• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Delenia Samorena
    Oke ik was er nu ookwel achtergekomen dat reina niet Dè reina was die ik kende maar op een of andere rede had ik het gevoel dat ze met elkaar te maken Hebben gehad.Ik liep weer naar het meisje toe die net tegen de demon zat te praten' sorry voor de verwarring,ik ben delenia' ik glimlachte lief naar haar.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 18:28 ]


    On wednesdays we wear black

    Abo xd


    On wednesdays we wear black

    Olla :3


    -

    het sneeuwt hier(huil) (waarom kon het niet wachten tot donderdag)(huil)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Reina Olympe Suela
    Bedenkelijk keek ik vanuit mijn ooghoeken naar het meisje. Iemand anders had ik een geërgerde blik toegeworpen, waarna ik weer verder was gegaan met het boeiende gesprek met de man.
    Maar dit meisje was er te lief voor, haar uitstraling was te puur.
    'Het geeft niet,' mompelde ik, zonder haar echt aan te kijken.


    -

    Oh deze RPG is er ook nog


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga even eten x


    On wednesdays we wear black

    Arthurus Tenerae Elisus Permissio - angel
    Verstoord, mijn gedachten vloed was niet meer helder. Het is niet vaak wanneer ik niet oplet op de omgeving. Normaal gesproken zie ik alles meteen, en let ik op de kleinste details die geen enkele oog waarneemt. Ik had deze onderwerpen wel vaker gezien. Ik had hun kunst bewonderd. Maar dit schepsel, dit meisje. Haar blonde haren warrig in een knot, haar groene ogen die op mijn antwoord wachten en haar egale huid. Ze was beeldschoon. 'Ik uhm.., ik...' En hier stond ik met een mond vol tanden.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:18 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Het is hier inderdaad behoorlijk saai,' gaf ik toe. 'Maar, waar ben je dan als je niet in de mensenwereld bent, en ook niet hier?'
    Misschien was het onbeleefd dat ik dit vroeg, maar ik was nu eenmaal nieuwsgierig, en het kon me niets schelen dat het onbeleefd was. Ondertussen was ik gestopt met mezelf voortbewegen door de lucht, en bleef ik hangen op één en dezelfde plek. Als ik naar beneden keek, zag ik allemaal kleine Demonen, kleine irritante Demonen die ik het liefst zou willen doden. Ik had dit natuurlijk allang gedaan, mochten ze niet nodig zijn geweest om de oorlog te winnen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    en daar had ik mijn grootste geheim bijna verraden, aan een demon die ik nog maar enkele minuten kende. Ik kon moeilijk zomaar iets verzinnen. Ik had het mezelf verboden, om er ook maar over na te denken. Ik draaide mezelf om met een simpele klap met mijn vleugels, zodat ik haar recht in haar ogen kon aankijken. 'Dat hou ik liever tot mezelf, laat staan ik ken jou niet eens.' Ik hoopte dat ze mijn boodschap begreep en over het onderwerp stopte.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Ik begon te grijnzen toen ik merkte dat ik een gevoelig onderwerp berijkt had. 'Dus, je wil er liever niet over praten?' Ik draaide me naar hem toe met een grijns op mijn gezicht die steeds breder en breder werd.
    'En waarom dan niet? Dat kun je mij best vertellen, hoor,' zei ik op een eisende toon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Zoals ik al eerder zei was zij een eigenwijze demon, een brutale. Ik kon het beter zeggen ze was een werkelijke demon. 'Omdat ik geen zekerheid heb dat ik jou kan vertrouwen, laat staan je bent een demon.' Oh, wat wou ik die grijns maar al te graag van haar gezicht slaan.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'O, en dat ik een Demon ben, wil zeggen dat je me niet kunt vertrouwen? Weet je? Ik zóú nu naar een bewaker kunnen gaan, en zeggen dat jij een geheimpje hebt.' Onschuldig haalde ik twee wenkbrauwen op, en op de één of andere manier werd mijn grijns nog steeds breder.
    Ik had hem nu helemaal in een hoekje gedreven, en hij kwam hier met geen mogelijkheid meer onderuit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Ha, ze was werkelijk ongelofelijk. 'Jij bent wel een eigenwijze meid, he.' Ze had me, ik zat vast als een muis in een muizenval. Spontaan kwam er een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik van haar wegkeek. Ze had mij altijd al verteld dat mijn ogen mijn zwaktes waren. En hier ging ik weer, verdomme. 'Ben jij werkelijk zo zwak? Zo zwak, om naar een bewaker te gaan.' Opnieuw keek ik haar aan, ditmaal met mijn pokerface. 'Ha, en jij moest een demon zijn van een grote afkomst dat heb je dan goed bewezen.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Het is niet zwak om iemand in een hoekje te drijven, zodat je krijgt wat je wilt.' Ik keek naar mijn nagels. Jezus, ze waren weer te lang. Waarom groeiden die dingen toch zo snel?
    Ik riep mezelf tot orde. Nu niet afgeleid raken, Anastacía, daar schiet je niets mee op.
    'En voordat we afdwalen, eerst wil ik nog wat van je weten, remember?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.