• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

    [Wee ik niet een persoon xD]
    Juléan Quinten Happle
    De tijd stond stil bij mij. Hailey werd mee genomen de prachtige Hailey. Ik vond haar leuk, ja ik geef het toe, en nu ging Chris haar nemen. Straks kwam ze in een bordeel. Ik trok Esmelin over me heen en trapte naar Mike. Alex gromde en trapte me in mijn ballen. Ik kromp in elkaar en werd dit keer door 3 jongens. Vast gepakt. Een traan gleed over mijn wang. 'Hailey.' Zei ik zacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Hij trok mijn BH uit en droeg me naar het bed. Ik wilde dit niet, ik wilde dit absoluut niet. Hij trok mijn broek en slipje uit en haalde iets onder het bed vandaan. Dat gaf mij de kans weer om weg te kruipen. Hij pakte me echter aan mijn been en bond me vast aan het bed. Hij deed ook zijn boxer uit en was nu ook naakt. 'Now the fun begins,' zei hij grijnzend. Ik kon niet anders dan huilen. 'Alsjeblieft niet,' smeekte ik. Meer kon ik toch niet doen. Maar ik had zo'n gevoel dat het smeken niks zou helpen.

    [Ja zo is goed lekker gemeen :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Camille Carmen Rosario
    Ik keek Alex boos aan. Ik moest hoesten , maar dat lukte niet ik stikte bijna , ik moet een plan bedenken ik dacht en dacht maar ik wist niks.

    [ ja is goed hoor ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Wanneer ik zag dat Hailey met een jongen een huisje binnegaat, sprint ik de trap weer af en open de deur. Ik loop via de huizen richting de andere kant van het strand waar het huisje staat. Zo konden ze me niet zien. Ik vocht wel eens voor de gein met mijn vrienden daardoor was ik best sterk, maar door het vijf-jaar-werken op het land, ben ik sterker geworden. Ik wist niet of ik die jongens aankon, maar dat zouden we nu wel te zien krijgen. Gelukkig is er maar een iemand binnen. Dat zou ik wel redden, hoopte ik. Ik sloeg een raam in en sprong erdoorheen. Ik keek even rond en zag dat ik in de keuken was beland.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chris || Loverboy
    'Asjeblieft niet.' Smeekte ze me. Ze huilde en ik grijnsde. Ik keek even en zag dat ik niet opgewonden genoeg was. Ik liep naar haar toe. 'Je gaat me pijpen slet en als je, je tandjes laat voelen zal je daar voor boeten.' Zei ik met een zware opgewonden stem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Volgens mij wordt dat huisje bewaakt xD dus hij kan er niet echt inspringen hij is als een maffia baas met heel veel aanhangers alleen dan iets anders :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Camille Carmen Rosario
    Ik zag de traan over juléans wang gaan , ik was bang , ik wou dat dit een droom was maar dat was het niet, ik probeerde weer inlos te komen , ik wist niet meer wat ik moest doen . Prongelijk trapte ik in Alex ballen , hij viel op de grond maar hij hield mijn nog vast ik viel ook op de grond me knie was rood het deed pijn toen moet ik huilen ik wist niet waarom maar het ging vanzelf


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Mike heeft mij vast dan?]
    Alexis

    Ik spartelde om me heen, maar Mike hield me vast. Mike was de gast met de blonde krullen, en mischien wist ik zijn zwakke plek. Bij mijn verkrachting, had hij de hele tijd zijn buik vast. Nouja, proberen kan altijd. Met mijn elleboog gaf ik een harde knal in zijn maag, waardoor hij viel. Ik rende meteen naar de revolver die er lag, en kreeg hem te pakken. Ik gooide het balletje uit mijn mond. En wees met de revolver naar de 4 loverboys voor me. 'Laat hun los!' schreeuwde ik tegen ze. Ze lieten Juléan en Camillle los, en gingen naast elkaar staan. 'Juléan, haal Hailey, ik red het hier wel' zei ik.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    'Je gaat me pijpen slet en als je, je tandjes laat voelen zal je daar voor boeten,' zei hij met een opgewonden stem. Ookal was ik bang, ik zou dat niet gaan doen. 'Nee,' zei ik dan ook en ik draaide mijn hoofd weg. Het volgende moment hoorde ik glasscherven breken. De hoop op redding nam weer toe.

    Alex I Loverboy

    Camille keek me boos aan maar dat maakte niks uit. Ze zou toch niet uit mijn greep kunnen ontsnappen. Ik keek even naar Juléan en zag een traan over zijn wang lopen. 'Hailey,' zei hij zacht. Toen trapte Camille me ineens in me ballen. We vielen beiden op de grond maar ik hield haar nog stevig vast. Ik stond op en trok haar rum overeind. Ze begon te janken. Ik keek Juléan minachtend aan. 'Maak je niet zo druk over dat sletje,' zei ik tegen hem, 'Chris is nu heel veel plezier aan haar aan het beleven,' zei ik er vals achteraan. Dan trekt Alexis zich ineens los van Mike en pakt zijn revolver. 'Laat hun los!' zei Alexis. Met tegenzin liet ik Camille los.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Camille Carmen Rosario
    Ik probeerde weg te rennen maar me knie deed pijn dus ik kon amper op staan, ik ging maar kruipen , ik stond naar Alexis die de revolver vast had ik probeert op te staan dat deed zo veel pijn ik zakte weer in , ik blijf maar op de grond zitten , me knie was helemaal rood , paars en blauw .

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:48 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Voordat ik naar binnen kon springen had ik de twee handlangers die er stonden, bewusteloos geslagen. Ik liep naar de kamer waar ik gesnik en geschreeuw vandaan hoorde komen. Daar zag ik Hailey vastgebonden op een bed liggen. 'Ga van haar af' Riep ik boos naar de man.


    [Zo nu kan hij er wel zijn xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chris || Loverboy
    Ik hoorde glasscherven breken en pakte mijn revolver. 'Wie dit ook doet die gaat betalen met zijn leven..' Zei ik grommend.

    Yeray || Helper. Chris
    een meisje pakte de revolver en ik richte op haar met mijn Sniper. Ik schoot op haar voet. Raak! Ik grijnsde ze viel neer en Mike pakte de Revolver. Carmille en Juléan werden weer vastgegrepen en het meisje gilde het uit. 'Promotie voor Yeray.' Zei ik grijnzend.

    Juléan Quinten Happle
    Ik bleef bij Alexis staan en ze viel neer. 'Sniper.' Mompelde ik. Ik wou naar Haileu rennen maar ik wer weer gegrepen. Nu werd iedereen vast gehouden door 2 of ik 3 personen. Ik gromde we hadden een kans.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iewl, Mijn moeder belt net zegt ze: 'Je vriend komt zo'. Ik denk van WTF? Zegt ze dat er een vriend van mijn broer komt. Ik kan wel goed met hem opschieten. Zegt ze daarna: 'Je vermaakt hem maar even'. Ik dacht ff hieraan en toen van WTF? Ik ben niet gek -.- xD ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'