• © Copyright SomeMusic.

Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.

Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

© Copyright SomeMusic.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

Chris || Loverboy
    Ik Keek naar Juléan. 'Houd hem nog maar even goed vast ik begin wel met dat meisje.' Zei ik terwijl ik naar het meisje wees dat gilde. Dion deed een doek voor haar mond zodat het gedempt werd en nam haar mee. 'Alex let jij goed op jij mag zo de volgende kizen.' Zei ik grijnzend. Ik duwde samen met Dion het blonde grietje, ik dacht dat ze Hailey heette, mee. Ik duwde haar in mijn strandhuis voor zoer je ht kon noemen en ze kroop bangh in een hoekje. ik stuurde Dion weg en deed de deur op slot. 'Zo.' Zei ik met een gemene lach en ik wreef in mijn handen.

I'm finally back, Finally after a Year break

[ ze worden allemaal goed vast gehouden en juléan had een revolver. xD]

Hailey Jane Nights
    Nee, dit niet. Ik wilde niet weg van de andere. Nu ik alleen met hem, stond ik te rillen op mijn benen. Snel deed ik de doek van mijn mond en begon weer te gillen. 'Rot op!' Schreeuwde ik bang. Ondertussen liepen tranen over mijn wangen en stond ik bang in een hoekje. Ik wilde hier weg.

[ Zo'n andere gast ook ;) ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[ik zit echt een beetje doelloos dit allemaal mee te lezen aangezien het in Engeland ong. 6 uur later is en het daar dus nacht is en Aimee 'kent' Dwayne als enige en die is weg a.]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Chris || Loverboy
    Ik grijnsde. 'Schreeuw wat je wilt het is hier geluidsdicht.' Zei ik grijnzend. 'Nog maagd zeker? Zo ja daar gaat verandering in komen.' Zeg ik met een grootte grijns. Ik liep op haar af en deed mijn shirt uit. Mijn schoenen lagen al bij de deur. Ik greep haar vast en trok haar shirt of jurkje uit terwijl ze los probeerde te komen maar ik was sterker.

[Als LovingStyles nou die andere slechterik speelt? Dan heb je ook wat te doen :D ]

Hailey Jane Nights
    'Schreeuw wat je wilt het is hier geluidsdicht,' zei Chris grijnzend. Fuck, fuck, fuck, fuck. 'Nog maagd zeker? Zo ja daar gaat verandering in komen,' zei hij met een grote grijns. Verdomme. Nee ik was geen maagd meer, maar dat deed er nu niet toe. Hij trok zijn en ook mijn shirt uit. Ik begon wild om me heen te slaan. 'Ga weg, ga weg, ga weg!' Gilde ik bang. Verdomme, waarom was hij zo sterk?

[Ja speel Alex dat is Chris zijn beste vriend die houd nu gezag en kent Alexis al. Die had dan de revolver vast. Alex is dominant en kan er aardig uitzien maar is ook een Loverboy net als Chris hij heeft Alexis verkracht in USA]

Camille Carmen Rosario
    ik werd woedend , ik was nog nooit zo boos geweest , ik probeerde los te komen, ik probeerde en probeerde.
    Het lukt niet , ik keek Juléan bang aan. Ik wist niet meer wat ik moest doen.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[haha ik zal me best doen, ben het alleen niet echt gewend om slechte typjes te spelen a.]

Chris || Loverboy
    Ik trok ook haar BH uit en droeg haar op het bed. Ze sloeg me en spartelde maar ik voelde die pijn niet ik had zin. Ik trok haar broek en slip uit en ze lag open en bloot. Ik pakte touwen onder het bed en ze zat alweer in een hoekje. Ik trok aan haar been en maakte die vast aan het bed net als haar nadere been. Ik trok mijn broek en boxer uit en was net als haar naakt. Ik grijnsde. 'Now the fun begins.' Zei ik grijnzend.

[ wie heeft mij vast eigelijk ? ]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[Zijn revolver viel dus uit de handen van Alex ;) ]

LovingLoser schreef:
    [ wie heeft mij vast eigelijk ? ]

[haha Alex volgens mij, ik schrijf wel even een stukje]

Alex I Loverboy

Ik had nog steeds Camille vast die hevig tegenstribbelde. Maar ik was veel sterker dus het was zinloos. 'Doe eens rustig, tenzij je wil dat je het zelfde overkomt als je vriendinnetjes.' grijsde ik, 'niet dat als je wel rustig doet het niet gebeurd...'

[is het zo ong goed?]