• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    Vervolg Chris
    Ik gromde en drukte op een knopje zodat de deur open ging. Ik hield de jongen onder schot. Mijn handlangers kwamen binnen zonder dat hij het zag en besprongen hem. 'Zorg dat het niet nog is gebeurt.' Zeg ik tegen de jongens terwijl ze de donkere jongen meetrekken. Hij kijkt verafschuwend naar me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Ik zag dat het Amanuel was. Het kon me nu even niet schelen dat ik naakt was. 'Help,' zei ik huilend tegen hem. 'Ga van haar af!' riep hij tegen Chris. 'Pas op, Amanuel' riep ik naar Amanuel.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Hij draaide zich om en richtte zijn revolver op me. Tegelijkertijd drukte hij een knopje in. Ik had werkelijk geen idee wat dat betekende. 'Pas op, Amanuel' Riep Hailey, maar het was al te laat. Ik werd door een paar jongens besprongen en trokken me mee. Ik wierp een verafschuwende blik naar Chris en stribbel heftig tegen. Een hand is vrij, maar word al snel weer gepakt.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Yeray schoot op Alexis' voet en raakte. Ze viel op de grond. Ik grijnsde en liep naar Camille toe en pakte haar stevig beet. Opeens herinnerde ik me weer dat ik nog een mes had. Ik pakte het mes en drukte het tegen Camille's keel. 'Als iemand nog ook maar iets probeert gaan deze hier er aan,' zei ik dreigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chris || Loverboy
    Ik ging verder waar ik mee bezig was en greep haar hand. Ik bond die ook vast met een touw en deed hetzelfde bij haar andere hand. Ik hing boven haar. 'Pijpen slet.' Gromde ik. 'Nee.' zei ze bitchy terug. Ik zuchte en kneep haar neus dicht. Ze hapte naar adem en liet mijn penis in haar mond glijden. 'Pijpen zei ik.' Zei ik dreigend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Helaas bond hij allebei mijn armen vast aan het bed. Hij kneep mijn neus dicht, en toen ik wel naar adem moest happen liet hij zijn penis in mijn mond glijden. Meteen wende ik mijn hoofd weer af en liet zijn penis weer uit mijn mond glijden. Mooi niet dat ik dat ging doen. Ondertussen liepen nog steeds de tranen over mijn wangen.

    Chris || Loverboy
    Ik zuchte. Ik liep weg van het bed en pakte een zweep uit het kastje. 'Wie niet doet wat ik zegt gaat voelen. Ik draaide haar om terwijl haar armen en benen nog vastzaten. Ik sloeg keihard op haar rug. 'Gaan we nu luisteren of nog een klap.' Zei ik grommend terwijl ik mijn lul bij haar mond hield.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nighst
    Ik begon hard te gillen toen de zweep mijn huid raakte. Hij sloeg zeker niet zacht. Het brandde op mijn rug en de tranen schoten weer over mijn wangen. 'Ik luister ik luister!' gilde ik angstig uit. Nog zo'n klap kon ik niet aan. Met veel tegenzin begon ik hem dan toch te pijpen.

    Camille Carmen Rosario
    Alex duwde een mes tegen me keel aan , ik was bang ik wou nog niet dood, er gleed een traan over me wang , ik adcht aan me broer die in een gevecht dood was gegeaan en me ouders die door een vrezelijk ongeluk dood zijn , ik begon te huilen , ik wou me in houden maar dat lukte niet , ik blijf ruistig staan want 1 verkeerde beweging en ik ben dood , me kniee ded zo een pijn dat ik daar niet op kon staan.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Juléan. Quinten Happle
    Weer een traan gleed over mijn wangen. Ik keek naar de grond en zag mijn redding ik zag een steentje. Ik trapte er teven aan en raakte precies het mesje zodat het mesje uit zijn handen vloog. Freefighting daar deed ik ook aan. Ik gaf een kopstoot waardoor mijn hand vrij kwam. Ik sloeg een dude heel hard in zijn gezicht en kwam los. Alex Keek me met open mond aan. Ik liet de jongens klappen voelen en keek naaf Yeray de Sniper. Hij richte op mij en ik dook zodat hij een maat raakte. Hij viel op op de andere jongens. Ik grijnsde we hadden een kans.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik knipperde de zwarte vlekken steeds weg, ik kon nu niet flauwvallen. 'Doet het erg pijn? Mischien werkt een avondje lol wel' grijnsde Mike voor hij me optilde. Ik merkte dat ik mijn vuisten nog had, en sloeg met mijn rechtervuist vol op zijn oog. Waardoor hij neerviel..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:03 ]


    El Diablo.

    Chris || Loverboy
    Ik voelde hoe ze aan mijn lul zoog. Lust nam het over en ik hield haar hoofd vast. Ik stootte diep i haar en ze hapte naar adem. Ik voelde hoe opgewonden ik werd en ik stootte nog diepper. Mijn ballen kletsde teen haar wangen aan en ze werden nat van haar tranen. Ik voelde hoe ik kwam en liet een kreun ontsnappen. 'Slik door.' Zei ik dreigend. Ik voelde aan haar kut. Ze was droog.. Ik liep weer naar het kastje met de zweep toe en pakte een vibrator. Ik grijnsde.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Alex heeft jou nie gelakt maar Carmille jij wordt al vastgehouden door 2 jongens. Ze zijn sterker dan jou en je kunt er niet echt van ontsnappen. Juléan is net uit de klauwen van 2 jongens ontsnapt :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Chris begon steeds harder te stoten. Toen hij eindelijk weg liep begon ik te hoesten. Waarom ik? Wanhopig zocht ik naar een uitweg, niet dat ik veel kon. Ik zat vastgebonden. Ik keek naar Chris en zag dat hij aan kwam zetten met een vibrator. Ik keek wanhopig naar hem. Waarom?

    [komt dat steentje tegen het mes van Alex aan?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered