• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Alexis

    Ik werd wakker in een kelder, en er zat verband om mijn voet. Ik hoeste, het was koud en ik was volgens mij ziek. Opeens kwam Mike de kamer binnen met een koffertje. Ik hoestte, ik mocht hem geen moment uit het oog verliezen. Hij deed de koffer open en er zaten spuiten, pillen en buisjes met vloeistof in. Drugs. Hij haalde er een spuit uit, en kwam dreigend op mij aflopen. 'Dit laat je al je problemen vergeten' zei hij, en stak de spuit in mijn arm. Het deed pijn en ik wou gillen, maar er kwam geen geluid meer uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:01 ]


    El Diablo.

    xZaynatic schreef:
    Alexis

    Ik werd wakker in een kelder, en er zat verband om mijn voet. Ik hoeste, het was koud en ik was volgens mij ziek. Opeens kwam Alex de kamer binnen met een koffertje. Ik hoestte, ik mocht hem geen moment uit het oog verliezen. Hij deed de koffer open en er zaten spuiten, pillen en buisjes met vloeistof in. Drugs. Hij haalde er een spuit uit, en kwam dreigend op mij aflopen. 'Dit laat je al je problemen vergeten' zei hij, en stak de spuit in mijn arm. Het deed pijn en ik wou gillen, maar er kwam geen geluid meer uit mijn mond.


    [ehmmm dit kan niet echt want Juléan heeft Alex in de houdgreep...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Jane Nights
    Ik voelde hoe hij in me kwam en ik begon weer te kermen. Er liepen nog steeds tranen over mijn wangen, al had ik gedacht dat die nu wel op zouden moeten zijn, zo veel had ik gehuild. Een kreun ontsnapte uit mijn mond. Verdomme, ik wilde helemaal niet kreunen.

    Alex I Loverboy

    Juléan ontweek me maar kreeg wel mijn vuist tegen zijn gezicht. Toen nam hij me ineens in de houdgreep. 'Godverdomme lul! Laat me los!' vloekte ik terwijl ik mezelf los probeerde te trekken.

    [oja weet iemand miss wanneer SomeMusic weer online komt?]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ehmmm dit kan niet echt want Juléan heeft Alex in de houdgreep...]


    Kheb het veranderd in Mike.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:04 ]


    El Diablo.

    [Juléan had iedereen op een hoopje gelegt leve Kung Fu Tikwando Judo en Karate xD en Juléan zag je als je weg zou worden gehaald wel weg zien gaan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chris || Loverboy
    Ze kreunde mooi ze was geil en niet een beetje ook. 'Beweeg mee slet.' Zei ik met een opgewonden zware stem. Ik drong steeds dieper in haar ze kreunde steeds harder. Ik drukte mijn lippen op die van haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    'Beweeg mee slet,' zei hij met een zware, opgewonden stem. Met veel tegenzin begon ik mee te bewegen. Ik wilde dat dit zo snel mogelijk voorbij was, en ik merkte nu dat het het snelste voorbij zou zijn als ik zou doen wat hij zei. Ik schrok toen hij plots zijn lippen op die van mij drukte. Maar zolang hij niks zei, was ik niet van plan om terug te zoenen.

    [Whatever, ben door iemand in een kelder gelegd xD]


    El Diablo.

    [en toen was het dood]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [klopt haha. Ik kan niet echt iets xd]

    [haha klopt ook ;p Ik eigenlijk ook niet echt veel met mijn eigen poppetje totdat SomeMusic er weer is a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Klopt haha, mensen moeten even online komen :3]

    [ben er weer !!]


    El Diablo.

    [Yeaah :3]