• © Copyright SomeMusic.

Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.

Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

© Copyright SomeMusic.

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:08 ]

Camille Carmen Rosario
    ' ohw het is pas half 11 ' zei ik , 2 seconde later. 'half elf!!? Shit ik moet naar het strand me baas gaat kijken of ik er wel ben en anders word ik ontslagen en dan kan ik me huis niet meer betalen!!' schreeuwde ik, ik maakte de business open, en rende naar het strand , waar Chris stond met zijn groep , ik keek hem woedend aan en wou weglopen maar iemand hield me vast , ik probeerde me los te komen maardat lukte niet .

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:32 ]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[Alexis gilde niet?Ze doet het stiekem dus we kunnen het niet weten. -__- anders zei XZaynatic wel. Ik gil in haar personage :P]

I'm finally back, Finally after a Year break

Alexis

'Ik moet, Chris en Alex, ze hebben mijn, ze zijn samen, ik moet gaan' zei ik verward. Ik wou de deur uitlopen, maar Dwayne en Juléan hielden me tegen. 'Wij gaan' zei hij, en ze liepen uit de deur. Ik zakte in elkaar, doei familie!

El Diablo.

Chris || Loverboy
    Ik hield de telefoon vast als ik opeens Camille zag. Ze liep langs met een verafschuwende blik ik grijnsde en greep haar vast. Ze stribbelde tegen, maar ik was veel sterker. 'Alexis we hebben ook je gids. Een vriendin en je familie. Je hebt 5 minuten om te komen.' Gromde ik in de telefoon en hing ik op. Alex hield Camille stevig vast die zich los probeerde te krijgen.

Juléan Quinten Happle
    Ik keek haar aan toen ze in elkaar zakte. Ik opende een kastje en haalde er een revolver uit. Alexis keek me aan samen met Dwayne. 'Ik vermoord niemand. Alexis jij gaat ons voor we blijven uit hun zicht maar we helpen je als je in de problemen komt.' Zeg ik dan. Er stond blijkbaar iets op het spel.

Camille Carmen Rosario
    ' laat me los!! ' schreeuwde ik , ik probeerde los te komen maar dat lukte niet hij was te sterk , 'auww je knijpt te hard ' gilde ik.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:36 ]

Chris || Loverboy
    Ik gromde en duwde een balletje in haar mond en maakte hem vast achter haar hoofd. Alleen zacht gemurmel kwam uit haar mond. Ik grijnsde en keek op haar horloge. 'Nog 4 minuten.' Mompelde ik.

Alexis

Ik ren Juléan en Dwayne voorbij, na het telefoontje. Ik kom aan op het strand, en ik zie dat Alex Camille vast had. Ik zag dat Chris steeds dichter kwam, jep.
    Im screwed!

El Diablo.

Hailey Jane Nights
    Ik zag hoe Juléan zijn revolver tevoorschijn haalt. 'Ik ga mee, misschien kan ik helpen,' zei ik dapper. Ik was echt kwaad. En aangezien Juléan een revolver had, was ik niet bang dat er iets met me zou gebeuren.

[Laat Hailey even mee gaan, anders heb ik niks te doen xd]

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:46 ]

Camille Carmen Rosario
    Chris stopte een balletje in me , ik kon niet meer praten , ik keek Chris woedend aan en ik probeerde los te komen , maar dat lukte nog steeds niet.

Juléan Quinten Happle
    Ik knikte en liet Hailey meegaan. Ik liep buiten het zicht van Chris achter Alexis aan en bekeek ze. Nu kon er niets meer fout gaan hoopte ik.

Chris || Loverboy
    Ik zag Alexis dichterbij komen. Ik liep op haar af greep haar vast en trok haar mee. Ook bij haar deed ik een balletje in waardoor ze niet kon gillen. 'Daar was je al mee bekent hè?' Zeg ik grijnzend. Ik zag blond haar in de verte en liet mijn 3 jongens, Esmelin, Dion en Mike, er naartoe gaan in de rug. Ik streelde haar over haar wang terwijl ze me arrogant aankeek. 'Ze is te mooi voorhet bordeel we maken eerst een beetje lol.' Fluisterde ik naar Alex. Ik hoorde een schot van een pistool en gegil. Julean en een meisje werden goed vastgehouden door mijn jongens. Juléan was sterk, maar Esmelin en Mike konden hem wel houden. Handen werden voor hun mond gehouden zodat ze niet konden schreeuwen of gillen ik grijnsde. 'Nu kan niemand je meer redden.'

Hailey Jane Nights
    Ik liep achter Juléan aan. Maar voor ik het wist vielen drie jongens ons van achter aan. Juléan schoot nog een keer als waarschuwing, maar het werkte niet. Één van de jongens pakte me vast en hield een hand voor mijn mond. Snel beet ik in zijn hand en begon te gillen. Hopelijk hoorde iemand ons. Want de angts nam al snel bezet van min lichaam.

Camille Carmen Rosario
    Ik keek Chris aan en deed net of ik moet plassen ik keek hem smekend aan.

Amanuel Abdul Gisimi.

Ik zat op de bank en had alles gevolgd. toen Hailey en Juléan al een tijdje buiten waren, hoorde ik gegil. Ik besloot om via het dak te gaan kijken wat er aan de hand was. toen ik kleiner was, klom ik ook altijd op daken en ging ik samen met mijn vrienden mensen bespioneren. Ik sprintte de trap op, met mijn rugzak, naar de 3e verdieping. Daar was een trap met een luik. Ik beklom de trap en opende het luik. Een windvlaag kwam me tegemoet terwijl ik op het dak klom. Vanaf hier kom ik het strand en bijna de hele stad zien. Het strand, daar kwam het geluid vandaan. Ik ging op het dak liggen en zag dat Camille, Alexis, Juléan en Hailey vastgepakt waren door jongens. Een van de jongens had een revolver, maar ik had een katapult. Ze konden me vanaf hier toch niet zien en ik heb vanaf mijn vierde geleerd hoe ik met een katapult moet omgaan. Als je goed mikt en het is raak, kan het nog hard aankomen. Ik haal mijn katapult uit mijn rugzak en een groot steentje. Ik richt op de revolver en schiet. Ik duik met mijn hoofd naar beneden zodat ik net aan kan zien wat er gebeurd. De revolver valt uit zijn handen en ze kijken allemaal rond. 'Nu, nu moeten jullie gaan' denk ik en duik weer in elkaar.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:08 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[ Gna Gna, wat een katapult wel niet kan doen XD ]

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:09 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'