geschrokken aan, 'en wie ben jij?' vroeg ik verward. Ik meen het, ik wist niks meer. Wat nu, ik ben mijn hersens kwijt!


    El Diablo.

    Dwayne George Robinson.
    "Wie is Alexis?" vroeg ze. Ik keek even geschrokken. "En wie ben jij?' vroeg ze verward. "Damn.." mompelde ik. Niet dit, alsjeblieft! Ik had het slechtste voorgesteld, maar niet dit! Ik liet me op de stoel terug zakken. "Jij bent Alexis. En ik ben Dwayne." mompelde ik zacht. "Alexis Roselynn Lopez." prevelde ik.

    Aimee Beaugarde

    "Oke, dankjewel!' zei Dwayne wat vrolijker, 'Ik moet gaan, Aimee.' zei hij daarna. Ik zei ook doei en toen hing hij op. Ik merkte dat ik nog steeds in me sportkleren stond. Eerst maar douchen, dan kon ik tegelijk nadenken wat ik tegen me vader kon zeggen. Ik draaide me om en zag James naar me kijken. 'Alles goed?' vroeg hij bezorgd. 'Er zijn wat problemen met Dwayne en zijn vrienden. Ik ga eerst even douchen en dan bel ik me vader. Daarna leg ik het wel uit'. Zonder op een antwoord te wachten pakte ik schone kleren en liep de badkamer in. Toen ik klaar was met douchen deed ik een handdoek om me haar en belde me vader. 'Hi, darling,' zei hij. 'Hi dad,' antwoordde ik, 'Ehm een paar vrienden van mij zitten op de problemen in Sint-Maarten. Twee meisjes zijn ehm,' ik slikte even, 'verkracht en een van hun is ook gedrogeerd en ligt nu in het ziekenhuis. De kans is groot dat er een proces komt. Zou jij ze alsjeblieft willen helpen?' Mijn vader zweeg even, 'tuurlijk help ik ze lieverd. Ik annuleer gelijk mijn vlucht naar Engeland en probeer een te regelen voor Sint Maarten. Ik sms je wel als ik weet hoelaat ik er ben.' 'Dankje pap.' 'Ik moet nu ophangen liefje, doei en doe de groeten aan James.' 'Doe ik pap, doei.' Me vader hing op. Ik was blij dat me vader ging helpen. Hij had een hekel aan het soort typen dat drugs verhandelden en meisjes verkrachten. Vooral nadat gedoe met Justin en die jongens... Ik schudde me hoofd. Niet aan denken, daar word je alleen maar depressief van, dacht ik. Ik besloot Dwayne te sms'en
    Goed nieuws! Me vader gaat jullie helpen! Je moet alleen weten dat jullie allemaal je eigen kant van het verhaal moet vertellen, maar dan ook allemaal. Ook Hailey en Alexis, dan kan hij jullie het beste helpen. Weet je al meer over Alexis' haar situatie? x Aimee


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis

    Ik hoest, en kijk dus 'Dwayne' aan. Hij kijkt me aan, alsof er iets ergs is gebeurd. 'Waar ben ik?' vraag ik. Ik meen het, ik raak straks echt in paniek.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:19 ]


    El Diablo.

    [Oké het is dus ochtend.]
    Juléan Quinten Happle
    Ik voelde hoe het licht op mijn oogleden scheen ik kreunde even want ik wou niet wakker worden en draaide me om. Ik voelde opeens een warm lichaam tegen me aan en mijn ogen sprongen open. Hailey. Ze was naar me toe gerold want ik lag nog ik mijn helft. Ik glimlachte en sloot mijn ogen weer net alsof ik weer sliep.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    Gapend werd ik wakker. Ik was nog steeds moe. Maar het ergste was, dat ik voor een seconden dacht dat alles van gisteravond een nachtmerrie was. Maar dat was het niet. Mijn rug deed nog steeds pijn, en ik voelde me nog steeds ellendig. Ik keek naar Juléan. Ik lag dicht tegen hem aan. Hij lag nog op zijn helft, dus blijkbaar was ik tegen hem aan gerold. Ik rolde weer terug naar mijn kant. Ik wilde even niet meer op die manier tegen jongens aan kijken. Ik bleef liggen en staarde naar het plafond.

    Dwayne George Robinson.
    "Waar ben ik?" vroeg ze. Ik merkte dat ze het hier niet fijn vond. "Je bent in het ziekenhuis, alles komt goed." stelde ik haar gerust.

    Juléan Quinten Happle
    Ik voelde de warmte van haar lichaam vertrekken en ik opende langzaam met mijn ogen. Ik keek naar haar. Pijn verdriet stond in haar ogen. Ik pakte haar hand. 'Rustig maar ik beloof dat het nooit meer zal gebeuren.' Zei ik zacht. Ik begreep haar wel. Mijn hart ging aan dingelen toen Chris Hailey meenam en vooral door de woorden van Alex. Ik slinkte even en keek toen weer naar Hailey. Ze was zo beschadigd...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik wist nog steeds niks, maar dit zal wel even zo blijven. Opeens kwam er een zuster binnen, 'Je mag naar huis, maar wel in een rolstoel vanwege je voet' zei ze. Dwayne kreeg een lach op zijn gezicht. Ik snapte er nog steeds niks van maarja. Dwayne ging even uit de kamer zodat ik me om kon kleden. Toen ik klaar was kwam de zuster weer. 'Je moet wel om de 2 dagen langskomen voor controle' zei ze, en toen kwam Dwayne met een rolstoel. Ik ging er in zitten en werd voorruit geduwd. Ik zag wel wat er gebeurde.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nighst
    Juléan was dus ook wakker. Voorzichtig pakte hij mijn hand. Ik zag hoe graag hij het verdriet van me weg wilde nemen. Alleen zou dat niet gaan. 'Rustig maar ik beloof dat het nooit meer zal gebeuren,' zei hij zacht. Zulke woorden had ik nodig. Ik wilde dat het nooit meer zou gebeuren. En Juléan had het me zo juist beloofd. 'Beloofd?' herhaalde ik voor de zekerheid. Ik vertrouwde Juléan momenteel het meeste van iedereen. Hij was altijd al lief voor me geweest. Voor het hele voorval, vond ik hem echt heel leuk. Maar nu, nu wist ik niet of ik ooit nog wel van een jongen kon houden.

    dubbelpost -,-

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:47 ]

    [I'm THE Cops xD]
    Jason || PoliceMan
    Ik hoorde dat Alexis naar huis mocht en beende naar het meisje in de rolstoel. 'Mag ik jou een aantal vragen stellen?' vroeg ik een beetje dwingend. Ze had drugs gebruikt en dat was een misdrijf in mijn land. Ik zou een leugendetector aan haar pols zetten. Dat zou geen pijn doen..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juléan Quinten Happle
    'Beloofd?' Vroeg ze met een beschadigde stem. Je kon zien dat ze het moeilijk vond. 'Ik zal je met mijn leven beschermen. Dat beloof ik je.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik begreep haar ze had tijd nodig. Ik wist nie eens of ze me ooit KON lief hebben. Of een andere jongen ze was hierdoor zo erg beschadigd.


    I'm finally back, Finally after a Year break