• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Ola :D


    On wednesdays we wear black

    hello(cool)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Hé, wacht op mij!' riep ik naar hem. Mooi niet dat ik hem nu uit het oog ging verliezen. 'En, waar gaan we naartoe?' vroeg ik toen ik hem in had gehaald. Ik ging naast hem lopen, en keek hem verwachtingsvol aan, hopend dat hij me niet dood zou gaan zwijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    O, hellow. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Dit kon ze niet menen he. Wat begreep ze niet dat het niet haar zaken waren. Ik begon het langzaam door te krijgen dat als het zo door zou gaan ik het spelletje hoogstwaarschijnlijk verloor. Ik moest haar afschudden en ik wist wellicht wel een manier hoe. 'Zaken.' Antwoorden ik simpel voordat ik langzaam mijn pas telkens versnelde en tussen de mensen in liep. Het was belachelijk hoe ze het niet begrepen dat engelen en demonen om hun heen liepen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dang, ik moet gaan, ik reageer straks wel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oki tot zo dan(doeg)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Helena Quinnia Pendora - Human
    Het was verbazingwekkend hoe een jongen zo snel niet uit zijn woorden kwam. Maar dat ene druppeltje dat over zijn voorhoofd liep, liet me ontwaken. Hij was doorweekt, vreselijk doorweekt. 'Misschien kan ik jou helpen door je wat droger kleding te geven, nadat je bent opgedroogd.' stelde ik voor. Echter fronste hij alsof hij niet compleet wist wat hij wou zeggen, of overdonderd was door het voorstel. Maar mijn gedachtestroom veranderde nadat hij toeknikte. Dit was een van de meest uitzonderingen dat ik een klant naar achteren nam. 'Trek je kleding maar uit, ik haal wel wat nieuwe.' Maar ook hierbij twijfelde hij. 'Rustig maar ik kijk niet.' En ik liep de trap op om wat kleding uit de kast te halen van de werknemers. Hij ging het toch alleen maar dragen totdat zijn eigen droog waren.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Shit, daar ging hij weer. Voordat ik hem uit het oog kon verliezen, sprong ik achter hem aan de menigte in, waar ik hem bijna op de voet volgde. Toen het weer wat rustiger werd, kon ik hem beter zien, en ik ging wat sneller lopen, tot ik vlak achter hem werd. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht, toen ik bedacht dat ik hem misschien eens moest verassen, dat kon nog leuk worden.
    In een fractie van een seconde sprong ik omhoog, zodat ik in zijn rug landde. 'Hallo, hier ben ik weer,' zei ik op een pesterige toon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Het leek alsof mijn adem me ontnomen was. Het was zo rustig in mijn hoofd, eindelijk en toen.., verbrak de zwaarte het op mijn rug. Ik kon het aan. Ik kon haar gewicht makkelijk aan. Het was alleen dat ze me de stuipen op het lijf jaagde. Ik was haar kwijt. Ik was daar zeker van. Blijkbaar moest ik toch weer beter op gaan letten. Zo kon ik niet naar haar gaan, niet als zij me volgt. Het moment dat ze er achter komt. Ik kon er niet eens aan denken. 'Wanneer laat je me eindelijk is alleen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    'Wanneer jij accepteert dat ik niet wegga, tot je me hebt verteld wat je van plan bent.'
    Al die tijd bleef ik in zijn rug zitten, omdat hij zou ontsnappen wanneer ik dat niet zou doen. 'Dus, waar gaan we naartoe?' vroeg ik, nog steeds op een pestende toon. O, wat moest hij me nu vreselijk vinden, en wat vond ik dat vreselijk hilarisch.
    Ik gokte dat hij binnen 5 minuten helemaal gek van me werd, en het me maar gewoon vertelde zodat ik op zou hoepelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    yeah it works(hoera)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Jeej. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    'Wij?' Ik kon mijn lach van ergernis niet meer in houden. Damn, wat wou ik haar nu zo graag door het raam van de winkel naast me gooien. Of gewoon simpel voor een auto. Ze zou het toch overleven daar was ik zeker van, maar zo had ik wel wat tijd om van dat mens af te raken. 'Je bedoelt waar ik heen ga!' Ik had haar dat toch al vertelt, was het zo moeilijk te begrijpen? 'Voor de tweede keer, ik ga zaken doen.' Toch waren het niet echt zaken, maar er zat een fractie van de waarheid in. Nu nog maar hopen dat ze het geloofd.

    Arthurus Tenerae Elisus Permissio - Angel
    Er was iets aan haar, iets wat me op mijn gemak liet voelen. Het leek wel alsof ze me begreep. Ik maakte de knopjes langzaam los van mijn shirt nadat ze naar boven was gegaan en een nieuwe setje voor me had klaargelegd. De shirt was doorweekt en was daardoor moeilijker uit te trekken en al snel trok ik het droge shirt over mijn hoofd heen. In de mensenwereld vertrouwde ik het slecht om geen shirt aan te hebben. Ik wou gewoon niet hun herinneringen wissen. Jah, ik was niet zoals demonen. Ik vermoorde geen mensen. 'ah, je bent al omgekleed.' En haar stem, zo puur. 'Hier heb je wat thee, ik heb er vanille ingedaan. Ik hoop dat je dat niet erg vind?' 'Nee, bedankt.' Was het enige wat ik kon zeggen zonder uit haar ogen te kijken.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.