• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Ja, ik verveel me. Behoorlijk. Als ik terugwil, kan ik terug. Tenminste, ik neem aan dat dat gaat.' Dat laatste voegde ik eraan toe na een korte pauze. Ik had nog niet geprobeerd of ik überhaupt terugkon, maar ik had daar nooit eerder problemen mee gehad, dus nu zou het ook wel goed gaan.
    'En hoezo is vervelen tegenwoordig een probleem?' Weer trok ik een arrogante wenkbrauw op, toen ik een vraag stelde. Dat was tegenwoordig een gewoonte geworden. Anderen vonden het misschien vervelend, maar zolang ik er geen last van had, kwam het allemaal goed.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sphynx schreef:
    Ben er weer.


    btw welcome back:Y) -had het niet gelezen-


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Delenia Samorena
    'Reina Olympe Suela'ik sprak elke lettergreep zorgvuldig uit.dat kan niet! dat kan gewoon niet.'je liegt!'zei ik simpel


    On wednesdays we wear black

    Reina Olympe Suela
    Ik lachte schamper, liet mijn blik kort over haar gezicht glijden.
    'O ja?' vroeg ik met een uitdagende klank.
    Ergens was het zo, ergens loog ik. Maar mijn naam was volgens de wet veranderd, naar Reina Olympe Suela. Ik wist niet hoe die vrouw het voor elkaar had gekregen, maar het was zo.
    Mijn geboortenaam telde niet meer, dat was de naam van het meisje in het weeshuis. En dat was ik niet meer.


    -

    Virgo Celaeno ~ Demon

    Dit gesprek was plotseling veel interessanter geworden. Het meisje scheen Reina Olympe Suela te heten, maar de Engel leek het niet te geloven.
    'Je liegt!' zei ze zelfs. Maar waarom zou dit meisje, dat wel een mens moest zijn, liegen vanwege haar naam?
    Ik sloeg mijn armen over elkaar, leunde tegen de boom waar ik zojuist nog in zat en keek geïnteresseerd toe. Een Engel die iemand beschuldigde? Dat kwam ook niet vaak voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    'Wel laat ik het zo zeggen. Je bent in de mensenwereld er is genoeg om mee te spelen. Ik bedoel maar, kijk om je heen.' Dit was echter een verkeerde suggestie omdat de plaats totaal uitgestorven was. 'Vergeet dat laatste. Wat is je naam?' Ik stak mijn hand naar haar uit, wachtend tot ze hem aannam.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Aarzelend pakte ik zijn hand aan, om deze uitzonderlijk kort te schudden. Snel trok ik mijn hand weer los. 'Mijn naam is Anastacía Júlia Dremin. Ik ben een Demon, een van de hoogste rangen.' Ik somde mijn naam op met weinig interesse in wat ik zelf zei. 'Gewoon om "beleefd" te zijn; Wat is jouw naam.' Ik maakte aanhalingstekens met mijn vingers, om te laten weten dat dit een grote uitzondering was in mijn gedrag.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    *wachten*


    -

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Het was best hilarisch hoe met haar vingers aanhalingstekens maakte. 'Mijn naam is Stygius Commotus Ignoscens ook ik ben een demon en mij maakt het niet uit welke rang ik ben.' ik kruiste mijn armen in een voor mijn borst en keek haar nogmaals aan, voordat ik me haar de rug toewierp. 'Zo kom je nog of blijf je daar de hele dag zitten?'

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:52 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Ik zit al een tijdje niet meer, hoor,' zei ik, terwijl ik hem sarcastisch aankeek. Ik woog mijn opties tegen elkaar af. Óf ik kon hier blijven zitten, wachtend tot er iemand interessants langskwam, óf ik ging met hem mee terug naar de Hel. Juist ja, de Hel.
    'En, hé! Wacht op mij!' Ik liep snel achter hem aan.
    Nu ik wist dat ik terug ging, verheugde ik me aanzienlijk op het terugkrijgen van mijn vleugels. Hoewel ik ze maar een paar uur kwijt was geweest, had ik ze toch gemist.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nevermind. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:50 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Never mind :'3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:50 ]


    -

    ik reageer ff traag want zit men serie te bekijken

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Anastacía kwam achter me aan terwijl ik door de poort liep en de mensenwereld achterliet. Mijn vleugels, die vast zaten als vissen in een net op mijn rug. Kwamen eindelijk los en zoals altijd bij mijn terugkeer had ik ze gemist. Ik leidde de bewaker af die aan kwam lopen, voordat Anastacía nog door de poort kwam.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Delenia Samorena
    'je liegt' fluisterde ik zachtjes maar meer voor mezelf.'ik heb haar net nog in de hemel gezien,en trouwens je ziet er veel te menselijk uit om haar te zijn'

    srry voor late reactie zat glee terug te kijken ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:10 ]


    On wednesdays we wear black

    Doeii moet gaan

    xxx


    On wednesdays we wear black