• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    I don't know if I should post now or if Laura should..


    -

    Virgo Celaeno ~ Demon

    "Engel?" vroeg het meisje spottend.
    "Engel? Ze hoort er niet bij. Wat is je naam?" vroeg de brutale Engel. De vraag was het gericht aan het meisje, dat blijkbaar geen idee had wat er gaande was.
    Ik draaide me om en keek haar voor het eerst recht aan en knipperde toen met mijn ogen. Uh-oh. Dit was inderdaad geen Engel. Toch? Of wel? Ja en nee. Ze had iets weg van een Engel, maar het klopte niet helemaal. Wie was ze?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Post nu maar, hehe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Olympe Suela
    Langzaam tilde ik één van mijn handen op, streek een zachte pluk van mijn haar voor mijn ogen weg. Ik voelde de blik van de man op me branden, keek even naar hem op en zag de verwarring in zijn ogen.
    Een kort, aanlokkelijk glimlachje in zijn richting, vreugdeloos.
    Daarna richtte ik me tot het meisje, die volgens de twee hier een "Engel" was. En die andere at botjes. Sommigen mensen waren echt gek, maar ik was te nieuwsgierig om ze meteen uit de droom te halen.
    Een stemmetje zei me dat ik me hier niet mee in moest laten, dat ik verstandig moest zijn. Moest vertellen dat ik geen Engel was, en deze mensen laten voor wat het was.
    Maar daar luisterde ik nooit naar.
    'Reina.'


    -

    District2 schreef:
    (...)

    okj als je zegt waar ik hem heen moet sturen dan komt hij eraan ;)

    In de mensenwereld, ik ben vlakbij de poort. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    En dan moet ik naar m'n moeder verhuizen.. -_- Tot zo <3


    -

    Delenia Samorena
    'reina wie?' mijn ogen samenknepend tot spleetjes, ik draaide me om naar de demon 'ze hoort zeker bij jou?!?'zei ik toch wel een beetje panikerend. 2 tegen 1 overleef ik niet.

    (ja ik heb mijn vorige stukje beetje veranderd want die klopte niet helemaal qq)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 19:53 ]


    On wednesdays we wear black

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Het was geweldig. Spelen met angsten, ze laten uitkomen. Mensen raken snel gefrustreerd door het feit dat ze alles snel verliezen, voor de kleinste insecten, voor de elementen. Maar dat waren de simpele angsten. Het was veel en veel plezanter om te zien hoe de emotionele angsten uitkwamen. De angsten die men totaal gek maakte, waardoor ze laten in hoe men het noemt een "gekkenhuis" terechtkomen. Maar ik had mijn plezier gehad. Ik moest mijn gezicht maar eens laten zien in hel, voordat men argwaan kreeg dat ik inderdaad naar de mensenwereld was vertrokken, alweer. Maar bovendien kon ik niet wachten tot ik mijn vleugels terug had. Mijn werkelijke vleugels en zo liep ik terug naar de plaats waar ik drie dagen geleden nog belandde. Hopend dat de poort er nog zou zijn.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    Ondertussen was ik al gaan zitten, wachtend op een mooie kans om iemand het leven eens goed zuur te maken. Tot nu toe was er niemand langsgekomen die er interessant genoeg uitzag, alleen maar saaie, standaart mensen met wie ik geen lol ging beleven. Ik keek nog eens om me heen, en daar zag ik een andere Demon lopen. Op de één of andere manier, herkende ik soortgenoten met gemak. Iets in de ogen van Demonen, onderscheidde ze van Engelen en Mensen.
    Ik wachtte geduldig af tot de andere Demon rustigaan dichterbij kwam.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ben er weer.


    -

    Reina Olympe Suela
    Bedenkelijk keek ik naar haar.
    'Reina Olympe Suela,' vertelde ik daarna in één keer mijn hele naam.
    De stem begon ondertussen bijna tegen me te schreeuwen, maar ik kon het prima negeren. Het verbaasde me zelfs dat die stem er nog was, aangezien ik er nooit naar had geluisterd.
    Ook toen Reina me zei haar naam aan te nemen, dat het niet verstandig was. Maar waarom?


    -

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Met de pas die ik verzette werd een zwarte gestalte telkens groter. Het was een meisje en ze zat dicht bij de poort, zo kon ik niet terug keren. Maar mijn gedachten maakte al snel een twist nadat ik zag dat zij ook een demon was. De poort moest dan wel open zijn, of was hij dan toch gesloten en zat zij hier door de reden dat ze niet terug kon keren? Ik kon het altijd proberen, met haar praten niet dat ik ooit een ster ben geweest in een babbeltje maken, wat had ik te verliezen? 'Problemen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Anastacía Júlia Dremin ~ Demon

    De Demon kwam steeds dichterbij, en ik kon nu zien dat het een jongen was. Hij vroeg me of ik problemen had.
    Ik stond op, en keek hem onbewust hooghartig aan. 'Waar zou ik problemen mee moeten hebben?' vroeg ik uitdagend, terwijl ik er één wenkbrauw bij optrok.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Helena Quinnia Pendora - human
    Een belletje klonk door de hele winkel, wat betekende dat we een klant hadden. Of hij/zij kwam simpel weg schuilen voor de regen. Ik plaatste mijn camera terug op de kast, voordat ik nog mijn foto's ging bewerken en stapte uit de donkere kamer. De winkel was leeg bij mijn eerste vizier, maar naast de kassa waar ik nu achter stond. Stond een blonde jongen. Een bijzonder blonde jongen, die niets anders deed dan mijn adem te vernemen. 'Kan ik je helpen?'

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:17 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius Commotus Ignoscens - Demon
    Een brutale demon nog wel. 'Lets see. Je zit hier alleen bij de poort in de mensenwereld. Wat kan beteken dat je er niet in raakt of dat je - je verveeld.' Ik somde alles rustig op met mijn vingers, terwijl ik stilstond voor de demon. 'Zo wat is het?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.