• Fayan & Sphynx

    De Caelo et Inferno


    In de jaren hadden de Engelen en Demonen geleerd elkaar te accepteren, te leven zonder elkaar tot last te zijn. De enige plek waar de twee wezens elkaar tegen kwamen, was in de mensenwereld. Waar ze zichzelf niet waren, een plek waar ze hun vermogen tot vliegen kwijt waren geraakt met hun achtergelaten vleugels. In de mensenwereld waren de vleugels van een Demon of Engel niks meer dan een tatoeage, inkt op hun schouderbladen die ze moesten verbergen voor de mensen.
    Het ging echter mis toen Orestes naar de mensenwereld ging. Hij wist dat het beeldschone meisje niet van zijn soort was, hij herkende de duistere gloed die over Iphigenia hing, maar liet zich er niet door tegenhouden.
    De twee werden verliefd, tot groot ongenoegen van de Hemel en Hel. Toen de woede was gezakt bij de Opperengel, en Orestes bij haar had gesmeekt om vergiffenis was ze vertederd door de speciale liefde. De Opperdemon toonde echter geen berouw, verbood Iphigenia nog naar de mensenwereld te gaan.

    Sindsdien leven de wezens niet meer in vrede met elkaar. Het verhaal van Orestes en Iphigenia is inmiddels in de vergetelheid geraakt, verdwenen tussen alle mythe's die het slechtste vertellen over de Engelen en Demonen.

    Het is een eeuwenoude oorlog, het gevecht tussen goed en kwaad.



    Demonen:
    Cherelle Shenley Mirabella (Sphynx)
    Virgo Celaeno (Fayan)
    Amaranta Ambrosia Andromeda Galiatsos (District12)
    Stygius Commotus Ignoscens (District2)
    Moira Bellum Umbra Noctis (Jerusalem)
    Anastacía Júlia Dremin (Pariah)

    Engelen:
    Aglaia Alathea Alcini Patroniem (District12)
    Aldyne Duclea Romaine (Sphynx)
    Arthurus Tenerae Elisus Permissio (District2)
    Delenia Samorena (Pocket)
    Ambrosus Dionsus Pulcher (Jerusalem)

    Mensen:
    Reina Olympe Suela (Sphynx)
    Helena Quinnia Pendora (District2)
    Bonnie Emanuella Lafleur (Negligible)


    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 19:10 ]


    -

    Virgo Celaeno ~ Demon

    Met een ruk schoot mijn hoofd terug naar die Engel. Oh, wat had ik zin om haar eens mijn demonische krachten te laten zien. Hoewel... een goede knal in d'r gezicht zou ook al heel wat oplossen, maar ik hield me in. Niet omdat ik geen dames sloeg of zo, maar gewoon, omdat ik het leuker vond mijn woede nog even wat te laten groeien en het er daarna in één keer uit te gooien om haar af te schrikken.
    "Kun je niet een ander plekje in dit bos opzoeken of zo? Of ga terug naar die afgrijselijke plek waar je vandaan komt."
    De Hemel. Al kreeg ik geld toe, dan nog zou ik er geen teen binnen willen zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay, tot zo, Jip *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    District2 schreef:
    (...)

    sure ik kan stygius naar je toesturen(baby)

    Jeej, is goed. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Delenia Samorena
    door die opmerking schoot mijn hoofd weer met een ruk naar de boom.Ik wist dat hij van me af wou komen maar ik zou me echt niet laten kennen door zon arrogant geval als hem 'afgrijselijk!?!'spuwde ik naar hem toe'wat noem je nou afgrijselijk! jij zit heel de dag op botjes te kauwen!'ik rilde even als ik aan de `hel` dacht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:48 ]


    On wednesdays we wear black

    Pariah schreef:
    (...)
    Jeej, is goed. *O*


    okj als je zegt waar ik hem heen moet sturen dan komt hij eraan ;)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Virgo Celaeno ~ Demon

    "Moet je ook eens proberen, hoewel ik moet toegeven dan de moord zelf veel leuker is en dat botten niet erg veel smaak hebben," zei ik met een lach zonder vreugde, maar op een toon die de meesten wel kippenvel bezorgden omdat ik niet echt al te vriendelijk klonk.
    "Trouwens, als je zo doorgaat... wie weet smaken jóuw botjes wel lekker?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben er weer :3

    Reina Olympe Suela
    Een stem, een lage, felle stem. Mijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog. Interessant. Vooral toen ik de woorden opving die er gezegd werden, waarvan ik vrijwel meteen concludeerde dat het nergens op sloeg.
    Onwillekeurig streek ik mijn vochtige, blonde lokken uit mijn gezicht, liet die erlangs vallen en het zo omlijsten zoals het altijd deed. Rustig liep ik naar de twee toe, liet mijn zachtgroene ogen van het meisje naar de boom glijden.
    Een jongen. Nou, eerder een man. Bedenkelijk bekeek ik hem, keek vanuit mijn ooghoeken weer naar het meisje. Beiden waren mooi, op hun eigen manier. Het meisje puur, een klassieke schoonheid.
    Een voor de man was mooi eigenlijk niet het goede woord. Eerder.. woest aantrekkelijk?
    Mijn mondhoeken krulden omhoog in een niet te plaatsen, klein glimlachje. 'Ruzie?' vroeg ik met een aanlokkelijke, heldere stem.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 19:08 ]


    -

    Delenia Samorena
    'natuurlijk smaken ze lekker,wat dacht jij dan ? ik ben een engel, zal ik het even voor je spellen? e-n-g-e-l alles aan mij is goed.Ik glimlachte even mysterieus.En trouwens je durft niet eens dat boompje uit te komen.zie wat voor lef je hebt.ik verstijfde van een stem naast me'euhmm ......nee geen ruzie?" zie ik voorzichtig ik wist niet wat ze had meegekren van ons `gesprek`

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 19:11 ]


    On wednesdays we wear black

    sh00t zeg net pas het bericht van reina ;$ nouja ....


    On wednesdays we wear black

    Je kan 'm aanpassen? :')


    -

    ben bezig xd


    On wednesdays we wear black

    Virgo Celaeno ~ Demon

    Oh, heel, heel erg fijn. Nóg een Engel! Nou goed, meer lol voor mij toch? Ik gooide mijn benen over de rand van de tak en met een plof belandde ik op de grond. Ik deed geen moeite weer een shirt aan te doen, want ik stond hier met twee Engelen, dus waarom zou ik mijn tattoo bedekken? Zij hadden zelf ook hun vleugels veranderd in plaatjes, dus boeiend.
    Ik beende naar de Engel toe, sloeg mijn armen over elkaar en bleef vlak voor haar stil staan.
    "Aan jou is níets goed, Engel. Niets!" zei ik met nadruk en daarna knikte ik naar de andere Engel die erbij was komen staan, die met zo'n zoetsappig glimlachje had gevraagd of er ruzie was.
    "En moet je per se je vriendin erbij halen? Kun je het alleen niet af? Ga allebei lekker terug naar die verrotte hemel van jullie."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Virgo is een beetje blind. Reina lacht niet zoet, ze is niet zoet :')

    Reina Olympe Suela
    Mijn wenkbrauwen schoten een stukje omhoog, bedenkelijk liet ik mijn zachtgroene ogen over de man glijden.
    Deze was blijkbaar net zo gestoord als de anderen. Maar hij had me even aangekeken, en had zich niet terug getrokken uit zijn conclusie. Terwijl de drie andere geschrokken leken te zijn door de felle blik in mijn ogen, verbaasd omdat er iets niet klopte.
    Er was iets dat mijn blonde lokken, lichte ogen en frêle bouw tegensprak.
    'Engel?' vroeg ik met een spottende ondertoon.


    -

    [Maar hij denkt dat ze Engel is en gezien zijn vooroordelen kijkt hij dus niet goed (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Delenia Samorena
    'engel? ze hoort niet bij.Wat is je naam?'vroeg ik aan haar terwijl ik mezelf naar haar toe richtte.


    On wednesdays we wear black